Campagne Nederland Tegen Terrorisme

Gestart door floorensabine, 17/05/2006 om 17:23:30

floorensabine

Hallo allemaal,

Wij zijn twee studenten uit Utrecht en wij studeren aan de Universiteit. We zijn nu bezig met een onderzoek naar de nieuwe voorlichtingscampagne van de overheid: 'Nederland tegen terrorisme'. We willen weten of campagne aanslaat en wat mensen van de campagne vinden.

Daarbij zijn we heel benieuwd naar de mening van Nederlanders met een niet Nederlandse afkomst. Wij hopen dat jullie ons hierbij willen helpen!! Wil je meedoen aan dit onderzoek, stuur dan een mail naar fgwillems@zonnet.nl. Wij sturen je dan de vragenlijst toe (het invullen van de vragenlijst kost je ongeveer 10 tot 15 minuten). We verloten een waardebon van Euro 10,- te besteden bij Bol.com!

Alvast heel erg bedankt voor je medewerking! 

Groetjes,

Floor en Sabine


Timarzgha

Nederland is een landje niet groter dan een erwt, en niets voorsteld in de wereld.
Door dit soort onzinnige uitspraken te doen, willen jullie dit land als doel maken van mensen die het westen beschuldigen van vele onmenselijkheden en terreur.
Niemand in het midden oosten kende een nederland, of heeft er ooit van gehoord.
Het is dus jullie eigen schuld, van zowel politiek alswel media en andere halve garen als nederland uiteindelijk wel een doelwit word.
Het geslijm bij de VS zal vrees ik ook Nederland op den duur, duur komen te staan.
Met duur bedoel ik vele inperkingen in vrijheden en zelfs mogelijk aanslagen, en wie anders dan de spiegel kan jullie het andwoord geven.
Nederland tegen terreur?
Begin dan eerst met de VS en de EU, terroristen in de hoogste rangen!

tikizdelah

Die waardenbon is wel heel goedkoop,kijk als je nou zegt 1.000,- euro dan zou ik het nog overwegen ::)

groenebriefjes

Citaat van: floorensabine op 17/05/2006 om 17:23:30
Hallo allemaal,

Wij zijn twee studenten uit Utrecht en wij studeren aan de Universiteit. We zijn nu bezig met een onderzoek naar de nieuwe voorlichtingscampagne van de overheid: 'Nederland tegen terrorisme'. We willen weten of campagne aanslaat en wat mensen van de campagne vinden.

Daarbij zijn we heel benieuwd naar de mening van Nederlanders met een niet Nederlandse afkomst. Wij hopen dat jullie ons hierbij willen helpen!! Wil je meedoen aan dit onderzoek, stuur dan een mail naar fgwillems@zonnet.nl. Wij sturen je dan de vragenlijst toe (het invullen van de vragenlijst kost je ongeveer 10 tot 15 minuten). We verloten een waardebon van Euro 10,- te besteden bij Bol.com!

Alvast heel erg bedankt voor je medewerking! 

Groetjes,

Floor en Sabine


mijn 10 a 15minuten zijn meer waard dan een bon van 10euro. Laat ze het uitzoeken met hun campagnes, bullshit over terrorisme..de enige terroristen hier zijn de mensen van de aivd die volkert hebben betaald om pim te vermoorden, met andere woorden, jullie zijn zelf de terrorist. Adios!

Y.assine

Citaat van: Dagobert-Rifi op 17/05/2006 om 18:25:43
Citaat van: floorensabine op 17/05/2006 om 17:23:30
Hallo allemaal,

Wij zijn twee studenten uit Utrecht en wij studeren aan de Universiteit. We zijn nu bezig met een onderzoek naar de nieuwe voorlichtingscampagne van de overheid: 'Nederland tegen terrorisme'. We willen weten of campagne aanslaat en wat mensen van de campagne vinden.

Daarbij zijn we heel benieuwd naar de mening van Nederlanders met een niet Nederlandse afkomst. Wij hopen dat jullie ons hierbij willen helpen!! Wil je meedoen aan dit onderzoek, stuur dan een mail naar fgwillems@zonnet.nl. Wij sturen je dan de vragenlijst toe (het invullen van de vragenlijst kost je ongeveer 10 tot 15 minuten). We verloten een waardebon van Euro 10,- te besteden bij Bol.com!

Alvast heel erg bedankt voor je medewerking! 

