Hoofdmenu

mensen uit midar

Gestart door dilaila, 08/06/2004 om 18:15:28

dilaila

slm allemaal ben wanhopig op zoek naar mensen die een negaffa kennen van midar en een vrouwelijke fotografe er is er eentje naaar het schijnt maar ben op zoek naar haar nr wacht op een spoedige reactie. En euh voor diegene die me kunnen helpen MARAHBABIKOEM OP MEN HUWELIJK dit jaar ;-)

Samariaan

Citeerslm allemaal ben wanhopig op zoek naar mensen die een negaffa kennen van midar en een vrouwelijke fotografe er is er eentje naaar het schijnt maar ben op zoek naar haar nr wacht op een spoedige reactie. En euh voor diegene die me kunnen helpen MARAHBABIKOEM OP MEN HUWELIJK dit jaar ;-)

als Lopende_lach dit niet weet, weet niemand het. Als het spoed heeft kun je haar t beste een personal mail sturen, gewoon dus op haar nick klikken (ze is betrokken bij elke discussie dus lang hoef je niet te zoeken!)

trouwens: MARHABA!

dilaila

#2
ben nog maar 15 min nieuw lid euh wie is lopende lach??? wil je men gids zijn hier op deze site want ehhhhhhh ziet er zo berbers uit hahahah kzal verder zoeken!

Samariaan

Citeerben nog maar 15 min nieuw lid euh wie is lopende lach??? wil je men gids zijn hier op deze site want ehhhhhhh ziet er zo berbers uit hahahah kzal verder zoeken!

blijf rondhangen en je ontmoet haar vanzelf wel insaAllah, zij is de kapitein van de vrouwen hier ;)

Dora

#4
hahaha..gekkie..

een neggafa uit midar??..ik ken wel een neggafa die tmazight is maar moet dan even voor je navragen of ze wel uit midar komt..daarnaast heb ik ook wel een vrouwelijke fotograag voor je >> moet alleen de nummer opvragen hem m namelijk niet zelf (mijn zus)...

maar mijn vraag is werkt die fotograaf die jij wil samen met de neggafa of mogen deze 2 apart zijn??...

als je het niet hier wilt bespreken kun je mij een prive bericht PM sturen > klik op mijn naam en de rest volgt vanzelf...

sraam L_L

Samariaan

#5
There you go...

Dora

#6
jij ook nog een anakaf nodig?? (mannelijk voor neggafa ;) )

Samariaan

#7

Citeerjij ook nog een anakaf nodig?? (mannelijk voor neggafa ;) )

wat gaat ie doen dan, mij opmaken????

Dora

#8
onderandere..hij gaat je steeds laten zien wat je moet aandoen > als je vrouwke zich steeds verkleed moet jij dat toch ook??...bv een koboe / aserham, de abderaouf broekje, 3 delige pak en nog veel meer...je kan ook geheel traditioneel gaan met plaatselijke klederdracht..ook erg leuk...toch??..

Samariaan

Citeeronderandere..hij gaat je steeds laten zien wat je moet aandoen > als je vrouwke zich steeds verkleed moet jij dat toch ook??...bv een koboe / aserham, de abderaouf broekje, 3 delige pak en nog veel meer...je kan ook geheel traditioneel gaan met plaatselijke klederdracht..ook erg leuk...toch??..

het liefts zou ik het zo simpel mogelijk willen houden, sowiso geen pakken, zag vandaag inde winkel een tweedelig linnen (pakistaans achtig) pak, zoiets lijkt me wel lekker zitten op zon drukke dag.

Dora

#10

Citeerhet liefts zou ik het zo simpel mogelijk willen houden, sowiso geen pakken, zag vandaag inde winkel een tweedelig linnen (pakistaans achtig) pak, zoiets lijkt me wel lekker zitten op zon drukke dag.
je bent niet op de set van een hindoe film hoor...:)

Samariaan

#11

Citeerje bent niet op de set van een hindoe film hoor...:)

haha ja en dan van de rare schouder oefeningen doen, ik kan om het wat meer marokkaans te doen lijken een soort van tulband omdoen :)

Rwezna

#12

Citeerje bent niet op de set van een hindoe film hoor...:)

hahaha

Fatiha19

#13

Citeerslm allemaal ben wanhopig op zoek naar mensen die een negaffa kennen van midar en een vrouwelijke fotografe er is er eentje naaar het schijnt maar ben op zoek naar haar nr wacht op een spoedige reactie. En euh voor diegene die me kunnen helpen MARAHBABIKOEM OP MEN HUWELIJK dit jaar ;-)

Mijn marokaanse buurvrouw maakt foto`s op bruiloften en haar moeder filmt ... dus mocht je geintereseert zijn ..
En ik ken wel een aantal negaffa`s ....;)

Nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk alvast..
yoey yoey yoey

Fatiha19

#14
En ik ken ook iemand die een sisi jurk  vehuurd voor 100 of 150 euro ... een mooie  beige prachtige sisi jurk ...