Al Zarqawi omgekomen

Gestart door ameziane, 08/06/2006 om 17:49:11

ighza

LONDEN - Abu Musab al-Zarqawi, de leider van Al Qaida in Irak, die afgelopen woensdag om het leven kwam na een luchtaanval op zijn huis, is mogelijk doodgeslagen door Amerikaanse militairen. De Britse krant The Sunday Times citeert ooggetuigen die zeggen dat Zarqawi zwaargewond was geraakt door de explosie, maar nog wel leefde en pas doodging nadat Amerikaanse militairen hem langdurig hadden geschopt.

De 25-jarige buurman van Zarqawi, die overigens niet wist met wie hij van doen had, zei tegen The Sunday Times dat toegesnelde Irakezen de gewonde man in een ambulance hadden gelegd. Maar de Amerikanen die op dat moment arriveerden haalden hem er weer uit.

De militairen vergewisten zich ervan dat hij geen explosieven op zijn lichaam droeg en bleven hem "opgewonden naar zijn naam vragen". De man gaf geen antwoord, waarop de Amerikanen hem lang tegen zijn borst schopten. Pas nadat hij beelden van Zarqawi op televisie had gezien, begreep de buurman wie de militairen hadden doodgeslagen

groenebriefjes

Citaat van: ighza op 11/06/2006 om 15:34:33
LONDEN - Abu Musab al-Zarqawi, de leider van Al Qaida in Irak, die afgelopen woensdag om het leven kwam na een luchtaanval op zijn huis, is mogelijk doodgeslagen door Amerikaanse militairen. De Britse krant The Sunday Times citeert ooggetuigen die zeggen dat Zarqawi zwaargewond was geraakt door de explosie, maar nog wel leefde en pas doodging nadat Amerikaanse militairen hem langdurig hadden geschopt.

De 25-jarige buurman van Zarqawi, die overigens niet wist met wie hij van doen had, zei tegen The Sunday Times dat toegesnelde Irakezen de gewonde man in een ambulance hadden gelegd. Maar de Amerikanen die op dat moment arriveerden haalden hem er weer uit.

De militairen vergewisten zich ervan dat hij geen explosieven op zijn lichaam droeg en bleven hem "opgewonden naar zijn naam vragen". De man gaf geen antwoord, waarop de Amerikanen hem lang tegen zijn borst schopten. Pas nadat hij beelden van Zarqawi op televisie had gezien, begreep de buurman wie de militairen hadden doodgeslagen
Dit zou me niks verbazen. Bij de persconferentie hamerde ze er ook steeds op dat ie van ze brancard wou rollen en kort erna is overleden. Maar ja amerikanen staan bekend als slechte leugenaars. haha. Dus ieder1 weet wel wat er werkelijk is gebeurt denk ik. Ze moeten die amerikanen hard aanpakken.

Soumaya01

Ben er blij van Samedie arabierenhater of niet?
Er zijn nog miljoenen arabieren op deze wereld dus maak je maar niet druk...

Timarzgha

Geloof niet altijd wat de media jullie voorschoteld.
Deze man heeft veel gedaan voor zijn medemoslims in afghanistan, toen er niets te halen viel tegen de russen.
Deze man werd belachelijk gemaakt door de ware terroristen, de amerikanen en arabische leiders.
Hij kreeg vele aanslagen op zijn naam, terwijl er een aantal keren ooggetuigen spraken van een amerikaanse aanslag.
Gedaan met amerikaanse bommen, en bewijststukken opgehaald door dat zelfde leger.
Zij de amerikanen en arabische leiders, hebben zijn naam zwart gemaakt zoals ze dat ook gedaan hebben met deze virtuele al qaida.
Dat slechts als reden word opgegeven om het midden oosten te bezetten, Al zarqawie stelde niets voor en ook al qaida steld niets voor.
De amerikanen willen ons laten geloven dat zij veel macht hebben, en in staat zijn onmenselijkheden te verrichten, om zo hun bezetting te rechtvaardigen!
Als er één terrorist bestaat die geen verschil ziet tussen burger en militant, zijn het de westerlingen en hun arabische huichlaars(leiders).

SAMADIE

Citaat van: Soumaya01 op 12/06/2006 om 13:38:31
Ben er blij van Samedie arabierenhater of niet?
Er zijn nog miljoenen arabieren op deze wereld dus maak je maar niet druk...

