Hoofdmenu

WK 2006.

Gestart door Izouran, 25/03/2006 om 17:12:00

Tamza

Die nazi schijnt hem 'zoon van een terroristenhoer' genoemd te hebben. Dit, terwijl die nazi weet dat Zidane's moeder momenteel ernstig ziek is.

Tamza

Weet niet of dit (deel van een) interview hier al eens geplaatst is, maar check:

CiteerDespite pressure from lobby groups, Zidane has never commented on the war in public or on his Berber origins; but he is clearly pleased that this identity should not be overlooked in the English-speaking press. 'My family are very proud of me, but I am very proud of them and where they come from. I am proud that they come from Kabylie. It is a special place and my roots there are important to me. We used to go all the time to my father's home village when we were young. But now, it's like Marseille and La Castellane: even though I want to go back it is difficult for so many reasons.'

Zidane's first coaches at AS Cannes noticed quickly that he was raw and sensitive, eager to attack spectators who insulted his race or family. The priority of his first coach, Jean Varraud, was to get him to channel his anger and focus more on his game. According to Varraud, Zidane's first weeks at Cannes were spent mainly on cleaning duty as a punishment for punching an opponent who had mocked his ghetto origins.

MBTiza

op kabyle.com staat een stuk over hem....hij heeft zijn neef rabah beloofd terug te gaan naar kabylie, dit is voor het eerst sinds 1986..naar zijn dorp Taguemount....trouwens ik zei het gisteren tegen m'n vader en die zei dat zijn vader jarenland in een dorp genaamd taguemount oukarouch in kabylie heeft gewerkt..ik had het dorp niet eens genoemd...weet niet of dit hetzelfde dorp is

2 imazighen op het wk...twee rode kaarten..boula en zidane....hahah

TheCFO

ROME - Marco Materazzi heeft Zinedine Zidane in de WK-finale beledigd omdat de Franse middenvelder hem 'superarrogant' behandelde. Zidane liet zich na de woorden van de Italiaanse verdediger gaan en gaf hem een kopstoot tegen de borst. Zidane kreeg rood en Italië werd na het nemen van strafschoppen wereldkampioen.

"Ik hield zijn shirt een paar seconden vast", zei Materazzi tegen het Italiaanse dagblad Gazzetta dello Sport over de aanleiding. "Hij bekeek me daarna minachtend en spottend aan. Hij bekeek me superarrogant van boven naar beneden en zei: 'Als je mijn shirt echt wilt hebben, kun je dat later krijgen."

Materazzi vertrouwde Zidane daarop een beledigende opmerking toe, zo erkende hij. "Maar het ging zeker niet over zijn moeder. Moeders zijn bij mij heilig. Ik heb hem ook geen terrorist genoemd.

Het was een belediging zoals je die zo vaak hoort." Volgens de zaakwaarnemer van Zidane was het wél een ernstige opmerking.

Liplezers

Liplezers hebben wereldwijd getracht de woorden van Materazzi te ontcijferen. Zij komen nog niet tot een eenduidige verklaring.

Braziliaanse experts menen zeker te weten dat de Italiaan de zus van Zidane voor hoer had uitgemaakt. De Britse krant The Times huurde de Engelse lipleesexpert Jessica Rees in en zij 'zag' Materazzi zeggen dat Zidane de zoon is van een "terroristische hoer".
-----------nu.nl------------

geen terrorist, geen moeder, dus iets goors over zijn zus?

Lezer

[from another forum]

Isefrawen

hahaha deze zijn ook leuk:

Isefrawen

Dubbelpost <delete>

Lezer

Mooi, maar wat is de beste volgorde van die afbeeldingen?

MBTiza

Zidane: Als je zo graag een Franse shirt wil, dan koop ik er wel 1 voor je, arme spaghetti-vreter.

Materazzi: Ja, graag. Mag ik ook gelijk je handtekening erbij?

Zidane: Nee, maar je mag wel 'n koptekening.

Materazzi: Huh? Nooit van gehoord. Laat eens zien.

Zidane: (kopstoot).

Lezer

Kamal25

Artikel over Zidane in de AD:

http://www.ad.nl/wkvoetbal/article462831.ece

Gave kopstoot; zo moet een kopstoot worden gegeven 8).

Wa Azul.
--------------------------------------------------

;D Azulist 4 Life ;D

Tamza

Citaat van: Kamal25 op 11/07/2006 om 16:19:54
Artikel over Zidane in de AD:

http://www.ad.nl/wkvoetbal/article462831.ece

Gave kopstoot; zo moet een kopstoot worden gegeven 8).

Wa Azul.

;D Azulist 4 Life ;D

Mooi achtergrondartikel. Snap alleen niet zo goed waarom ze een simpele kopstoot meteen moeten verklaren door zijn jeugd en afkomst erbij te halen. Een mens is nu eenmaal een mens. Elk mens is in staat een engel te zijn en elk mens is in staat om een moordenaar te zijn. Dat de een het beter weet te beheersen dan de ander heeft gewoon te maken met persoonlijkheid.

Het is overigens nog een wonder dat dat Italiaanse mongooltje nog kan lopen.

Kamal25

Citaat van: Tamza op 11/07/2006 om 16:48:16

Mooi achtergrondartikel. Snap alleen niet zo goed waarom ze een simpele kopstoot meteen moeten verklaren door zijn jeugd en afkomst erbij te halen. Een mens is nu eenmaal een mens. Elk mens is in staat een engel te zijn en elk mens is in staat om een moordenaar te zijn. Dat de een het beter weet te beheersen dan de ander heeft gewoon te maken met persoonlijkheid.

Het is overigens nog een wonder dat dat Italiaanse mongooltje nog kan lopen.

Dat ze 't een en ander over zijn jeugd vertellen vond ik niet zo erg; kan wel iets zeggen over iemands huidige karakter. Maar ik vind wel dat ze zijn afkomst er op de verkeerde manier bij hebben betrokken.

Mjah, that's the media.

Wa Azul.

;D Azulist 4 Life ;D

Kamal25

Mooie quote uit het interview:
"Ik ben trots op wie ik ben: op de eerste plaats een Kabyle uit Castallane, dan een Algerijn uit Marseille en tenstlotte een Fransman."

Wa Azul.

;D Azulist 4 Life ;D