Al Zarqawi omgekomen

Gestart door ameziane, 08/06/2006 om 17:49:11

SAMADIE

jij noemt hun zionisten maar jij draagt wel een zionist naam !? wel raar ?

madridino

Citaat van: SAMADIE op 09/06/2006 om 20:19:57
ewa hoe maken wij dat aan maradona wijs ?



Maradona is iemand die zegt wat ie vindt........
Zeg jij mij wat jou oplossing is in irak zonder Al Zarqawi......Wat moeten de strijders in irak doen volgens jou? handen omhoog en laat de amerikkanen hun vrouwen en kinderen verkrachten.....
Jongen dat ze je nu omdat je veilig hier zit.......zeg allahyahsen rawen.

Y.assine

Citaat van: maradona op 09/06/2006 om 20:39:41
Citaat van: SAMADIE op 09/06/2006 om 20:19:57
ewa hoe maken wij dat aan maradona wijs ?



Maradona is iemand die zegt wat ie vindt........
Zeg jij mij wat jou oplossing is in irak zonder Al Zarqawi......Wat moeten de strijders in irak doen volgens jou? handen omhoog en laat de amerikkanen hun vrouwen en kinderen verkrachten.....
Jongen dat ze je nu omdat je veilig hier zit.......zeg allahyahsen rawen.

Er wordt helemaal niemand verkracht in Irak. Irak zelf wordt verkracht door die rot terroristen. Als zij de wapens de sloot in zouden gooien, zou Irak zich kunnen ontwikkelen. Maar neeee, zij weigeren te accepteren dat husseintje is opgepakt- dus gaan ze vechten. Zodra de situatie veilig is, verlaten de soldaten Irak. Dus nogal dom als ze blijven vechten met doel om de soldaten weg te krijgen. Ze voeden de amerikaanse/engelse soldaten juist.

SAMADIE

mijn oplossing is simpel dat de irakeze  hun handen in een slaan in plaats van elkaar afmaken. mijn oplossing is dat ze samen werken hun land opbouwen en niet elkaar afmaken en in de leugens van amerika trapen. en wil je strijden had ze nooit de vs zo moeetn binnen laten. en sadam hadden ze alang zelf kunnen bestrijden.
en jij weet niets over mij en over wat ik weet of denk, ik heb eerder het gevoel dat jij zo praat omdat jij veilig denk te zijn achter jou pc. dan heb ik neuws voor jou de aivd kijk mee.  wat ik hier zeg, zeg ik ook overal
heb ik een vraag wat is jou oplossing !?

madridino

Citaat van: Kingyassin op 09/06/2006 om 20:43:28
Citaat van: maradona op 09/06/2006 om 20:39:41
Citaat van: SAMADIE op 09/06/2006 om 20:19:57
ewa hoe maken wij dat aan maradona wijs ?



Maradona is iemand die zegt wat ie vindt........
Zeg jij mij wat jou oplossing is in irak zonder Al Zarqawi......Wat moeten de strijders in irak doen volgens jou? handen omhoog en laat de amerikkanen hun vrouwen en kinderen verkrachten.....
Jongen dat ze je nu omdat je veilig hier zit.......zeg allahyahsen rawen.

Er wordt helemaal niemand verkracht in Irak. Irak zelf wordt verkracht door die rot terroristen. Als zij de wapens de sloot in zouden gooien, zou Irak zich kunnen ontwikkelen. Maar neeee, zij weigeren te accepteren dat husseintje is opgepakt- dus gaan ze vechten. Zodra de situatie veilig is, verlaten de soldaten Irak. Dus nogal dom als ze blijven vechten met doel om de soldaten weg te krijgen. Ze voeden de amerikaanse/engelse soldaten juist.




Het is duidelijk dat je geen hart hebt jochie, hoe kom je erbij dat er niemand wordt verkracht?

Dora

mijn oplossing is simpel dat de irakeze  hun handen in een slaan in plaats van elkaar afmaken. mijn oplossing is dat ze samen werken hun land opbouwen


als dit overal ter wereld werd gedaan zag het er een stuk beter uit inderdaad...


Y.assine

Citaat van: maradona op 09/06/2006 om 20:46:47
Citaat van: Kingyassin op 09/06/2006 om 20:43:28
Citaat van: maradona op 09/06/2006 om 20:39:41
Citaat van: SAMADIE op 09/06/2006 om 20:19:57
ewa hoe maken wij dat aan maradona wijs ?



Maradona is iemand die zegt wat ie vindt........
Zeg jij mij wat jou oplossing is in irak zonder Al Zarqawi......Wat moeten de strijders in irak doen volgens jou? handen omhoog en laat de amerikkanen hun vrouwen en kinderen verkrachten.....
Jongen dat ze je nu omdat je veilig hier zit.......zeg allahyahsen rawen.