NEEH HOOR  was gewoon een grapje, bedoelde eigenlijk een terorist minder, ik zal nooit iemand haten opgrond van zijn afkomst

SAMADIE

Citaat van: Timarzgha op 12/06/2006 om 13:55:42
Deze man heeft veel gedaan voor zijn medemoslims in afghanistan, toen er niets te halen viel tegen de russen.
Deze man werd belachelijk gemaakt door de ware terroristen, de amerikanen en arabische leiders.
Hij kreeg vele aanslagen op zijn naam, terwijl er een aantal keren ooggetuigen spraken van een amerikaanse aanslag.
Gedaan met amerikaanse bommen, en bewijststukken opgehaald door dat zelfde leger.
Zij de amerikanen en arabische leiders, hebben zijn naam zwart gemaakt zoals ze dat ook gedaan hebben met deze virtuele al qaida.
Dat slechts als reden word opgegeven om het midden oosten te bezetten, Al zarqawie stelde niets voor en ook al qaida steld niets voor.
De amerikanen willen ons laten geloven dat zij veel macht hebben, en in staat zijn onmenselijkheden te verrichten, om zo hun bezetting te rechtvaardigen!
Als er één terrorist bestaat die geen verschil ziet tussen burger en militant, zijn het de westerlingen en hun arabische huichlaars(leiders).

inzeker  zin ben ik het met je eens, maar ik ben van mening   dat alqiada bij de zelfde kamp hooort als de vs.
alqida is tenslotte opgericht mede door CIA.

Timarzgha

Citaat van: SAMADIE op 12/06/2006 om 14:13:18
Citaat van: Timarzgha op 12/06/2006 om 13:55:42

inzeker  zin ben ik het met je eens, maar ik ben van mening   dat alqiada bij de zelfde kamp hooort als de vs.
alqida is tenslotte opgericht mede door CIA.
Klopt a tawmat, de alqaida is ook onderdeel van de VS politiek om invallen te legitimeren.
Osama bin laden en zijn groep worden dus ook zwaar overdreven, omdat deze osama in opstand kwam tegen het koningshuis van saoudie arabie.
En je zag dat meteen de VS en SA in actie kwamen en deze groep van alles en nog wat beschuldigden.
Zelfs al beweerden kenners dat de groep bin laden nooit die middelen en kennis kan hebben om zo grootscheeps te kunnen opereren.
De VS staat vast, runt een onderdeel van de verzonnen groep Alqaida, en iedereen die sympatiseerd met deze groep en zich aansluit, vormt een kanaal van inlichtingen voor de VS.
Dus je sluit je aan bij alqaida, terwijl je in werkelijkheid eigenlijk aansluit bij de inlichtingendienst van de VS.
Zo kunnen de VS makkelijk alle opposanten van de midden oosten leiders en de VS opgepakt worden.
Inmiddels in de groep rond bin laden, zeer klein en monddood gemaakt door de leugens en verdraaingen van de VS en arabische leiders(media).
Tsja politiek, van de nieuwe eeuw!
Inviltratie---oorspronkelijke groep vernietigingen----(naam)heersen---inlichtingen!

Izouran

'Bin Laden komt met eerbetoon aan Al-Zarqawi'

(Novum/AP) - Osama bin Laden, de leider van het terreurnetwerk Al-Qaida, komt binnenkort met een op video vastgelegd eerbetoon aan de omgekomen leider van Al-Qaida in Irak, de Jordaniër Abu Musab al-Zarqawi. Dit is woensdag in een boodschap op een bij moslimextremisten populaire website aangekondigd.

Wanneer de video-opname verschijnt en of Bin Laden erop te zien zal zijn of alleen maar te horen, werd niet gezegd. Bin Laden heeft dit jaar drie videobanden de wereld in gestuurd. De laatste waarop hij te zien was dateert echter van 29 oktober 2004.

Al-Zarqawi kwam op 7 juni om het leven bij een Amerikaanse luchtaanval op doelen ten noordoosten van de Iraakse hoofdstad Bagdad.

De Jordaanse terroristenleider heeft dood en verderf gezaaid onder de Iraakse sjiieten en onder westerlingen in Irak.

student1980

Er is trouwens bij de NIO een item over uitgezonden. Over de stad en vrienden van Zarqawi.
De uitzending is hier te bekijken:
http://www.nioweb.nl/nio?waxtrapp=nomrwCsHcSjRhICaChCenvWpmvW&zoek=Zarqawi

Izwan

Citaat van: Kingyassin op 09/06/2006 om 23:29:47
CiteerVerkrachtingen van Irakese vrouwen en meisjes door Amerikaanse soldaten dat is Tfoe xesen!

Komt dat voor dan? Ik wist daar niets vanaf...
Militairen VS verdacht van verkrachting en moorden
Uitgegeven op vrijdag 30 juni 2006 om

(Novum/AP) - Vijf Amerikaanse soldaten worden ervan verdacht in Mahmoudiya een jonge Iraakse vrouw te hebben verkracht en haar lichaam in brand te hebben gestoken, na haar en drie leden van haar familie te hebben vermoord. Dat heeft een legerwoordvoerder meegedeeld.

