Abdellah Ait Oud verdachte verdwijning 2 Belgische meisjes

Gestart door Isefrawen, 13/06/2006 om 22:10:38

Isefrawen





Volgens de federale politie in belgie is deze man hoofdverdachte in de verdwijning van 2 jonge Belgische meisjes van 7 en 10 jaar oud.

In het kader van deze onrustwekkende vermissing, wordt een verdachte persoon aktief opgespoord omdat hij aanwezig was op het ogenblik dat de kinderen zijn verdwenen.
Het gaat om de 39-jarige Abdallah AIT OUD.


http://www.polfed-fedpol.be/police/ops/gezochtdetail_nl.php?recordID=11

SAMADIE

EWA JAH EN, moeten wij nou over hem gaan discuseren  omdat hij  noordafrikaan is meschien.
nou is goed  dan
dit soort tuig mag niet vrij komen. dood  straf  hij had zelfs zijn nicht van 14 al eerder verkracht. httwww.ad.nl/buitenland/article402545.ece

Isefrawen



Waar komt hij vandaan dan? Uit welk noord afrikaans land...

Isefrawen


Hij verkrachtte eerder zijn 6 jarige nicht; in haar dagboek stond "ik haat mijn oom omdat hij mij verkracht"...

Zieke gast dus, overigens is hij in Belgie geboren.

SAMADIE

dat wist ik al, aleen vindt het zonde van dit forum om ons tijd aan deze ziek, te gaan besteden, maar ik neem aan dat degene die deze topic  heeft geplaatst, zag dat het een noordafrikaaan is en daarom zonder afmaken.

Isefrawen


We hoeven ook niet specifiek om deze zieke idioot te discusseren; het gaat om wat er in de media afspeelt, de actualiteiten rondom de 2 vermiste meisjes. Overigens is deze leipo niet voorwaardelijk vrij gelaten, wat het dan wel is, is mij ook niet duidelijk. Hij heeft zichzelf gisteravond na het zien van het journaal bij de politie in Luik aangegeven. Elk spoor naar de meisjes is vooralsnog blanco. Abdullah begaf zich in hetzelfde café als  de moeder van de kinderen. De moeder liet de kinderen op een springkussen achter zodat mevrouw zich kon gaan bezatten. Wie zijn kinderen om deze reden tot laat in de nacht achterlaat is achterlijk labiel.
Wat denken jullie, speelt deze man nou wel of geen significante rol bij de verdwijning van de 2 meisjes?

miss.F.

Ik denk zelf niet dat hij het is, anderz ou hij zich niet aangegeven hebben.

Ik vind het gedrag van die moeder vreemd, een baby is dan ook door de kinderbescherming weggehaald bij bij haar sinds de verdwijing van die 2 meisjes

Ze proberen er denk ik een sensatie-verahal van te maken

tikizdelah

Verdachte ontkent ontvoering Luikse meisjes

Uitgegeven: 14 juni 2006 11:58
Laatst gewijzigd: 14 juni 2006 12:00
LUIK/BRUSSEL - Het verhoor van de verdachte over de twee vermiste meisjes in Luik heeft nog niets opgeleverd. De man wordt sinds dinsdagnacht verhoord, nadat hij zich bij de politie had gemeld. Hij blijft ontkennen dat hij iets te maken heeft met de verdwijning van Nathalie en Stacy.

De onderzoeksrechter moet woensdag beslissen of de verdachte, Abdallah A., aangehouden blijft.

De twee halfzusjes Stacy en Nathalie zijn sinds vrijdagnacht vermist. De politie zocht naarstig naar Abdallah A., omdat hij vlak in de buurt was ten tijde van de vermissing en tweemaal is veroordeeld wegens verkrachting.

Limburg

Ook de politie Limburg Zuid zoekt mee naar de twee meisjes. Ze doen dat op eigen initiatief, zonder dat de Belgische politie daarom gevraagd heeft, aldus een woordvoerder van de politie woensdag.

Er zijn geen aanwijzingen dat de meisjes in Limburg zijn. "We hebben foto's en gegevens van de meisjes opgevraagd bij de federale politie in Brussel en die tonen we intern bij elke briefing", zei een politiewoordvoerder. "We gaan geen speciale zoekacties doen. Wel letten de wijkagenten extra goed op". De politie gaat geen posters van de vermiste meisjes verspreiden en doet ook geen recherchewerk. Bij het korps zijn nog geen tips binnen gekomen.
bron: www.nu.nl

tikizdelah

Citaat van: miss.F. op 14/06/2006 om 11:32:29
Ik denk zelf niet dat hij het is, anderz ou hij zich niet aangegeven hebben.

