Wie vind je het best: ¥nag,thc,dhc,intersection¥

Gestart door Sofian13, 17/06/2004 om 09:40:03

Sofian13

ik vind ze allemaal goed allen thc niet ik haat hun en nag is wel goed alleen jammer omdat er geen mocro in zit ben zelf wel een mocro dhc vind ik de best met haarleme style andere woord intersection

Tamza

#1
Ik vind ze allemaal idioten. Maar laatst hoorde ik wel een lief nummer van THC. Het heet 'Paradijs'.

bouaouiouach

#2
een topic over troep en wordt alles troep!!!!!.

bouaouiouach

#3
waarom  "troep"?, of ze Marokkannen of niet, voor mij betekenen niets, hun teksten zegt mij niets, gesproken taal, het is mij niet. de meeste zingen rap muziek, zoals intersection met een lied "ralabouya" de een paar amazigh woorden die nergens opslaan. er is meer te vertelen maar nu het is zo laat en moet ik om 7 u. gaan werken.
  tannemiert   mohammed

gangstaboy13

#4
DHC is the best

MissyR

#5
yoepie speelkwartier

Arrows

#6
ik ken die hele THC niet,...rappen zeker of niet?

koerkamp

#7
weet jij hoe ik dhc kan bereiken??? Ik ben van Nieuwe Revu en wil ze graag interviewen!!! groeten, Sanne mail naar sannekoerkamp@hotmail.com



CiteerDHC is the best

MBTiza

#8
is familie van me of althans een van de leadrappers

abrid

#9
DHC heeft de kranten gehaald dankzij Hirsi Ali. Ze zou in hun teksten met de dood zijn bedreigd.

MBTiza

#10
maar waarom die sensatie ineens..de marokkanen komen hierdoor alleen in een slecht daglicht...en dat voor die somalische sn.l

abrid

#11
Je kan geld verdienen ;)

Ach ja alles wat zij zeggt daar staat de media met z'n neus boven op. Kijk deze meneer maar van de nieuwe revu.

Wil hij de andere kant van het verhaal of zoekt hij iets waarmee ze de marokkaan weer slecht kunnen afschilderen. De nieuwe Revu kennende.

Tamza

#12

Citeerweet jij hoe ik dhc kan bereiken??? Ik ben van Nieuwe Revu en wil ze graag interviewen!!! groeten, Sanne mail naar sannekoerkamp@hotmail.com

Dag Sanne. Rot aub een continent op met je riooljournalistiek.

amazigh_roos

#13

CiteerDHC heeft de kranten gehaald dankzij Hirsi Ali. Ze zou in hun teksten met de dood zijn bedreigd.

ja gister waren ze op het nieuws maar ik weet niet wat het probleem is zo zien zei het!! het is hun mening!!!

Arrows

#14
Iwa nu hebben ze naamsbekendheid ...dat is toch wat ze willen..