een jongen opgegraven 3 uur na zijn begrafenis. gllof jullie dit ?

Gestart door SAMADIE, 21/05/2006 om 14:28:27

Dora

trouwens niet alleen het filmpje is nep maar de hele gedachte erachter.

want 3adab l qabar treft de ziel en niet het lichaam.
het lichaam zal rotten in het graf, maar de ziel zal bestraft of beloond worden.

ma3salama

Dora

als je mensen tot nadenken wilt zetten dan dien je juist de mooie dingen te laten zien.

zo ben ik echt geraakt door de volgende foto;

[/URL]

Bidden is de sleutel naar de Jenna daar is geen twijfel aan mogelijk.
Dit is een foto van een man die tijdens het bidden is overleden. Subhan Allah! Allahu Akbar - What a beautiful end!!!

If a praying person knew to what extent he was

kreeg het via mail.

ma3salama

Lezer

Ik heb net gebeld naar de ministerie van de buitenlandse zaken der verenigde hiernamaalsen, en werd er me duidelijk gemaakt dat het incident hen onbekend is, en staat zelfs niet geregistreerd in het boek van de onzinnig gebeurtenissen.

selwa

lezer,jij vindt zo'n beetje alles waar een islamitische moraal in zit onzin, he. en je hebt een enbegrijpeleijke drang om dit te verkondigen. frustraties?

Lezer

Citaat van: selwa op 26/12/2007 om 01:03:26
lezer,jij vindt zo'n beetje alles waar een islamitische moraal in zit onzin, he. en je hebt een enbegrijpeleijke drang om dit te verkondigen. frustraties?
(-:-)
Ik dacht dat ik grappig was

ya.mina

Wee Wee schoon stukske film amai.
allemaal zever in potekes met dekselkes erop.

Zeg dat ik het gezegt heb ;)

tamazightsnoepje

selwa

Citaat van: ya.mina op 31/12/2007 om 03:41:37

gezegD, met een D.
Allah yastaghfierek

tamazightsnoepje

Citaat van: tikizdelah op 22/05/2006 om 02:57:02
Toevallig heb ik hier laatst een mail over gehad laatst:
  |  |  | Postvak IN

Niet weg klikken!!!!!

Het gaat over een jongen die op 16 jarige leeftijd plotseling overleden is. Hij mankeerde niets. een mooie jongen met donkere haar. De artsen vonden het raar dat hij zomaar overleden is en wilde hem 3 uur later opgraven. Ja 3 uur. wat ze zagen ( en wat ik heb gezien) was niet normaal. de jongen had wit haar en een blauwe lichaam van top tot teen. alsof hij geslagen was. zijn ogen waren in zijn oogkassen en er kwam bloed uit zijn mond en neus. het is ook op tv geweest een arabische zender. de vader heeft toestemming gegeven om dit uit te zenden. de artsen vroegen aan zijn vader wat zijn zoon allemaal deed. de vader antwoorde dat hij alleen muziek luisterde meer niet.

het heeft mijn ogen geopend. wie weet ook die van jouw.

Met een bijlage erbij,die filmpje dus!

Nee mooie jongens gaan niet dood. en je hoeft niks te mankeren om dood te gaan. alles staat geschreven. (mekteb)

Anerzuf

ya.mina

Citaat van: selwa op 01/01/2008 om 00:38:37
Citaat van: ya.mina op 31/12/2007 om 03:41:37

gezegD, met een D.
Allah yastaghfierek

oei prind hed av en bring hed naar di policie en zien wad die foor je kunen doen.
laat het me weten , wil je?

Nadoria__

a3oedoe bilahie minasajtanie rajiem ,, wullah ik snap mense dus egtttt niet!!!

daryy

Get the AC parts like ac compressor, AC Condenser, AC Evaporator and more parts at wholesale prices with the full warranty for all the variety of model cars
we sell cheap hyundai parts online with good service.Power Steering Pros now offers straight to the public racks, boxes and pumps at the prices well ... GMC Power Steering Rack · Winnebago Power Steering Rack ...Chevrolet Parts at wholesale prices. All of our Chevrolet Trailblazer Parts are OEM quality or better, and most come with a 1 year warranty!