De islam uit interieure en exterieure invalshoeken

Gestart door AFRA, 15/05/2004 om 17:11:39

AFRA

maar 10000 op 10000 kunnen babbelen.

Samariaan

Citeermaar 10000 op 10000 kunnen babbelen.

wees duidelijk, je wilde een discussie en ik volg je nu al niet.

Dora

Citeerwees duidelijk, je wilde een discussie en ik volg je nu al niet.
hij bedoeld dat er weinigen over de islam kunnen praten maar velen gewoon in het wilde weg kunnen kletsen weet je wel..

Samariaan

Citeerhij bedoeld dat er weinigen over de islam kunnen praten maar velen gewoon in het wilde weg kunnen kletsen weet je wel..

ah ok, is dan de discussie gesloten bij deze? dat was snel.

Dora

Citeerah ok, is dan de discussie gesloten bij deze? dat was snel.
haha...afra is niet om mee te discusseren >> die moet je soms een aai over het bolletje geven en een snoepje toegooien in de hoop dat hij niet gaat krijsen zodat wij elkaar kunnen verstaan...

AFRA

ze vroegen waarom er geen topic over de islam is.

eigenlijk niets over de imazighen te kunnen zeggen, daarom spreekt men over ........................ maar over de imazighen niet.

Samariaan

Citeerhaha...afra is niet om mee te discusseren >> die moet je soms een aai over het bolletje geven en een snoepje toegooien in de hoop dat hij niet gaat krijsen zodat wij elkaar kunnen verstaan...

LL ik zou zeggen schrijf een handleiding voor het gebruik van dit forum, je weet wel met een lijst van alle leden en hoe je met ze moet omgaan. Wordt een bestseller, insaAllah.

Dora

CiteerLL ik zou zeggen schrijf een handleiding voor het gebruik van dit forum, je weet wel met een lijst van alle leden en hoe je met ze moet omgaan. Wordt een bestseller, insaAllah.
hahaha...walahiela :)...alleen sommige verdienen het niet om er in te komen >> die dien je als lucht te beschouwen...geen toegevoegde waarde :)..

AFRA

oei, waarom is er geen topic over de islam? oei waarom zijn jullie anti-islam? oei de islam is ook een relegie voor de imazighen....

ya waddi wanni ghawen ghaysanthen ma , adi thiq