Hoofdmenu

Norton 2006

Gestart door E3ber_Tastite, 26/05/2006 om 12:51:22

E3ber_Tastite

Wie kan me hierbij helpen?

Ik heb een cd van Norton 2006 met een code waar je je de software mee kan activeren, het is een code waar je aan het eind de cijfers 111999 hebt. Als je dat hebt gedaan, dan wordt de Norton geactiveerd, maar binnen een paar maanden, vraagt de software om weer een nieuwe code en wordt de software onbruikbaar.

E3ber_Tastite

Is er dan niemand, die me hiermee kan helpen???

Laysa

Je moet even die code Googlen. Er zijn genoeg sites waar je serials af kan halen, alleen wees wel voorzichtig want de meeste zitten vol met virussen en spyware. Meteen scannen die handel en de pc ook.

Anders moet je kijken op een of ander download programma, zoals b.v. Limewire, of je geen code of serial kan downloaden.

E3ber_Tastite

Citaat van: Laysa op 27/05/2006 om 01:42:03
Je moet even die code Googlen. Er zijn genoeg sites waar je serials af kan halen, alleen wees wel voorzichtig want de meeste zitten vol met virussen en spyware. Meteen scannen die handel en de pc ook.

Anders moet je kijken op een of ander download programma, zoals b.v. Limewire, of je geen code of serial kan downloaden.

Thanks laysa,

Ik zal het proberen.

Y.assine

Op www.serials.ws moet je vooral niet kijken, de laatste keer dat ik daar was kreeg ik een aantal trojaanse paarden binnen.

Isefrawen

#5
Dump Norton! Het is een waardeloos stukje software geworden. Het geeft enkel een gevoel dat je "veilig" bent met zo'n firewall of antivirus. De nieuwe virussen worden pas laat herkend, dus als het iets nieuws is, ben je dus al geinfecteerd voordat norton met een tegenmiddel komt.

Ik raad Kerio Personal Firewall aan.
Als antivirus raad ik NOD32 aan.
Dit in combinatie met een NAT-firewall modem/router configuratie (hardware).

E3ber_Tastite

Citaat van: SupSidiBouya op 29/05/2006 om 09:50:54
Dump Norton! Het is een waardeloos stukje software geworden. Het geeft enkel een gevoel dat je "veilig" bent met zo'n firewall of antivirus. De nieuwe virussen worden pas laat herkend, dus als het iets nieuws is, ben je dus al geinfecteerd voordat norton met een tegenmiddel komt.

Ik raad Kerio Personal Firewall aan.
Als antivirus raad ik NOD32 aan.
Dit in combinatie met een NAT-firewall modem/router configuratie (hardware).

Weet je waar ik dat kan downloaden?

Isefrawen

Citaat van: E3ber_Tastite op 29/05/2006 om 23:22:12
Citaat van: SupSidiBouya op 29/05/2006 om 09:50:54
Dump Norton! Het is een waardeloos stukje software geworden. Het geeft enkel een gevoel dat je "veilig" bent met zo'n firewall of antivirus. De nieuwe virussen worden pas laat herkend, dus als het iets nieuws is, ben je dus al geinfecteerd voordat norton met een tegenmiddel komt.

Ik raad Kerio Personal Firewall aan.
Als antivirus raad ik NOD32 aan.
Dit in combinatie met een NAT-firewall modem/router configuratie (hardware).

Weet je waar ik dat kan downloaden?


Kerio Personal Firewall
NOD32 Antivirus Systeem