Een Amerikaanse functionaris die van het onderzoek op de hoogte is, zei dat de militairen tot hetzelfde regiment behoren als de twee soldaten die eerder deze maand bij Youssifiyah werden ontvoerd en vermoord. Volgens de zegsman staan de twee zaken los van elkaar, maar voelde een soldaat zich geroepen het misdrijf op te biechten nadat de twee ontvoerde militairen dood waren gevonden. De zegsman omschreef het gebeurde als een 'gelegenheidsmisdrijf'. De soldaten waren niet aangevallen door opstandelingen, maar hadden de vrouw op eerdere patrouilles opgemerkt.

nieuws.nl

groenebriefjes

Citaat van: Izouran op 29/06/2006 om 13:25:47

De Jordaanse terroristenleider heeft dood en verderf gezaaid onder de Iraakse sjiieten en onder westerlingen in Irak.

Dood en verderf dat word gezaaid door de VN en u.s.a. Elk land heeft terroristenleider, al1 in nederland heet het, minister van defensie haha.

Izouran

Citaat van: Dagobert-Rifi op 03/07/2006 om 15:43:37
Citaat van: Izouran op 29/06/2006 om 13:25:47

Dood en verderf dat word gezaaid door de VN en u.s.a. Elk land heeft terroristenleider, al1 in nederland heet het, minister van defensie haha.
;D Hij is fijn

Realmadrid

Citaat van: Izouran op 09/06/2006 om 22:43:27
Wat komen ze opruimen? door die Amerikanen zijn er ''terroristen'' gecreëerd
De Amerikanen maken er een zooitje van, volgens mij heb je te veel CNN gekeken.

Het is een jochie zoals andere jochies hier, die te veel CNN kijken.

Y.assine

Citaat van: realmadrid op 16/07/2006 om 01:00:09
Citaat van: Izouran op 09/06/2006 om 22:43:27
Wat komen ze opruimen? door die Amerikanen zijn er ''terroristen'' gecreëerd
De Amerikanen maken er een zooitje van, volgens mij heb je te veel CNN gekeken.

Het is een jochie zoals andere jochies hier, die te veel CNN kijken.

Ik zie gewoon dat jij de gebande Allasian bent... Je kan natuurlijk ook die andere idioot zijn, maradona.

En probeer die hersenen van miniatuurformaat even te laten nadenken voordat je wat post, aangezien je hier zomaar dingen uit je duim zuigt die bovendien ook foutief zijn.

Ik heb namelijk al zo ongeveer al toegegeven dat ik fout zat, en jouw idiote gemeng in iets waarmee je het minste te maken hebt brengt vuur en olie dichter bij elkaar, wat je dus bewust doet. Nogmaals: Stel die miniatuur-hersenen even in werking voordat je post, want erg respect-eisend en overtuigend kom je niet over.

Y.assine

Citaat van: Izwan op 03/07/2006 om 14:10:17
Citaat van: Kingyassin op 09/06/2006 om 23:29:47
CiteerVerkrachtingen van Irakese vrouwen en meisjes door Amerikaanse soldaten dat is Tfoe xesen!

Komt dat voor dan? Ik wist daar niets vanaf...
Militairen VS verdacht van verkrachting en moorden
Uitgegeven op vrijdag 30 juni 2006 om

(Novum/AP) - Vijf Amerikaanse soldaten worden ervan verdacht in Mahmoudiya een jonge Iraakse vrouw te hebben verkracht en haar lichaam in brand te hebben gestoken, na haar en drie leden van haar familie te hebben vermoord. Dat heeft een legerwoordvoerder meegedeeld.

Een Amerikaanse functionaris die van het onderzoek op de hoogte is, zei dat de militairen tot hetzelfde regiment behoren als de twee soldaten die eerder deze maand bij Youssifiyah werden ontvoerd en vermoord. Volgens de zegsman staan de twee zaken los van elkaar, maar voelde een soldaat zich geroepen het misdrijf op te biechten nadat de twee ontvoerde militairen dood waren gevonden. De zegsman omschreef het gebeurde als een 'gelegenheidsmisdrijf'. De soldaten waren niet aangevallen door opstandelingen, maar hadden de vrouw op eerdere patrouilles opgemerkt.

Yitfu... oprotten daar... Ik ben trouwens al volledig van mening verandert, ik zeg dat aangezien sommige idioten dat niet inzien(en daarmee bedoel ik realmadrid, wie waarschijnlijk Allasian is), terwijl het overduidelijk is dat ik ben overtuigd.