Ik vind het gedrag van die moeder vreemd, een baby is dan ook door de kinderbescherming weggehaald bij bij haar sinds de verdwijing van die 2 meisjes

Ze proberen er denk ik een sensatie-verahal van te maken
mijn gedachte,gaan daar ook naar uit.ze wijzen te snel met hun vinger...

athsaynou

Gatver ik kan er echt gewoon niet bij dat zulke mensen bestaan. Hoe kan je je nou aangetrokken voelen tot kinderen. En dan er ook nog is naar handelen. Over Abdellah hij is nog een verdachte, maar alles kan Psychisch gestoord joh.

athsaynou

De hoofdverdachte in de zaak rond de verdwijning van twee meisjes in Luik heeft zijn hoofd kaal geschoren om zijn uiterlijk te veranderen. Ook zijn op de armen en benen van de man schrammen en schaafwonden aangetroffen.

Dat maakte justitie in Luik maandagavond bekend. Het kale hoofd en de verwondingen waren voor justitie aanleiding de aanhouding van de verdachte Abdallah Ait Oud met nog zeker een maand te verlengen.


*****

Het Nieuwblad: (bericht van voor vondst meisje vandaag)

De man houdt hardnekkig vol dat hij niets met de verdwijning te maken heeft. Nochtans zijn er verschillende aanwijzingen tegen hem. Hij verdween vrijdagnacht rond hetzelfde moment uit het café als de beide meisjes. In zijn verklaringen zitten volgens de speurders bovendien heel veel tegenstrijdigheden. Zo beweert hij dat hij pas dinsdagavond, tijdens de rust van de wedstrijd Frankrijk-Zwitserland, op televisie zag dat hij gezocht werd. Hij zou zich toen volgens zijn versie prompt bij de politie hebben aangegeven. Zijn vriendin, dienster in het café waar de meisjes verdwenen, zegt echter dat zij hem al zondag vertelde dat de politie hem zocht.

Ait-Oud kan ook geen waterdicht alibi geven voor de dagen na de verdwijning van de kinderen. Hij beweert vooral gedronken en cocaïne gesnoven te hebben. Oproepen naar zijn gsm beantwoordde hij niet.

Liegen doet de man bovendien vaak: twee verkrachtingen van minderjarigen waar hij eerder voor veroordeeld werd, is hij ondanks sluitende bewijzen ook altijd blijven ontkennen.

Overtuigend bewijs dat hij de man is die de kinderen ontvoerde, is er niet. Daarom sluit politie ook andere verdachten nog altijd niet uit.

Gepatenteerde autodief

Nathalie en Stacy zijn nog altijd spoorloos. Vijf dagen na hun verdwijning lijkt de kans zeer klein dat ze nog levend teruggevonden zullen worden. Ook gisteren hebben tientallen speurders van de cel Verdwijningen en het Disaster Victim Identification (DVI) met speurhonden in de Saint Léonard-wijk leegstaande huizen en braakliggende terreinen doorzocht. Als Ait-Oud de meisjes te voet ontvoerde uit de buurt van café Aux Armuriers dan kan hij nooit ver geraakt zijn met twee meisjes aan de hand, is de redenering. De man heeft officieel ook geen auto.

De speurders vrezen echter dat Ait-Oud, als hij de dader is, de meisjes toch met een auto ontvoerde. Hij werd de voorbije jaren veroordeeld voor verkrachting, drugshandel en wapenbezit. Maar voor alles is Ait-Oud een autodief. Volgens speurders steelt hij een auto telkens hij er één nodig heeft.

Toen Abdallah Ait-Oud in 2001 een 14-jarig meisje ontvoerde in Flémalle deed hij dat ook met een gestolen auto. Uit het onderzoek blijkt ook dat Abdallah in het weekend van de ontvoering een auto heeft gestolen of er tenminste één leende. Als hij de meisjes in die auto heeft gesleurd dan kan hij ze overal gedood hebben en kunnen hun lichamen overal zijn.

*****

Arme grietjes, eerst hebben ze zo'n klote moeder en dan dit. Echt heel verdrietig.

Isefrawen



Als ze weten dat hij een auto gestolen heeft (of geleend), dan kunnen ze toch aan de hand van de gereden kilometers en de huidige stand ongeveer zien waar hij dat weekend heeft uitgehangen? Als daar forse schommelingen in zitten dan kunnen ze in ieder geval vaststellen dat deze man behoorlijk wat kilometers heeft afgelegd om deze meisjes (de lichamen indien vermoord) ergens onder te brengen.