AYAAN HET LAND UIT! HIP HOI HIP HOI!

Gestart door anoul-nador, 17/05/2006 om 00:28:25

Y.assine

Ik heb gehoord dat er een nieuw 'zwaar' debat voor Rita aankomt. Is dit waar? Zoja, wanneer?

Gelukkig is Ayaan's besluit vast, en is Amerika gewoon waar ze zal wegrotten.

Lâle

"Het kabinet neemt waarschijnlijk vrijdag een besluit over de naturalisatie van Hirsi Ali. Er zou worden gezocht naar een goede formulering, zodat Verdonk niet te veel gezichtsverlies zou lijden."


Y.assine

Oeps. Sorry, heb ik waarschijnlijk overheen gelezen. ::)

Sa3ieD

Citaat van: mara op 17/05/2006 om 09:36:57
Welk programma zou je nou op ned. 3 gaan kijken, nova ???

Aaah bah, echt niet. Ik keek altijd "Wie is de baas?". Een Brit bezoekt dan een familiebedrijf in Engeland die problemen heeft. Hij probeert dan uit te zoeken wie in die familie het best de leiding kan nemen over het bedrijf. Interessant programma.

Izouran

Rita moet gewoon aftreden, dit is al de zoveelste schandaal. Ze praat zonder na te denken.

mara

Citaat van: Sa3ieD op 21/06/2006 om 20:40:33
Citaat van: mara op 17/05/2006 om 09:36:57
Welk programma zou je nou op ned. 3 gaan kijken, nova ???

Aaah bah, echt niet. Ik keek altijd "Wie is de baas?". Een Brit bezoekt dan een familiebedrijf in Engeland die problemen heeft. Hij probeert dan uit te zoeken wie in die familie het best de leiding kan nemen over het bedrijf. Interessant programma.
Heb ik 1 keer gezien, in die aflevering vond hij een van de dochters geknipt als leidinggevende van het familiebedrijf. De vader was het daar niet mee eens; hij vond de zoon geschikter. Kortom nooit meer gekeken.

Isefrawen

#21
Ayaan mag gewoon haar paspoort houden, volgens een betrouwbare bron (Verdonk moet het alleen even nog in een leuke verpakking stoppen). Want volgens de Somalische wet is zij een afstammeling van Ali en Ali weer van Muhammad en Muhammad weer van Maghan etc... en Maghan van Bush, en Bush stamt weer af van Verdonk.

tikizdelah

Citaat van: OzewiezeXtrLX op 22/06/2006 om 15:53:53

Ayaan mag gewoon haar paspoort houden, volgens een vertrouwelijke bron. Want volgens de Somalische wet is zij een afstammeling van Ali en Ali weer van Muhammad en Muhammad weer van Maghan etc... en Maghan van Bush, en Bush stamt weer af van Verdonk.
ahahahhahhaa ;D ;D

ameziane

Het schijnt dat ze gelogen heeft dan ze zei dat ze gelogen had.

athsaynou

Citaat van: ameziane op 28/06/2006 om 14:15:33
Het schijnt dat ze gelogen heeft dan ze zei dat ze gelogen had.

Ik jou niet begrijp?

Ze behoud trouwens gewoon haar Nederlandse Nationalitiet.