Pijnlijke waarheden over 9/11!

Gestart door BerBer_Meid, 27/05/2006 om 15:54:49

BerBer_Meid

Salamao Alaikoem

Ik zal niks zeggen. Bekijk de twee films en trek je eigen conclusie. Enige voorwaarde is je hersenen te gebruiken en zuiver na te denken. Denk logisch na en weerhoudt de feiten niet.

Filmpje 1: http://video.google.com/videoplay?docid=7763546943852727250

Filmpje2:http://streaming.reopen911.org/video/PainfulDeceptions_dutch.html

Vraag jezelf, na het zien van de films, eens af: "Wie zijn de echte terroristen?"

Wa La Hawla Wala Qoewata Illa Billah.


Wassalam.




SAMADIE

ik hoef de fil niet eens te zien om te weten dat er een hele complot achter 9/11  is.
ten eerste alqaida is door de CIA opgericht.
ten tweede  de taliban hadden daarvoor geweigderd om een oliepijp leiding door afgahnistan te laten. \
de huidige afghaanse president was daar in het bestuur
en ook nog op 9/11 hield de amerikaanse leger, een oefening met een gekaapte vliegtuig en daarbij amerika heeft een van de beste radar`s ter wereld
maar nu ga ik effen de film zien

Samir!

Ik heb alleen die eerste docu gezien en moet zeggen dat het een mooie docu is. Het laat duidelijk zien wie de echte terroristen zijn, meer hoef ik niet te zeggen!


Timarzgha

Ik heb een soortgelijke docu eerder gezien op discovery channel.
Ook daar kwamen niet de eerste de beste aan het woord, geprezen om hun kundigheid mbt terrorisme bestrijding.
Conculsie was toen ook: de VS heeft alles in scene gezet en het best kun je het vergelijken met de toestanden omtrend de moord op J.F.Kennedy.
Men weet dat er genoeg bewijzen zijn dat de geheime diensten en overheid er achter zaten, maar niemand zal het lef hebben omdat openbaar te maken.
De oproep tot de zogenaamde partiot act is juist bedoeld om de mensen met commentaar de mond te snoeren, want wie durft dan nog voor zijn mening uit te komen.
Slechts één waarheid bestaat gedeurende de toestanden en dat is de leugen van het witte huis.
De bevolking van de VS is niet dom, maar bang en zwijgt liever.

ameziane

Citaat van: BerBer_Meid op 27/05/2006 om 15:54:49
Salamao Alaikoem

Ik zal niks zeggen. Bekijk de twee films en trek je eigen conclusie. Enige voorwaarde is je hersenen te gebruiken en zuiver na te denken. Denk logisch na en weerhoudt de feiten niet.

Filmpje 1: http://video.google.com/videoplay?docid=7763546943852727250

Filmpje2:http://streaming.reopen911.org/video/PainfulDeceptions_dutch.html

Vraag jezelf, na het zien van de films, eens af: "Wie zijn de echte terroristen?"

Wa La Hawla Wala Qoewata Illa Billah.


Wassalam.
Je moet oppassen om iets als DE waarheid te bestempelen, het KAN de waarheid zijn.

En als dat de waarheid is, dan is de prijs die de Amerikanen betalen wel erg hoog: 3000 doden.

Inuit

Citaat van: ameziane op 28/05/2006 om 19:51:43
Je moet oppassen om iets als DE waarheid te bestempelen, het KAN de waarheid zijn.

En als dat de waarheid is, dan is de prijs die de Amerikanen betalen wel erg hoog: 3000 doden.
in zeker zin heb je gelijk, en zou je eerder moeten zeggen, dat hetgeen uncle sam ons vertelt in ieder geval niet de waarheid kan zijn, want dat heeft alle schijn en de feiten die door de mainstream media buiten beschouwing zijn gelaten tegen zich.
maar dan kom je natuurlijk op de vraag, waarom liegen over zoiets?

ameziane

Citaat van: Inuit op 28/05/2006 om 19:56:12
Citaat van: ameziane op 28/05/2006 om 19:51:43
Je moet oppassen om iets als DE waarheid te bestempelen, het KAN de waarheid zijn.

En als dat de waarheid is, dan is de prijs die de Amerikanen betalen wel erg hoog: 3000 doden.
in zeker zin heb je gelijk, en zou je eerder moeten zeggen, dat hetgeen uncle sam ons vertelt in ieder geval niet de waarheid kan zijn, want dat heeft alle schijn en de feiten die door de mainstream media buiten beschouwing zijn gelaten tegen zich.
maar dan kom je natuurlijk op de vraag, waarom liegen over zoiets?
Ja, er zijn nog veel vraagtekens bij die gebeurtenissen van 11/9. Michael Moore behandelt het een en ander in zijn documentaire.
Maar om te zeggen dat het een samenzwering is, is voor mij te simpel bedacht en nogmaals de prijs is dan wel erg hoog.

BerBer_Meid

Citaat van: ameziane op 28/05/2006 om 19:51:43
Citaat van: BerBer_Meid op 27/05/2006 om 15:54:49
Salamao Alaikoem

Ik zal niks zeggen. Bekijk de twee films en trek je eigen conclusie. Enige voorwaarde is je hersenen te gebruiken en zuiver na te denken. Denk logisch na en weerhoudt de feiten niet.

Filmpje 1: http://video.google.com/videoplay?docid=7763546943852727250

Filmpje2:http://streaming.reopen911.org/video/PainfulDeceptions_dutch.html

Vraag jezelf, na het zien van de films, eens af: "Wie zijn de echte terroristen?"

Wa La Hawla Wala Qoewata Illa Billah.


Wassalam.
Je moet oppassen om iets als DE waarheid te bestempelen, het KAN de waarheid zijn.

En als dat de waarheid is, dan is de prijs die de Amerikanen betalen wel erg hoog: 3000 doden.

Ik hoop niet dat je bedoelt dat ik dit als ''waarheid heb bestempelt'', want dat is niet het geval..
Ghair,

Inuit

#8
Citaat van: ameziane op 28/05/2006 om 20:26:51
Ja, er zijn nog veel vraagtekens bij die gebeurtenissen van 11/9. Michael Moore behandelt het een en ander in zijn documentaire.
Maar om te zeggen dat het een samenzwering is, is voor mij te simpel bedacht en nogmaals de prijs is dan wel erg hoog.
gaat het jou om de complexiteit of de plausibiliteit van een theorie? uit jou antwoord krijg ik namelijk het gevoel dat het jou om het eerste gaat, dus verbeter mij als ik fout zit.

prijs te hoog? denk jij nou werkelijk dat uncle sam iets geeft om 20 jarige school dropouts?

ameziane

Citaat van: Inuit op 29/05/2006 om 11:20:05
gaat het jou om de complexiteit of de plausibiliteit van een theorie? uit jou antwoord krijg ik namelijk het gevoel dat het jou om het eerste gaat, dus verbeter mij als ik fout zit.

prijs te hoog? denk jij nou werkelijk dat uncle sam iets geeft om 20 jarige school dropouts?
Dat heb je goed begrepen.

Laat ik het duidelijker stellen: ik geloof niet in een complot, maar ik zal vast naief zijn.

ameziane

Citaat van: BerBer_Meid op 29/05/2006 om 10:21:53
Ik hoop niet dat je bedoelt dat ik dit als ''waarheid heb bestempelt'', want dat is niet het geval..
Ghair,
Ik ga uit van wat je schrijft bij de topic-titel. En daat staat duidelijk 'waarheden'.