Hoofdmenu

outlandish

Gestart door Dora, 12/01/2004 om 19:13:11

Zian

#45

Citeerwie zegt dat ze alle 3 moslim zijn??

je reacties op het forum worden steeds minder zian..waarom??..en ik had je nog genomineerd....
Ben ik minder geworden omdat ik zei dat die jongeren Moslims zijn! Die mensen zijn Moslims, als je dat nog niet weet!
Die kleine neger niet, die komt uit zuid Amerika.






Dora

#46
je weet best wat ik bedoel..

nog een fijne avond verder!!

wasalaam!!

Masja

#47
jullie generaliseren teveel één volk, dat kan je niet doen, dat is niet reeel,hoor

Zian

Citeerje weet best wat ik bedoel..

nog een fijne avond verder!!

wasalaam!!
Beste LL,

Je bent toch niet boos!
IK houd ermee! Als je wilt ga ik zelfs die teksten verwijderen!

Dora

#49

CiteerBeste LL,

Je bent toch niet boos!
IK houd ermee! Als je wilt ga ik zelfs die teksten verwijderen!
nee hoor ben niet boos zian, maar wel teleurgesteld als een genomineerd persoon. ik weet dat jij de islam de rug hebt gekeerd, maar wat ik altijd aan jou respecteerde is dat je de mosims wel in hun waarde liet. er zijn vele amazighleden die spottend reacties hier plaatsten over de islam, maar daar behoorde jij niet toe ondanks je ongeloof...jammer dat je mij ongelijk hebt bewezen.

maar goed volgens mij is alleen isam moslim en de rest niet...en van mij hoeven ze niet te stoppen, als het aan mij ligt mogen ze nog jaren lang doorgaan..mensen met hun kwaliteiten zie ik graag terug!!!

Missy_Turkey

#50
wel mensen ieder zijn eigen geloof.
Ik heb ook gehoord dat er 2 moslims zijn en één christen.
Maar wat me laat denke is als een moslim mag je GEEN muziek make die geen betekenis heeft. Of te wel moet je gewoon Anajheed doen.

Maar moehim ligt niet aan mij erover te ordele.
Heb het gewoon meegedeeld.

greetz.

PS: Ik ben ook een moslim Hamdoellilah.(Voor de mense die denke van ni)

AnuBiS2140

Bv Omar Sharif en Oum Khalsoum zijn bekende Arabieren.
Ik denk dat profeet Mohamed ook wel redelijk succesvol was in zijn taak ;-)

Enne ipv neger ist zwarte. Neger is een belediging!

Voor de rest Peace!!!!!!!!!

El Sid

#52
Azul,

Oum kaltsoum vind ik prachtig. Binnenkort is er weer Oum Kaltsoum in het stadschouwburg in Antwerpen. Zalig muziek als je Arabisch begrijpt.

AnuBiS2140

CiteerAzul,

Oum kaltsoum vind ik prachtig. Binnenkort is er weer Oum Kaltsoum in het stadschouwburg in Antwerpen. Zalig muziek als je Arabisch begrijpt.

Ik vrees dat ze al een tijdje dood is...1898-1975

AnuBiS2140

Op pagina 2 zegt iemand: Je bent mijn broeder niet. Je bezet mijn land, je verkracht mijn land. Ga eerste Mijn taal leren en zorg dat je Arabieren laat integreren in mijn taal en cultuur, en dan pas ben je een Marokkaan.
Filip de winter : had het nie schooner kunnen zeggen :-)

Enne eerlijk gezegd in dit Oneindig Universum, zijn we allemaal broeders en zusters ongeacht nationaliteit, religie, kleur of geslacht...En zijn we allemaal gebonden door eenzelfde missie, nl mentale ontwikkeling en evolutie  
Zelfrelativatie kan ook geen kwaad...dust in the wind...
Haat, onverdraagzaamheid en discriminatie van eender welke vorm zijn een ziekte...

El Sid

#55

CiteerIk vrees dat ze al een tijdje dood is...1898-1975
O, wist ik niet. Maar het stadsschouwburg is geen plaats voor concert of een optreden. Het theatergebouw is gemaakt voor artiesten die een bekende artiest naar voren brengen en hun levensverhaal vertellen. Dus het maakt niet uit of Oum Kalthoum dood is.
Je kan het best vergelijken met het optreden van Sapho in het Bataklan (paris 1998). Zij toonde Oum kaltsoum 'El Atlal' op ongezien manier. Ze won zelf het gouden Troison D'or voor artiesten.

AnuBiS2140

#56
:-) Ah ok thx!! Nu bennek wa wijzer hé ;-)

El Sid

CiteerOp pagina 2 zegt iemand: Je bent mijn broeder niet. Je bezet mijn land, je verkracht mijn land. Ga eerste Mijn taal leren en zorg dat je Arabieren laat integreren in mijn taal en cultuur, en dan pas ben je een Marokkaan.
Filip de winter : had het nie schooner kunnen zeggen :-)

Enne eerlijk gezegd in dit Oneindig Universum, zijn we allemaal broeders en zusters ongeacht nationaliteit, religie, kleur of geslacht...En zijn we allemaal gebonden door eenzelfde missie, nl mentale ontwikkeling en evolutie  
Zelfrelativatie kan ook geen kwaad...dust in the wind...
Haat, onverdraagzaamheid en discriminatie van eender welke vorm zijn een ziekte...

Azul,

Je bent hier nieuw en ik zal het proberen kort te houden.
Zolang de arabieren ons land bezetten, zolang ze zich onmenselijk gedragen en superior voelen dan de rest zijn ze ons vijanden. Hun wegverdrijven is ons missie: nl ons mentale ontwikkeling en evolutie.

ayuda

#58

CiteerEnne eerlijk gezegd in dit Oneindig Universum, zijn we allemaal broeders en zusters ongeacht nationaliteit, religie, kleur of geslacht...En zijn we allemaal gebonden door eenzelfde missie, nl mentale ontwikkeling en evolutie  
Zelfrelativatie kan ook geen kwaad...dust in the wind...
Haat, onverdraagzaamheid en discriminatie van eender welke vorm zijn een ziekte...

Waarschijnlijk heeft de mens niet door hoe groot het Universum is, en hoe klein wij zijn. We zitten met zijn allen op een vrij klein ruimteschip, er is geen reddingsboot of reserve-exemplaar, dus we kunnen als bemanning maar beter goed samenwerken.
Als muzikanten van verschillende etnische en religieuze achtergronden samen mooie muziek kunnen maken, is dat een teken van hoop. Dat zijn de wonderen van deze tijd, we moeten het wel willen zien.

AnuBiS2140

#59

CiteerWaarschijnlijk heeft de mens niet door hoe groot het Universum is, en hoe klein wij zijn. We zitten met zijn allen op een vrij klein ruimteschip, er is geen reddingsboot of reserve-exemplaar, dus we kunnen als bemanning maar beter goed samenwerken.
Als muzikanten van verschillende etnische en religieuze achtergronden samen mooie muziek kunnen maken, is dat een teken van hoop. Dat zijn de wonderen van deze tijd, we moeten het wel willen zien.

:-) Mooi!