Welke opleidingen doen jullie..?

Gestart door MissyR, 28/03/2006 om 18:37:10

antiarab


(Offline)


antiarab

#197
Citaat van: (Offline) op 08/02/2007 om 11:54:32
Citaat van: antiarab op 08/02/2007 om 11:42:19
.
leuke opleiding volg jij, kan je het miss beter toelichten?
ik heb al eerder verteld wat ik voor opleidng doe.



Si_Y

Citaat van: aziTBM op 23/05/2006 om 16:44:37
Citaat van: miss.F. op 23/05/2006 om 16:42:30
Citaat van: Nomaad. op 23/05/2006 om 16:38:28
Volgend jaar HBO Social Work* doen, daar mijjn P. halen en dan zsm naar de uni m'n psychologie opschroeven. Mijn tweede interesse gaat uit naar politicologie en dat is dan ook de keuze die ik zal nemen als ik het 'Sociale' iets te veel van het goede vind. Ik vind journalistiek ook leuk! O, God! Ik houd van kennis op doen! Denk dat ik iets duaal ga doen! hehe





wat is duaal?

van een uitkering leven en stelen.


:D

MissyR

Het jaar is alweer bijna voorbij..

Hoe is het gelopen met jullie studies...

Thaziry

Citaat van: MissyR op 21/04/2007 om 15:02:32
Het jaar is alweer bijna voorbij..

Hoe is het gelopen met jullie studies...

Hihihi en het school/studiejaar is ook alweer begonnen..:d

Samir!


Tfasi

Geldt dit ook voor belgsiche marokkanen of worden we gediscrimineerd uit dit forum.

Ikzelf hoop binnen een jaartje af te studeren binnen het Human Resoures domein, oftewel Personeelszaken.

ja informatica is terug een 'hot' studierichting. Een enorm dynamische job wel.

Ik heb het gevoel (in BE althans) er veel mensen zijn die voor statusrichtingen kiezen, zou dit iets cultureel zijn of is het eerder een vorm van ' voor zekerheid zorgen' ?

Sram

AlgerianAmazigh

Volgend jaar Politicologie met psychologie aan de leidensche universiteit:D
Corpsballen, here i come

E3ber_Tastite

Wie heeft er weleens een premaster opleiding gevolgd?? Kan je daar wat meer over vertellen en heb je dan ook nog recht op studiefinanciering?

Lâle

Volgens mij zijn die pre-masters nieuw. Je hebt zover ik weet gewoon recht op studiefinanciering, mits je je 4 jaar nog niet hebt gehad.

Sa3ieD

Citaat van: E3ber_Tastite op 10/11/2007 om 14:11:41
Wie heeft er weleens een premaster opleiding gevolgd?? Kan je daar wat meer over vertellen en heb je dan ook nog recht op studiefinanciering?

Premaster is gewoon een traject om van je hbo bachelor naar een wo master te gaan. Je hebt zover ik weet recht op 4 jaar (bij de meeste studies) studiefinanciering voor het hoger onderwijs. Als je al 4 jaar studiefinanciering hebt gehad dan heb je er geen recht meer op. Je hebt nog wel recht op een OV jaarkaart, je moet dan wel een nullening nemen volgens mij. Misschien dat tamza het wel weet omdat ze een premaster volgt.

faouzia83

 bezig om m'n boekhouderkundig af te ronden.