AYAAN HET LAND UIT! HIP HOI HIP HOI!

Gestart door anoul-nador, 17/05/2006 om 00:28:25

anoul-nador

Zo lieve zusters en broeders, allah is groot! ook voor de personen die niet in hem geloven.
God straft niet altijd onmiddelijk maar wel altijd!
Hoe groot de leugen ook is Zembla achterhaalt hem wel!

Ayaan Hirsi Magan is gebruikt en nu is niets meer waard en wordt ze bij het oud vuil gedumpt!

Ik vind dat we een feestje moeten vieren wat vinden jullie ervan ?



Sa3ieD

Door die kneuzen uit de 2e kamer kan ik mijn programma niet kijken. Die 2e kamerleden hebben geen leven, om 1 uur in de nacht nog steeds in debat over hirsi ali. Zowel de VVD als Hirsi Ali zijn gebruikt en hebben gebruikt.

mara

Welk programma zou je nou op ned. 3 gaan kijken, nova ???

groenebriefjes

Citaat van: Sa3ieD op 17/05/2006 om 00:51:25
Door die kneuzen uit de 2e kamer kan ik mijn programma niet kijken. Die 2e kamerleden hebben geen leven, om 1 uur in de nacht nog steeds in debat over hirsi ali. Zowel de VVD als Hirsi Ali zijn gebruikt en hebben gebruikt.
Idd, zelfs op de radio hele nacht dat gedoe met de kamer en Verdonkey. Goh wat is dat een dom wijf zeg...

koepiest

Citaat van: anoul-nador op 17/05/2006 om 00:28:25

Ik vind dat we een feestje moeten vieren wat vinden jullie ervan ?


ahaha party time...
waar?? wanneer?? hoe laat??  bij jou???
ahahha

SAMADIE

AJAJAJA IK  heb gister genoten tot 02.30 het debat gevolgd! maar waarover ik me heb verbaasd is dat die verdonk gewoon niet kan debateren !  does mensen maak jullie geen zorgen.
aleen jammer ik had verwacht dat het kabinet zou vallen ! maar we moeten niet te vroeg juichen  achter die debat ging een internationaal politiek spelletje schuil. ze blijft NL. ze zijn bang dat ze vermoord wordt en daat ze dan de schuld krijgen net als bij PF.
het is een van de twee rit reed af kaninet valt of HAM krijgt alsnog de NL nati maar dan moeten heel veel mensen die ook gaan krijgen ondanks een leugen. kortom deze amgaar geniet 

athsaynou

Ze gaat wel kijken of er "ruimte" is en doet er alles aan om alsnog Hirsi Ali hier te houden, Aldus Verdonk.

groenebriefjes

Citaat van: AyarallaBuya op 17/05/2006 om 11:57:49
Ze gaat wel kijken of er "ruimte" is en doet er alles aan om alsnog Hirsi Ali hier te houden, Aldus Verdonk.
Echt een domme heks, 2uur lang, er is geen ruimte, maar kga kijken of er ruimte is...daar ging het 2uur over..het was gewoon schandalig zo dom als zij is. Ze wou het gewoon niet begrijpen haha. K heb echt krom gelegen ;D

tikizdelah

Citaat van: Dagobert-Rifi op 17/05/2006 om 13:05:14
Citaat van: AyarallaBuya op 17/05/2006 om 11:57:49
Ze gaat wel kijken of er "ruimte" is en doet er alles aan om alsnog Hirsi Ali hier te houden, Aldus Verdonk.
Echt een domme heks, 2uur lang, er is geen ruimte, maar kga kijken of er ruimte is...daar ging het 2uur over..het was gewoon schandalig zo dom als zij is. Ze wou het gewoon niet begrijpen haha. K heb echt krom gelegen ;D
Die hele parlement is schandalig en dom,ze staan mooi te kijk in het buitenland...nog een diepe schande in de nederlandse politieke geschiedenis ;D

groenebriefjes

Citaat van: tikizdelah op 17/05/2006 om 13:12:51
Citaat van: Dagobert-Rifi op 17/05/2006 om 13:05:14
Citaat van: AyarallaBuya op 17/05/2006 om 11:57:49
Ze gaat wel kijken of er "ruimte" is en doet er alles aan om alsnog Hirsi Ali hier te houden, Aldus Verdonk.
Echt een domme heks, 2uur lang, er is geen ruimte, maar kga kijken of er ruimte is...daar ging het 2uur over..het was gewoon schandalig zo dom als zij is. Ze wou het gewoon niet begrijpen haha. K heb echt krom gelegen ;D
Die hele parlement is schandalig en dom,ze staan mooi te kijk in het buitenland...nog een diepe schande in de nederlandse politieke geschiedenis ;D
Kan me kont ni roesten hihi ;D Door dit gedoe kijk ik weer eens tv haha.

