Hoofdmenu

outlandish

Gestart door Dora, 12/01/2004 om 19:13:11

Dora

he wie kent ze tegenwoordig niet...

een amazigh om trots op te zijn onze Isam van outlandish.
moge ze veel succes tegen komen in hun carriere.

wie weet trouwens van welke tjsaar (stam) Isam komt???

mara

#1
rah atesgaad rouechoen tesqaad!

allasian

#2

Citeerhe wie kent ze tegenwoordig niet...

een amazigh om trots op te zijn onze Isam van outlandish.
moge ze veel succes tegen komen in hun carriere.

wie weet trouwens van welke tjsaar (stam) Isam komt???

Het woordje amazigh is veel te breed.Probeer eens wat meer duidelijker te zijn door Riffijn,Soussi,Chleuh te vermelden.

Dsjar is geen stam maar een dorp of gemeenschap,en nee,niet iedereen is daar familie.

Outlandish??Dat is mijn smaak niet,they can drop dead.

Ariaz

#3
Hewa safi mannen waarom zijn jullie zo negatief, outlandish is toch een interessante groep, ze zingen over de gesluierde vrouw, je gesluierde zuster, je gesluirede moeder, of ook je gesluierde toekomstige vrouw, alé als ik kijk naar die clip tenminste,  dus...

Arrows

#4
ik vind outlandish op zich wel ok! ik dacht in iedergeval dat hij arabisch was, hij zingt ook arabisch! niet dat wat uitmaakt het gaat om de muziek!

en hij is heel populair geworden onder de marokkaanse meisjes haha!

Lâle

#5
Het liedje Fatima's hand is ook erug mooi, gaat over de strijd van veel meisjes, die toch wel heel erg gepushed worden om te trouwen, ook al zijn ze er nog niet aan toe.

Dora

#6

Citeerrah atesgaad rouechoen tesqaad!
hahaha...1 - 0 voor jou

Dora

CiteerHet woordje amazigh is veel te breed.Probeer eens wat meer duidelijker te zijn door Riffijn,Soussi,Chleuh te vermelden.

Dsjar is geen stam maar een dorp of gemeenschap,en nee,niet iedereen is daar familie.

Outlandish??Dat is mijn smaak niet,they can drop dead.
volgens mij was hij riffijn indderdaad, maar weet dat niet zeker.

tsjaar is inderdaad een dorp of gemeenschap, maar als je dat weet weet je ook meteen welke stam het is nietwaar?? :)

niet jou smaak..dat kan...ik vind ze echter heel erg goed..de tekst de stem..super gewoon. ik heb hun cd en wallah elk lied heeft een boodschap prachtig gewoon...

arrows...hij zingt geen arabisch volgens mij hoor...ik heb een singel gehoord waarin hij zegt anjes anjes....eruuug leuk.(niet het woord maar het lied :) )

MBTiza

#8
Hoe kom je erbij dat hij een ariffi is?

mara

#9

Citeerhahaha...1 - 0 voor jou
hou je daar dan ook aan:)

Lâle

#10
Op hun site (www.outlandmoro.com) onder het kopje elmoro kun je de clip van 'Walou' bekijken. Mooie clip trouwens, en natuurlijk een heeeeel mooi liedje!

student1980

#11
Hahaha

Walou walou it is me and you....

Niet echt een hoogstaande rijm. Maar wel een leuke clip.

Ik zie dat ze ook een landkaart van Marokko laten zien in de clip.


masin2003

CiteerHoe kom je erbij dat hij een ariffi is?

ja natuurlijk is hij een arifi! hoe kom jij d'er bij dat hij dat niet is?! hij is een aqqer3i uit Nador en woont vlakbij parada n jdid (de nieuwe busstation). en ik ken persoonlijk zijn familieleden uit Utrecht. sterker nog, wat ik van zijn neven hoorde: Hij kan zelfs helemaal geen arabisch spreken

en nog iets (ik ben de titel vergeten van dat nummer) maar je kan heel duidelijk horen aan het begin: hij zegt letterlijk: Anyas anyas (zet 'm hard zet 'm hard) hij had het over muziek hard aanzetten ;D

ik weet echt niet hoe jullie daarbij kwamen dat hij een arabier is?? wat vreemd mensen zouden juist trots zijn dat hij van ons is, en jullie hebben meteen de neiging om van hem een arabier te maken, terwijl hij dat helemaal niet is.

Dora

Citeeren nog iets (ik ben de titel vergeten van dat nummer) maar je kan heel duidelijk horen aan het begin: hij zegt letterlijk: Anyas anyas (zet 'm hard zet 'm hard) hij had het over muziek hard aanzetten ;D


precies dat wilde ik ze ook duidelijk maken....
jij kent m dus ook mlih...

nummer 2 op cd( waarschijnlijk keep on moving of zo nu hij dat elke keer herhaalt)
spaans...trallalala....en dan mijn favoriet"..say..didididadidida'a.." hahaha vind het echt leuk als hij dat zingt..;)

uit nador zei je??..oke thanks...

Dora

#14

CiteerHet liedje Fatima's hand is ook erug mooi, gaat over de strijd van veel meisjes, die toch wel heel erg gepushed worden om te trouwen, ook al zijn ze er nog niet aan toe.
klopt is ook erg mooi....