Al Zarqawi omgekomen

Gestart door ameziane, 08/06/2006 om 17:49:11

ameziane

Al Zarqawi dood 

Uitgegeven: 8 juni 2006 09:23
Laatst gewijzigd: 8 juni 2006 16:37

WASHINGTON - De leider van Al Qaida in Irak, Abu Mussab Al Zarqawi, is dood. De topterrorist stierf 8 kilometer ten noorden van de Iraakse stad Baquba door een luchtaanval. Zijn lichaam is geïdentificeerd.

De Iraakse premier Nuri Al Maliki en de bevelhebber van de Amerikaanse strijdkrachten in Irak, George Casey, maakte de dood van Al Zarqawi donderdagochtend bekend tijdens een triomfantelijke persconferentie. "Dit is een boodschap aan allen die geweld gebruiken in Irak en het is voor hen een slechte boodschap: Abu Mussab Al Zarqawi is geëlimineerd", zei Maliki. De dood van Al Zarqawi werd in de zaal met luid applaus begroet.
http://www.nu.nl/news/749153/23/Al_Zarqawi_dood_%28video%29.html

Dora

ach fuck them all..dat zeiden ze over bin laden ook...

en voor alsnog, alsof dat andere mensen gaat tegenhouden...

SAMADIE

Izouran

Ik heb het gezien, vond het wel raar dat de Irakese burgers daarover aan het feesten waren.
Maar goed de andere groep wordt natuurlijk niet laten zien.

madridino

Citaat van: SAMADIE op 08/06/2006 om 18:41:32
een arabier minder

Maar dat was een arabier met BALLEN, en dat kunnen heel veel niet zeggen hier en overal.........

SAMADIE

WAT VERSTA JIJ ONDER ballen?
onschuldigen vermoorden? noem jij dat ballen?
iets doen wat compleet tegen de islam indruist noem jij dat ballen? een man onthoofden met zn handen vast noem jij dat ballen?

Y.assine

Citaat van: maradona op 09/06/2006 om 20:10:45
Citaat van: SAMADIE op 08/06/2006 om 18:41:32
een arabier minder

Maar dat was een arabier met BALLEN, en dat kunnen heel veel niet zeggen hier en overal.........

Dat was een rotmens dat veel bloed in zijn geweten heeft. Moge hij een langzame en pijnlijke dood tegemoet gekomen zijn.

SAMADIE

ewa hoe maken wij dat aan maradona wijs ?

madridino

Citaat van: SAMADIE op 09/06/2006 om 20:16:46
iets doen wat compleet tegen de islam indruist noem jij dat ballen? een man onthoofden met zn handen vast noem jij dat ballen?

Dat hij toch in irak is gebleven, en tegen de zionisten vechten......dat versta ik onder ballen, hoeveel onschuldigen mensen heeft Amerika vermoord?
Daar heeft niemand over.......

Dora

Citaat van: maradona op 09/06/2006 om 20:23:23
Citaat van: SAMADIE op 09/06/2006 om 20:16:46

Dat hij toch in irak is gebleven, en tegen de zionisten vechten......dat versta ik onder ballen, hoeveel onschuldigen mensen heeft Amerika vermoord?
Daar heeft niemand over.......

omdat we het daar ook niet over hebben..

SAMADIE

jongen we hebben het nu even over zarqawi. onder ballen versta ik de soldaten aanvalen en niet onschuldige burgers die boodschapen zijn aan het doen. hij is voor mij hetzelfde als busch alebij mensen die islam slechte naam geven.

madridino

Citaat van: SAMADIE op 09/06/2006 om 20:29:56
jongen we hebben het nu even over zarqawi. onder ballen versta ik de soldaten aanvalen en niet onschuldige burgers die doodschapen zijn aan het doen. hij is voor mij hetzelfde als busch albij mensen die islam slechte naam geven.

Is jou mening, maar zo zie ik het niet.........ik zeg niet dat hij heilig is ofzo, maar heb hem liever dan die zionisten in het nieuwe kabinet in irak en amerika natuurlijk.........

Y.assine

Citaat van: SAMADIE op 09/06/2006 om 20:19:57
ewa hoe maken wij dat aan maradona wijs ?

Dat wordt lastig.

Y.assine

Citaat van: maradona op 09/06/2006 om 20:32:08
Citaat van: SAMADIE op 09/06/2006 om 20:29:56
jongen we hebben het nu even over zarqawi. onder ballen versta ik de soldaten aanvalen en niet onschuldige burgers die doodschapen zijn aan het doen. hij is voor mij hetzelfde als busch albij mensen die islam slechte naam geven.

Is jou mening, maar zo zie ik het niet.........ik zeg niet dat hij heilig is ofzo, maar heb hem liever dan die zionisten in het nieuwe kabinet in irak en amerika natuurlijk.........

Zoals al eerder is gezegd, Amerika valt buiten deze topic. Deze topic gaat over de dood van een aghyour, niet over de daden van Amerika.

Hoe kan je hem nou liever hebben? Alleen de gedachte aan die publieke onthoofding doet mijn hoofd ontploffen, laat staan al zijn andere daden.

SAMADIE

wie zijn de zionisten tegenwoordig! als we het over zionisten gaan hebben does m.a.w mensen die de islam aanvallen dan reken ik hem ook tot hun net als ben laden en die hele rotzooi dat zoch moslim noemt maar de essentie van het geloof niet kennen. idereen die de islam voor zijn politiek doel gebruikt om een excuus te hebben. de wereld is niet zwart wit maradona!
achter die hele orloog tegen terorisme schuilt een hele ander doel,  het zou me niet verbaasen als die hele zooi onder een cap opereren!