Hoofdmenu

outlandish

Gestart door Dora, 12/01/2004 om 19:13:11

SidiH

#30
Yallah Yallah,
we hadden 't hier toch over Outlandish?????????
Isam en Waqas zijn respectievelijk Marokkaan en Pakistaan.
En die andere..Lenny, komt uit Honduras.
Die CD is keigaaf man, die knalt hier de speakers uit!
Isam is helemaal niet in Marokko geboren, maar in Denemarken, net als Waqas....

kimmie

#31
Hallo allemaal,

Ik ben maar een 'gewone'Nederlandse maar ik vind Outlandish helemaal fantastisch en zo kwam ik op deze site. Jammer dat sommige mensen zo moeilijk doen over achtergrond. Wat maakt het uit waar iemand oorspronkelijk vandaan, komt, of hij/zij wel of geen Arabier is etc... Moslims worden door sommige Nederlanders al genoeg gediscrimineerd als sommige Moslims zelf ook al gaan discrimineren zijn we nog verder van huis. Neem een voorbeeld aan de band waarover deze discussie eigenlijk zou moeten gaan,deze mannen maken ook geen onderscheid tussen nationaliteiten of wat dan ook, neem daar een voorbeeld aan!

Ik vind Outlandish geweldig, goed ook dat ze het over de positie van de vrouw hebben. Over het feit dat meisjes op hun 21e eigenlijk al getrouwd moeten zijn etc.. Tof dat ze dat probleem aan de kaak stellen.

Groetjes Kimmie

masin2003

CiteerHallo allemaal,

Ik ben maar een 'gewone'Nederlandse maar ik vind Outlandish helemaal fantastisch en zo kwam ik op deze site. Jammer dat sommige mensen zo moeilijk doen over achtergrond. Wat maakt het uit waar iemand oorspronkelijk vandaan, komt, of hij/zij wel of geen Arabier is etc... Moslims worden door sommige Nederlanders al genoeg gediscrimineerd als sommige Moslims zelf ook al gaan discrimineren zijn we nog verder van huis. Neem een voorbeeld aan de band waarover deze discussie eigenlijk zou moeten gaan,deze mannen maken ook geen onderscheid tussen nationaliteiten of wat dan ook, neem daar een voorbeeld aan!

Ik vind Outlandish geweldig, goed ook dat ze het over de positie van de vrouw hebben. Over het feit dat meisjes op hun 21e eigenlijk al getrouwd moeten zijn etc.. Tof dat ze dat probleem aan de kaak stellen.

Groetjes Kimmie

Beste kimmie als eerste, wees welkom op onze forum.

en als tweede reagerend op dit tekst van jou: "..hij/zij wel of geen Arabier is etc... "

Hij is een berber en geen arabier.
oorspronkelijk uit Nador, geboren in copenhagen. het gaat niet om als hij een arabier zou zijn dat hij dan slechte iemand zou zijn. waar het om gaat is: Hij is Berber en geen arabier.ik zeg toch ook niet dat frans bauer een chinees is :)

Aqsil

#33
Kimmie is wellicht ons Nadoria. Ze blijft hameren dat we aan het belang van de Arabieren moeten denken. ze wil niet opgeven!

Idem geldt voor de Turk_moslim die hier ons de les komt leren door te beweren dat mensen elkaar moeten steunen, terwijl ze de Kuurden uitroeien!!!!




MBTiza

#34
Die turk_moslim heeft het alleen over doden aan turkse zijde, maar aan de doden aan koerdische zijde daar denkt ie niet aan. De koerden zaten eerder in dat gebied dan de Turken, ook zij hebben recht om de koerdische taal/cultuur/geschiedenis etc te onderwijzen/behouden etc.

Sa3ieD

#35

CiteerDie turk_moslim heeft het alleen over doden aan turkse zijde, maar aan de doden aan koerdische zijde daar denkt ie niet aan. De koerden zaten eerder in dat gebied dan de Turken, ook zij hebben recht om de koerdische taal/cultuur/geschiedenis etc te onderwijzen/behouden etc.
Dat is tegenstrijdig met de idealen van hun oppervader Kamal Ataturk, namelijk het Turks nationalisme. Waar zou Turkije nou zijn als iedere bevolkingsgroep een eigen gebied op zou eisen. De Koerden verdienen de rechten die ze verdienen, en een eigen staat als zij dat willen.

Maar stick to the subject, namelijk Outlandisch

ariffi

azul
dank je voor die informatie over outlandish.
ik geloof je.
ik ben heel blij dat hij een arifi is

turk_muslim

#37

CiteerDat is tegenstrijdig met de idealen van hun oppervader Kamal Ataturk, namelijk het Turks nationalisme. Waar zou Turkije nou zijn als iedere bevolkingsgroep een eigen gebied op zou eisen. De Koerden verdienen de rechten die ze verdienen, en een eigen staat als zij dat willen.

