Amerikanen vermoorden onschuldige kinderen (Video)

Gestart door BerBer_Meid, 05/06/2006 om 18:00:31

BerBer_Meid



Zie hier hoe wreed de Amerikanen te werk gaan. Zogenaamd de Irakese bevolking bevrijden.
Amerika de 'vredesVogel' die onze zusters en broeders in Irak dagelijks vernederen mishandelen en vermoorden..
Amerika wil Irak de baas zijn omdat ze dondersgoed weten waar Sadam Hoesein allemaal over beschikt! We lijkten soms zelfs te vergeten dat Irak de benodigheden kreeg van o.a uit het zelfde Amerika dat nu zogenaamd angstig is voor het regime van Sadam Hoesein . Duizenden mensen werden onder het oog van de hele wereld vergiftig, maar in die tijd kraaide er geen haan naar. Nu is Amerika zogenaamd Solidair. Dit is de politiek dat het Rijke Amerika voert 
Ik waarschuw wel, de beelden kunnen schokkend zijn.

WaSalaam


http://www.volkskrant.nl/static/video/ombouw.html?clipID=2022&categoryID=200





madridino

Citaat van: BerBer_Meid op 05/06/2006 om 18:00:31


Zie hier hoe wreed de Amerikanen te werk gaan. Zogenaamd de Irakese bevolking bevrijden.
Amerika de 'vredesVogel' die onze zusters en broeders in Irak dagelijks vernederen mishandelen en vermoorden..
Amerika wil Irak de baas zijn omdat ze dondersgoed weten waar Sadam Hoesein allemaal over beschikt! We lijkten soms zelfs te vergeten dat Irak de benodigheden kreeg van o.a uit het zelfde Amerika dat nu zogenaamd angstig is voor het regime van Sadam Hoesein . Duizenden mensen werden onder het oog van de hele wereld vergiftig, maar in die tijd kraaide er geen haan naar. Nu is Amerika zogenaamd Solidair. Dit is de politiek dat het Rijke Amerika voert 
Ik waarschuw wel, de beelden kunnen schokkend zijn.

WaSalaam


http://www.volkskrant.nl/static/video/ombouw.html?clipID=2022&categoryID=200








Maar dat is niks nieuws meid, Amerikanen zijn de grootste teroristen samen met de zerro's in middenoosten....
Ze zijn de baas, ze doen wat ze willen alleen jammer dat de zerro's ook meedoen........

Timarzgha

#2
Allah yerhamhoem, echt een strieste beeld van onschuldige doden en rampen waarmee het volk van irak weer mee geconfronteerd word.
Moge Allah swt zij die schuldig zijn aan dit, en zij die het sponseren(arabische leiders), hun en hun nazaten besmetten met die zelfde rouw en haat waarmee zij de onschuldige jonge zielen mee besmetten.
Ik kan me nog goed herinerren hoe de arabische leiders aandrongen op een amerikaans interventie, het zijn dan ook zij die schuldig zijn en zij die ter verandwoording geroepen zouden moeten worden en zij die de grootste criminelen zijn, en zij die een schande zijn voor de islam en moslims.
Ik als moslim schaam me diep dat het land waar de oorsprong van mijn geloof ligt, dergelijke praktijken op haar geweten heeft.
Het heilige grond is wat mij betreft ontheiligd door de leiders, en pas heilig als die satanisten verdwijnen!
la huwla wala quwata illa billah!

ps: het zijn de arabieren die hen vermoorden niet de amerikanen, begrijp het goed!

madridino

Citaat van: Timarzgha op 05/06/2006 om 18:42:33
Allah yerhamhoem, echt een strieste beeld van onschuldige doden en rampen waarmee het volk van irak weer mee geconfronteerd word.
Moge Allah swt zij die schuldig zijn aan dit, en zij die het sponseren(arabische leiders), hun en hun nazaten besmetten met die zelfde rouw en haat waarmee zij de onschuldige jonge zielen mee besmetten.
Ik kan me nog goed herinerren hoe de arabische leiders aandrongen op een amerikaans interventie, het zijn dan ook zij die schuldig zijn en zij die ter verandwoording geroepen zouden moeten worden en zij die de grootste criminelen zijn, en zij die een schande zijn voor de islam en moslims.
Ik als moslim schaam me diep dat het land waar de oorsprong van mijn geloof ligt, dergelijke praktijken op haar geweten heeft.
Het heilige grond is wat mij betreft ontheiligd door de leiders, en pas heilig als die satanisten verdwijnen!
la huwla wala quwata illa billah!

ps: het zijn de arabieren die hen vermoorden niet de amerikanen, begrijp het goed!



HELEMAAL MEE EENS......

Izwan

Citaat van: Timarzgha op 05/06/2006 om 18:42:33
Allah yerhamhoem, echt een strieste beeld van onschuldige doden en rampen waarmee het volk van irak weer mee geconfronteerd word.
Moge Allah swt zij die schuldig zijn aan dit, en zij die het sponseren(arabische leiders), hun en hun nazaten besmetten met die zelfde rouw en haat waarmee zij de onschuldige jonge zielen mee besmetten.
Ik kan me nog goed herinerren hoe de arabische leiders aandrongen op een amerikaans interventie, het zijn dan ook zij die schuldig zijn en zij die ter verandwoording geroepen zouden moeten worden en zij die de grootste criminelen zijn, en zij die een schande zijn voor de islam en moslims.
Ik als moslim schaam me diep dat het land waar de oorsprong van mijn geloof ligt, dergelijke praktijken op haar geweten heeft.
Het heilige grond is wat mij betreft ontheiligd door de leiders, en pas heilig als die satanisten verdwijnen!
la huwla wala quwata illa billah!

ps: het zijn de arabieren die hen vermoorden niet de amerikanen, begrijp het goed!
Toch blijven die Amarikanen schuldig.

athsaynou

Die nooit op de vingers getikd worden en er altijd mee weg komen. Triest!

