Hoofdmenu

Ithran

Gestart door Ibn_Toemart, 07/03/2004 om 23:45:15

amazigh_roos

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 14/07/2004 om 19:15:06

je bent een tarifect en je weet niet wie hafid tifridjaas is? wow ik sta perplex cheb hamouda ken je zeker vast wel...

Ja maar effe seirieus ik weet het echt niet?? Heb je er wat over of niet?

Isefrawen

Citaat van: amazigh_roos op 14/07/2004 om 19:22:23
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 14/07/2004 om 19:15:06

je bent een tarifect en je weet niet wie hafid tifridjaas is? wow ik sta perplex cheb hamouda ken je zeker vast wel...

Ja maar effe seirieus ik weet het echt niet?? Heb je er wat over of niet?

ja tuurlijk, je moet even geduld hebben totdat ik wat meer ruimte heb op de server...

amazigh_roos

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 14/07/2004 om 19:27:35
ja tuurlijk, je moet even geduld hebben totdat ik wat meer ruimte heb op de server...

Oke dank je wel :)

hakim_k

Interview is wel leuk, maar nu willen we graag die hele optreden(moussem festival van antwerpen) zien. zo zullen veel mensen achterkomen dat Ithran in werkelijkheid veel voorstelt in riffijnse muziek. Hoop dat die optreden zo snel mogelijk er op komt. Denk dat ook alle leden hierzo het ook graag willen zien.

Bouyafar

Azul, sallem moe3leykoum

Het was trouwens een goede intervieuw, maar wat ik minder vind van Mimoun is dat hij daar beweerd dat hij die liederen ook zelf heeft geschreven. Mimoun is groot geworden door zijn protestliederen die anderen hebben geschreven. Dat maakt niet uit, maar dan moet je niet gaan zeggen dat je het zelf geschreven hebt. Veel van zijn toppers zijn geschreven door dichter  Said Moussaoui uit Ezgangan. Zoals bijvoorbeeld waxa nezwa amman;  yiwsi sem babem sem 3ed thamaziant etc. Het is een samenwerking ( twiza ) maar dan moet je het ook vermelden.

amazigh_roos

Citaat van: Bouyafar op 15/07/2004 om 00:06:10
Azul, sallem moe3leykoum

Het was trouwens een goede intervieuw, maar wat ik minder vind van Mimoun is dat hij daar beweerd dat hij die liederen ook zelf heeft geschreven. Mimoun is groot geworden door zijn protestliederen die anderen hebben geschreven. Dat maakt niet uit, maar dan moet je niet gaan zeggen dat je het zelf geschreven hebt. Veel van zijn toppers zijn geschreven door dichter  Said Moussaoui uit Ezgangan. Zoals bijvoorbeeld waxa nezwa amman;  yiwsi sem babem sem 3ed thamaziant etc. Het is een samenwerking ( twiza ) maar dan moet je het ook vermelden.

Het was zeker een mooie intervieuw ow wat raar ik dacht dat hij zijn teksten altijd zelf schreef????

Assamedh