Maar stick to the subject, namelijk Outlandisch

Waar hebben jullie het in godsnaam over???
Ik heb geprobeerd een uitleg te geven over mijn eigen volksstand die in het oost en zuid-oost gedeelte van turkije gaande is en jullie zitten hier "vet" te discrimineren en te beoordelen waar jullie eigenlijk geen enkel verstand van hebben!!!!!
Ik zal nu ook niet proberen te vertellen waar ik zojuist "wel" genoeg van weet, maarrreee...nergens voor nodig!
Fatsoen, daar moeten we het over hebben!
Zoals ik eerder heb gezegt, heb respect voor elkaar!
Whatever you are....

sd2803

#38
hoe langer ik de forum hier lees, des te meer ik de treurige conclusie moet trekken dat sommige marokkanen gewoon dom zijn.

plaatsen zomaar domme dingen die er niet zijn. zoals dat 95% van alle arabieren gearabisreerd is en dus eigenlijk berber is. voor de domme mensen onder ons Ca. 36% van de bevolking bestaat uit Berbers, 20% is Arabier en 40% is gearabiseerd Berber. dus waarom liegen om je gelijk te krijgen. en is die isam het echt waard om zo een onderscheid te maken? zijn sommige mensen hier zo trots om te zeggen dat isam berber is. alle bekende succesvolle mensen in marokko zijn zowat arabieren. en de succesvolle marokko in de afrika cup zowat fulle arabic, dezelfde marokko waarvoor jullie zaten te juigen. en wanneer het erop aankomt dan haat je alle arabieren.

 ik loop er ook niet de hele dag mee te pronken. dus laat deze zaak rusten want je bent eerst moslim en dan pas marokkaan dus ga nou nie onderscheid maken met je eigen broeders.

en mensen ik verw8 vele berichten natuurlijk van jullie vele hatelijke berichten en ik lach me kapot om zulke mensen. en het is niet tegen iederen bedoeld dze tekst, alleen sommige mensen moeten ff realiseren dat het gewoon dom is om onderscheid te maken. ik doe het niet, ik al arabier.


jullie berbers dan wel???????????
  

Kamal25

#39
Even over Isamm; Weet die jongen wel dat hij Amazigh is?

Op tmf en mtv worden steeds interviews met hem uitgezonden en hij heeft het steeds over arabisch dit en arabisch dat (zijn moeder luisterde altijd naar arabische muziek, hij zorgt voor de arabische invloed in Outlandisch)

:S

IZGEDH

#40

Citeer...alleen sommige mensen moeten ff realiseren dat het gewoon dom is om onderscheid te maken. ik doe het niet, ik al arabier...


Mochtje wel willen dat je Arabier bent a domme verwarde amazigh.

Oued-Amakran

#41
sd 2803

alle bekende succesvolle mensen in marokko zijn zowat arabieren. en de succesvolle marokko in de afrika cup zowat fulle arabic,
-----------------------------------------------------------

Azul,
Dalijk ga je ook nog beweren dat Mustapha Hadji (Sousi) arabier is.
En wat betrefd succesvolle arabische voetballers noem er 1.

Ik noem 1 berber 3 keer beste Fifa voetballer van wereld gekozen Zinedine Zidane.

Ik zou zeggen noem 1 bekende succesvolle Arabier, als die bestaan.


Dora

#42
arabieren succesvol???

ik weet in iedere geval dat alle juwelierszaken in oujda van imazighen zijn. ook zijn de meeste luxe winkeltjes in oujda van imazighen. de bakkers zijn ook van amazighkomaf (niet dat ze altijd tmazight praten , maar ze zeggen dat ze wel imazighen zijn en erkennen dat ook, maar alleen arabisch spreken doordat ze in oujda werken). ik denk dat het best mee valt hoor dat de arabieren succesvoller zijn. maar ja hoe kan het ook anders als je in een heel bevolking maar over 3% spreekt!!!

Zian

#43
Outlandish zullen binnen een paar jaren stoppen met zingen.
Hun baard is nu 50 centimeter. Tijd om naar de Moskee te gaan en de Arabieren te dienen.

Binnenkort zal je horen dat ze Allah vergevenis vragen dat ze vroeger zangers waren.


Wassalaamo aleikom warahmato Allahi ta3aala wabarakaatoh. Amen yaarabi Al3aalamie. Sadakka Allaoh Alhadiem.

Dora

#44
wie zegt dat ze alle 3 moslim zijn??

je reacties op het forum worden steeds minder zian..waarom??..en ik had je nog genomineerd....