Izwan

Mariniers zouden moord op Iraakse burger gepland hebben
AP


WASHINGTON - Acht Amerikaanse militairen die ervan zijn beschuldigd anderhalve maand geleden in Irak een burger te hebben doodgeschoten, zouden een schep en een AK-47 bij hun slachtoffer hebben achtergelaten om het te doen voorkomen dat de man was doodgeschoten bij een poging een bom te leggen. Dat heeft een Pentagon-functionaris die op de hoogte is van het militaire onderzoek dinsdag gezegd.

UitlegVolgens de gegevens die de onderzoekers hebben verzameld waren de mariniers op 26 april naar Hamdaniya gegaan om een opstandeling op te pakken. Toen zij die niet konden vinden haalden zij een ongewapende man uit zijn huis en schoten hem dood. De krant Washington Post berichtte maandag dat het slachtoffer een 52-jarige invalide man was en dat hij viermaal in het gezicht was geschoten. Zijn familie vertelde de krant dat zij vorige week bezoek kreeg van enkele Amerikaanse militairen die geld boden als de familie bereid zou zijn de door de verdachte militairen gegeven versie van de gebeurtenissen te bevestigen.

De acht militairen - zeven mariniers en een marineman - tegen wie het onderzoek loopt zitten vast op een basis van het corps mariniers in Californië. Zij zijn nog niet aangeklaagd. De zaak staat los van het doodschieten van 24 Iraakse burgers in Haditha, waar mariniers van een andere eenheid verantwoordelijk voor zijn gesteld. Aan dat schandaal zal de Amerikaanse Senaat binnenkort enkele hoorzittingen wijden.

volkskrant.nl

miss.F.

het is daar een grote gorigheid aan het zijn. Gisteren zijn er gewoon 9 hoofden in een kist gevonden!!!  Echt bizar allemaal, en de amerikanen zijn daar echt debet aan!

Isefrawen

Citaat van: miss.F. op 07/06/2006 om 15:02:01
het is daar een grote gorigheid aan het zijn[edit=worden][/edit]. Gisteren zijn er gewoon 9 hoofden in een kist gevonden!!!  Echt bizar allemaal, en de amerikanen zijn daar echt debet aan!

Niet zo boekhoudkundig doen!

miss.F.

Citaat van: SupSidiBouya op 07/06/2006 om 15:16:38
Citaat van: miss.F. op 07/06/2006 om 15:02:01
het is daar een grote gorigheid aan het zijn[edit=worden][/edit]. Gisteren zijn er gewoon 9 hoofden in een kist gevonden!!!  Echt bizar allemaal, en de amerikanen zijn daar echt debet aan!

Niet zo boekhoudkundig doen!

en dat terwijl ik geen boekhoudkundige ben, isshh goet eh van mai

Timarzgha

Citaat van: Izwan op 06/06/2006 om 12:39:50
Citaat van: Timarzgha op 05/06/2006 om 18:42:33
Allah yerhamhoem, echt een strieste beeld van onschuldige doden en rampen waarmee het volk van irak weer mee geconfronteerd word.
Moge Allah swt zij die schuldig zijn aan dit, en zij die het sponseren(arabische leiders), hun en hun nazaten besmetten met die zelfde rouw en haat waarmee zij de onschuldige jonge zielen mee besmetten.
Ik kan me nog goed herinerren hoe de arabische leiders aandrongen op een amerikaans interventie, het zijn dan ook zij die schuldig zijn en zij die ter verandwoording geroepen zouden moeten worden en zij die de grootste criminelen zijn, en zij die een schande zijn voor de islam en moslims.
Ik als moslim schaam me diep dat het land waar de oorsprong van mijn geloof ligt, dergelijke praktijken op haar geweten heeft.
Het heilige grond is wat mij betreft ontheiligd door de leiders, en pas heilig als die satanisten verdwijnen!
la huwla wala quwata illa billah!

ps: het zijn de arabieren die hen vermoorden niet de amerikanen, begrijp het goed!
Toch blijven die Amarikanen schuldig.
Begrijp me niet verkeerd a tawmat, de amerikanen als uitvoerders zijn zeker medeschuldig.
Ik kan echter meer kwaad worden om zogenaamde islamitische leiders die deel nemen, dan een lkoeffar regime uit de VS.
Realistisch gezien, zijn zowel de arabische staten en ook de VS even schuldig, want de één moedigde aan en de andere voerde het uit.
Zo liggen de kaarten a tawmat, wa sallaam

tikizdelah

Citaat van: m'Izran op 06/06/2006 om 17:28:31
Die nooit op de vingers getikd worden en er altijd mee weg komen. Triest!
Er komt een tijd aan,waar dat geheit gaat gebeuren...kwestie van afwachten.