Groetjes,

Floor en Sabine


mijn 10 a 15minuten zijn meer waard dan een bon van 10euro. Laat ze het uitzoeken met hun campagnes, bullshit over terrorisme..de enige terroristen hier zijn de mensen van de aivd die volkert hebben betaald om pim te vermoorden, met andere woorden, jullie zijn zelf de terrorist. Adios!

Respectloos...

Timarzgha

#5
Het is gewoonweg hypocriet, zwaar hypocriet.
De bommen die de afghanen/Irakezen op hun dak krijgen van de VS en de EU, zijn legaal en gerechtvaardigd.
Als één van die mensen waarvan zijn familie uitgeroeid werd door die bommen, een aanslag pleegt in één van de deelnemende landen dan is het een onmenselijke terrorist.
Zwaar hypocriet nogmaals, maar wat wil je als het westen zowel de dader, alsook advocaat, aanklager en rechter, is geworden voor haar eigen daden.
Niemand die hen ter verantwoording kan roepen, en niemand die tegenstand mag bieden want oo wee, dan ben een terrorist en zit je met je reet zonder proces op guantanamo bay te rotten!

groenebriefjes

Citaat van: Kingyassin op 17/05/2006 om 18:35:18
Citaat van: Dagobert-Rifi op 17/05/2006 om 18:25:43
Citaat van: floorensabine op 17/05/2006 om 17:23:30
Hallo allemaal,

Wij zijn twee studenten uit Utrecht en wij studeren aan de Universiteit. We zijn nu bezig met een onderzoek naar de nieuwe voorlichtingscampagne van de overheid: 'Nederland tegen terrorisme'. We willen weten of campagne aanslaat en wat mensen van de campagne vinden.

Daarbij zijn we heel benieuwd naar de mening van Nederlanders met een niet Nederlandse afkomst. Wij hopen dat jullie ons hierbij willen helpen!! Wil je meedoen aan dit onderzoek, stuur dan een mail naar fgwillems@zonnet.nl. Wij sturen je dan de vragenlijst toe (het invullen van de vragenlijst kost je ongeveer 10 tot 15 minuten). We verloten een waardebon van Euro 10,- te besteden bij Bol.com!

Alvast heel erg bedankt voor je medewerking! 

Groetjes,

Floor en Sabine


mijn 10 a 15minuten zijn meer waard dan een bon van 10euro. Laat ze het uitzoeken met hun campagnes, bullshit over terrorisme..de enige terroristen hier zijn de mensen van de aivd die volkert hebben betaald om pim te vermoorden, met andere woorden, jullie zijn zelf de terrorist. Adios!

Respectloos...
What's new ;D

Timarzgha

Vrijwel iedereen op dat forum van "nederland tegen terrorisme", is van mening dat de regering balkenende en de VS de grootste terroristen zijn ;D

groenebriefjes

Citaat van: Timarzgha op 17/05/2006 om 22:09:35
Vrijwel iedereen op dat forum van "nederland tegen terrorisme", is van mening dat de regering balkenende en de VS de grootste terroristen zijn ;D

what's new ;D

tikizdelah

Citaat van: Timarzgha op 17/05/2006 om 22:09:35
Vrijwel iedereen op dat forum van "nederland tegen terrorisme", is van mening dat de regering balkenende en de VS de grootste terroristen zijn ;D

Ik denk ieder mens met een btje verstand,en bekijkt het vanaf een neutrale positie denkt dat ook wel..btw niet te vergeten de britten,die hebben ook wat op hun kerfstokje staan!

Izwan

Citaat van: floorensabine op 17/05/2006 om 17:23:30
Hallo allemaal,

Wij zijn twee studenten uit Utrecht en wij studeren aan de Universiteit. We zijn nu bezig met een onderzoek naar de nieuwe voorlichtingscampagne van de overheid: 'Nederland tegen terrorisme'. We willen weten of campagne aanslaat en wat mensen van de campagne vinden.

Daarbij zijn we heel benieuwd naar de mening van Nederlanders met een niet Nederlandse afkomst. Wij hopen dat jullie ons hierbij willen helpen!! Wil je meedoen aan dit onderzoek, stuur dan een mail naar fgwillems@zonnet.nl. Wij sturen je dan de vragenlijst toe (het invullen van de vragenlijst kost je ongeveer 10 tot 15 minuten). We verloten een waardebon van Euro 10,- te besteden bij Bol.com!

