Wat vinden jullie van dit nummer!????

Gestart door Idir, 17/06/2004 om 19:41:05

Idir

#15

Citeergoh wist ik niet..:)

kennen jullie ook ta7lizaat?


Weet je het zeker?? Ik heb er echt nooit van gehoord... :(!

bouaouiouach

#16

CiteerKwam ik toevallig tijdens het surfen tegen.... :)

http://www.members.lycos.nl/telefoonpunked/R.I.F%20Rijders%20Ft.%20Omar%20-%20Arif.mp3
Ik begrijp dat er een lied uit arrif,de rest zijn arabisch titels. En die Amazigh lied is van twatoun "Tazrout n'Nekor"
  tannemiert  mo.

Idir

CiteerIk begrijp dat er een lied uit arrif,de rest zijn arabisch titels. En die Amazigh lied is van twatoun "Tazrout n'Nekor"
 Â tannemiert  mo.

Arabisch??
Ja je hebt gelijk het begin-tekst is inderdaad van Twatoun!



Sa3ieD

Kinderachtig liedjes gezongen door mensen die niet kunnen zingen. De teksten zijn nergens op gebasseerd en af en toe zelfs denegerend. Ze hebben het liedje tazrut n nkour verpest door hun gebler. Paar van die denegerende opmerkingen: Abdelkrim en het Barbaarse team, Polisario nam de leiding (owja?). Mohim ben niet echt een fan van ze. Geef maar gewoon muziek in het Tamazight, als ik nederlandse muziek wil luister ik wel naar Frans Bauer.

fattoma

mooiiii ik kon m al..isch mooi..van twattounnn

fattoma

hahaha die tekst is trouwenss van fikri tiskreen..hahaha

fattoma

maar waarom zegt ie op het eind tabacchoent eigenlijk? was ie vergeten dat ie ook uit een tabechoent kwam of ligt het aan mij????..de begin in het berbers is ten eerste tekst van fikri tiskreen en die andere vind ik nie echt woww..die marokkaans rappers gaan zoizo nergens over