Ighes

Citaat van: a3kiah op 17/05/2006 om 11:23:42
Citaat van: anoul-nador op 17/05/2006 om 00:28:25

Ik vind dat we een feestje moeten vieren wat vinden jullie ervan ?


ahaha party time...
waar?? wanneer?? hoe laat??  bij jou???
ahahha



Nee bij mij in Amsterdam.

koepiest

#11
Citaat van: Ighes op 17/05/2006 om 14:03:17
Citaat van: a3kiah op 17/05/2006 om 11:23:42
Citaat van: anoul-nador op 17/05/2006 om 00:28:25

Ik vind dat we een feestje moeten vieren wat vinden jullie ervan ?


ahaha party time...
waar?? wanneer?? hoe laat??  bij jou???
ahahha



Nee bij mij in Amsterdam.

hihihi ;) Amserdam
the city to be.
ahahah
maar je bent vergeten wanneer en hoe laat

madridino

Citaat van: anoul-nador op 17/05/2006 om 00:28:25
Zo lieve zusters en broeders, allah is groot! ook voor de personen die niet in hem geloven.
God straft niet altijd onmiddelijk maar wel altijd!
Hoe groot de leugen ook is Zembla achterhaalt hem wel!

Ayaan Hirsi Magan is gebruikt en nu is niets meer waard en wordt ze bij het oud vuil gedumpt!

Ik vind dat we een feestje moeten vieren wat vinden jullie ervan ?






Ik ben blij dat ze die monster( lelijk als de nacht) ontmaskerd hebben en verdwijnt. doei

BerBer_Meid

Nederland is haar ook beter kwijt dan rijk..

Alleen moeten we niet vergeten dat Hirsi Magan van plan is het groter aan te pakken in Amerika..Ze zou namelijk in dienst treden bij een conservatieve denktank in Washington.
Ze geven advies aan president George Bush. Ze had haar plekje in Amerika allang gepland, ze wist dat men er vroeg of laat achter zou komen...Hoe Sneaky!

athsaynou


'Hirsi Ali blijft Nederlandse'

DEN HAAG - Ayaan Hirsi Ali behoudt haar Nederlanderschap. Minister voor Vreemdelingenzaken Rita Verdonk (VVD) heeft dat besloten. Dat meldt RTL Nieuws dinsdag op basis van 'betrouwbare bronnen'. De woordvoerder van Verdonk ontkent het verhaal tegen RTL.

Verdonk zou hebben besloten de procedure tegen Hirsi Ali niet door te zetten. Hirsi Ali zou juridisch gezien niet hebben gelogen toen zij bij haar naturalisatieaanvraag een valse naam gebruikte. De naam Ali heeft ze van haar opa, en volgens Somalisch recht zou ze die naam mogen gebruiken.
Het kabinet neemt waarschijnlijk vrijdag een besluit over de naturalisatie van Hirsi Ali. Er zou worden gezocht naar een goede formulering, zodat Verdonk niet te veel gezichtsverlies zou lijden.

Valse naam
Hirsi Ali vroeg in 1992 asiel aan in Nederland, maar gaf daarbij een valse naam en geboortedatum op. In een uitzending van het televisieprogramma Zembla werd de kwestie vorige maand onder de aandacht gebracht. In een brief aan Hirsi Ali schreef Verdonk vervolgens dat haar partijgenote vooralsnog werd geacht 'het Nederlanderschap niet te hebben verkregen'.
Hirsi Ali legde per direct haar Kamerlidmaatschap neer. Na een motie van de Tweede Kamer moest Verdonk de zaak opnieuw onderzoeken.

Ministerie
Het ministerie van Justitie ontkende dinsdag ten stelligste dat er al een besluit ligt. "Er is nog geen enkele beslissing genomen."
"Het overleg loopt nog. De uitkomst dat zij haar Nederlanderschap mag behouden, is prematuur", zo meldde een woordvoerder van Justitie naar aanleiding van berichtgeving in RTL Nieuws.