Alvast heel erg bedankt voor je medewerking! 

Groetjes,

Floor en Sabine


Ik ga ervan uit dat iedereen tegen terrorisme is. Het probleem is dat  iedere persoon/groep interpreteert de term terrorisme op eigen manier. Is het niet verstandig om eerst de term terrorisme te definiëren?

Timarzgha

Citaat van: tikizdelah op 18/05/2006 om 13:08:39
Citaat van: Timarzgha op 17/05/2006 om 22:09:35
Vrijwel iedereen op dat forum van "nederland tegen terrorisme", is van mening dat de regering balkenende en de VS de grootste terroristen zijn ;D

Ik denk ieder mens met een btje verstand,en bekijkt het vanaf een neutrale positie denkt dat ook wel..btw niet te vergeten de britten,die hebben ook wat op hun kerfstokje staan!
zeker de britten hebben een grote bijdrage aan de ellende op aarde, mischien wel meer dan de VS.
Het waren vooral de britten en fransen die onder hun koloniale verleden, dictators installeerden en landen uitelkaar rukten en verdeelden.
Wat zij in feite doen is een vijand creeren om hun acties te rechtvaardigen, waaronder bezetting.
Dan zou je verder en dieper moeten kijken dan het resultaat en oppervlakkige strijd, en is mijn conclusie dat zij uiteindelijk de islam en moslims onder de duim willen houden.
Gelukkig zijn mensen langzaam maar zeker wakker aan het worden, en worden hun plannen in Iraq en afghanistan aangevallen.

tikizdelah


Citeer

Wat zij in feite doen is een vijand creeren om hun acties te rechtvaardigen, waaronder bezetting.
Dan zou je verder en dieper moeten kijken dan het resultaat en oppervlakkige strijd, en is mijn conclusie dat zij uiteindelijk de islam en moslims onder de duim willen houden.

Citeer
Dit is een opmerking waar ik ff bij stil sta,dit is volgens mij wel hun doel.wat al lange tijd gaande is.

Timarzgha

#13
Citaat van: tikizdelah op 22/05/2006 om 15:56:28

Citeer

Wat zij in feite doen is een vijand creeren om hun acties te rechtvaardigen, waaronder bezetting.
Dan zou je verder en dieper moeten kijken dan het resultaat en oppervlakkige strijd, en is mijn conclusie dat zij uiteindelijk de islam en moslims onder de duim willen houden.

Citeer
Dit is een opmerking waar ik ff bij stil sta,dit is volgens mij wel hun doel.wat al lange tijd gaande is.
De zogenaamde oorlog waar onze voorouders over spraken "amsrem d amsrem/aroemie d aroemie" is al lang gaande zoals je zegt.
Doordat de amerikanen en europeanen een militaire burcht "israel" midden in het oosten bouwden, en vervolgens vol stopten met joodse asielzoekers/zigeuners, duid er al lange tijd op dat men het gebied in oorlog wil houden.
Hun waakhond "israel" dient alleen maar om klaar te staan voor het geval het fout zal dreigen te lopen met de westerse belangen (lees olie).
Dat was het begin, waarmee het westen zowel het midden oosten in een wurggreep houd, en ook de stabiliteit en vrede onmogelijk maakte.
En waarom ?
In de lijn van wat veel kenners mij vertellen weet ik dat het geen nieuwe plan is van het westen om de energy (olie) te beheren.
Zoals een kenner vertelde "de amerikanen wilden de moslims pakken maar onderweg vonden zij ook vele van hun schatten(olie).
Het mag duidelijk zijn dat iedere moslim die zich keert tegen westers belang en opkomt voor eigen rechten/zelfbeschikking, als terrorist word aangemerkt.
Maar hun ogen sluiten als het gaat om eigen inbreng en misdaden, ze ontkennen en dus word daarmee hun ware aard duidelijk.
Het westen zijn de terroristen en de mensen die nu terroristen worden genoemd, zijn mensen die zich verdedigen tegen het westers terrorisme.
Zo, duidelijker kan het niet wezen lijkt me ;)

tikizdelah

Shoekran,voor je opheldering.maar tot hoever kan je terug vechten...? jezelf  opblazen in de naam van allah s.w.t. vind ik btje te ver gaan..

maar deze spreekwoord komt hier goed tot zen recht:nix is wat het lijkt...