Er wordt helemaal niemand verkracht in Irak. Irak zelf wordt verkracht door die rot terroristen. Als zij de wapens de sloot in zouden gooien, zou Irak zich kunnen ontwikkelen. Maar neeee, zij weigeren te accepteren dat husseintje is opgepakt- dus gaan ze vechten. Zodra de situatie veilig is, verlaten de soldaten Irak. Dus nogal dom als ze blijven vechten met doel om de soldaten weg te krijgen. Ze voeden de amerikaanse/engelse soldaten juist.
Het is duidelijk dat je geen hart hebt jochie, hoe kom je erbij dat er niemand wordt verkracht?

Welke vertrouwbare bron zegt jou dat er onschuldige mensen worden verkracht? Alleen al wat je zegt slaat nergens op.

SAMADIE

dora dat zei ik ook net tegena mdona ! maar heb zijn oplossing nog steeds niet gezien!/

madridino

Citaat van: SAMADIE op 09/06/2006 om 20:44:05
mijn oplossing is simpel dat de irakeze  hun handen in een slaan in plaats van elkaar afmaken. mijn oplossing is dat ze samen werken hun land opbouwen en niet elkaar afmaken en in de leugens van amerika trapen. en wil je strijden had ze nooit de vs zo moeetn binnen laten. en sadam hadden ze alang zelf kunnen bestrijden.
en jij weet niets over mij en over wat ik weet of denk, ik heb eerder het gevoel dat jij zo praat omdat jij veilig denk te zijn achter jou pc. dan heb ik neuws voor jou de aivd kijk mee.  wat ik hier zeg, zeg ik ook overal
heb ik een vraag wat is jou oplossing !?




Hahahah jij bent echt grappig a yamchoem.......
Aivd kijkt mee, zijn ze bij jou in de kamer of zo......jongen jij schijt nu al in je broek........laat staan als ze jou volgen.....waar heb je allemaal over man.........

Y.assine

Citaat van: maradona op 09/06/2006 om 20:49:36
Citaat van: SAMADIE op 09/06/2006 om 20:44:05
mijn oplossing is simpel dat de irakeze  hun handen in een slaan in plaats van elkaar afmaken. mijn oplossing is dat ze samen werken hun land opbouwen en niet elkaar afmaken en in de leugens van amerika trapen. en wil je strijden had ze nooit de vs zo moeetn binnen laten. en sadam hadden ze alang zelf kunnen bestrijden.
en jij weet niets over mij en over wat ik weet of denk, ik heb eerder het gevoel dat jij zo praat omdat jij veilig denk te zijn achter jou pc. dan heb ik neuws voor jou de aivd kijk mee.  wat ik hier zeg, zeg ik ook overal
heb ik een vraag wat is jou oplossing !?




Hahahah jij bent echt grappig a yamchoem.......
Aivd kijkt mee, zijn ze bij jou in de kamer of zo......jongen jij schijt nu al in je broek........laat staan als ze jou volgen.....waar heb je allemaal over man.........

Hahahaha. Echt, ik viel echt van mijn stoel af van het lachen toen ik dit las. :D

Ze kijken wel degelijk mee. Zij hebben namelijk ook toegang tot het internet.

SAMADIE

ik schijt niet nooit, mijn menig kondige ik over al aan, en maak mij niet uit of ze mee kijken of niet.
maar ik heb jou oplossing nergnes gezien, en het feit dat jij nu overschakelt naar dit soort taal gebruik zegt genoeg. ik vind het aleen vreemd dat jij een oordeel velt over mij. maar mij niet kent, ik zou zeggen als je volgend keer aan discusie deeleenmt zorg dan dat je einig kennis van het onderwerp hebt.  ik moet verder adios

SAMADIE

mohim onze maradona weet niet waar over hij het heeft.

Dora

Citaat van: SAMADIE op 09/06/2006 om 20:49:15
dora dat zei ik ook net tegena mdona ! maar heb zijn oplossing nog steeds niet gezien!/
ja had t stukje ook van jou :)

ach waarom laat je je zo ophitsen...

die man is dood en Allah zal m wel aanpakken..gelukkig is dat niet onze taak..

Izouran

Zoontje van Zarqawi ook omgekomen.

Een anderhalf jaar oud zoontje van Abu Musab Al Zarqawi is eveneens omgekomen door het Amerikaanse bombardement woensdag, dat ook de leider van Al Qaida in Irak zelf fataal werd. Dat hebben bronnen rond de familie van de in Jordanië geboren Al Zarqawi vrijdag gezegd.


http://www.nu.nl/news/750837/23/%27Zoontje_Al_Zarqawi_ook_omgekomen%27.html

Dora

dat vink echt heel erg..allah ie rehmou..kinderen zijn net engeltjes..een plek in de hemel voor hem inchallah..