Bescherm Joden en vermoord Imazighen

Gestart door Aqsil, 03/05/2004 om 22:08:47

Sannoe

Zion betekent letterlijk "Het beloofde land"


Aqsil

Citeermaar geen jood die voor een israelishe staat is, want in de torah, de joodse boek, wordt gezegd dat god geen joodse land wil hebben.
In de Thora staat dat Israël het beloofde land van de Joden is. Bovendien een Israëliër hoef niet gelovig te zijn. Er zijn mensen uit Israël die niet geloven in god of in de Thora. Israëliërs gelovigen of niet hebben allemaal het recht in hun land.

Citeerzelfs hun eigen geloof zegt dat!!  dus als iemand  zich joods noemt en hij is voor een israelishe staat dan wil hij tegen de wil van god een staat hebben!!
Lees mijn antwoord hierboven.

Citeeren zoiets kunnen we  niet tolereren  zo iemand moet gewoon afgeslacht worden!!!
Zo een Al_kaida lid en bloedzuiger hebben we hier.
Ik kan niet voorstellen dat iemand die moslim is zoiets zegt. Islam is vol met tolerantie. Als je Standaard Arabisch spreekt zal ik je de nummers van Ayat’s  geven over hoe je met  Christenen en Joden moet omgaan.

CiteerJoden aan het gas

 Islam is veerweg van jullie terroristische ideologie.

Ik ken helaas niet alles vertalen.
Maar ik probeer een hadith van Moslim te vertalen.

Profeet: 'volg jullie voorgangers ook in de hol van de dhab'
Sahaba: 'profeet van Allah, bedoel je met voorganger Joden en Christenen?'
Profeet: 'wie anders'

 (Dhab is een katachtig dier en ik weet niet hoe je dat in het Nederlands noemt)

Jij als Amazigh moet denken als moslim Amazigh en niet als Arabische nationalist die niets van de Islam wil trekken. Ze geven onze godsdienst alleen maar een slecht Imago. Ik raad je aan om eerst in de Koran te verdiepen voordat je dergelijk domme uitspraken doet.


ayuda

#77
De koning van Marokko had ballen. Hij was een van de weinige machthebbers de zijn Joodse onderdanen niet uitleverde een gewisse dood tegemoet.

Als de machthebbers van andere landen zouden hebben gehandeld zoals hij ipv joodse vluchtelingen massaal te weigeren, dan was er geen Holocaust van deze schaal geweest, geen groep getraumatiseerde overlevenden, en geen diepe drang een eigen staat en leger te hebben, geen onderdrukking van de Palestijnen.

Hitler en wie hem niet weerstonden hebben dus duidelijke verantwoordelijkheid voor het lijden van Joden toen, en Palestijnen nu.

De koning van Marokko heeft hieraan niet meegewerkt. Wat je ook van hem kan zeggen, dit mag ook niet worden vergeten.

Idir

#78


Als ik koning/leider van een land was had ik ze ook niet uitgeleverd!

mullah omar

#79
jij zegt dat je  je in de arabishe manier van de islam niet moet verdiepen??  en al quds dan?? de heilige plek jeruzalem?? de tweede belangrijkste plek van de islam?? moeten we ook gaan toekijken hoe mekka later wordt veroverd?? als we al toekijken hoe de joden al quds in hun macht hebben en de moslims niet kunnen bidden, hoe kan je dan ooit denken dat wij muslims gaan vechten als de joden mekka willen afpakken?? ze hebben al de tweede belangrijkste plek voor de muslimien in hun handen!! dus nu is het tijd voor de jihad en punt uit!! de 2e belangrijkste plek op aarde!! in mijn ogen hoe de arabieren vechten in tchechenie in afganisten in somalie in sudan  in libanon in pakistan  in india     dat is gewoon de beste manier!!en als de europeanen en amerikanen zeggen dat het terroristish is  , daar heb ik scheit aan. want als het in hun nadeel is dan zeggen ze dat natuurlijk! ze gaan heus niet zeggen als het in hun nadeel is dat die manier goed is! DENK NA   al quds!! jeruzalem is de @E belangrijkste plaats voor ons muslimien!!!

mullah omar

#80
subhan allah  HULK!! jij zegt dat israel voor de israelieten zijn en drie zinnen later ga jij over de profeet praten??  israel is voor de muslimien punt uit!! de joden zeggen dat het voor de israelieten is en niet de muslims!! de islam zegt dart al  quds voor de muslims is!!    




 herriner je je eigen nog die kruistocht door de islamitishe gebied heen door de kruisvaarders\?? wie waren er aan de macht in palastina(in jouw ogen israel)?? dat waren muslims!! en waar waren de joden in die tijd?? dat weet je niet he??  zal ik je zeggen!! die waren bij ons muslims!! wij beschermden ze voor de christenen!!die joden leefden gewoon in  jeruzalem !! wij muslims hadden ze behandeld als gewoon burger!! de jood kreeg evenveel uitkering als  de muslim!! de jood was zelfs in sommige functies de baas over de muslim!! maar dat maakte niks uit!! WIJ BEHANDELDEN ZE GEWOON ALS EEN NORMAAL BURGER(AL WAS AL QUDS(IN JOUW OGEN JERUZALEM)ISLAMITISH!!!en nu?? hoe behandelen de joden de muslims in palestina??   hoeveel palestijnse kinderen gaan er per week dood?? hoeveel gezinnen komen op straat te wonen  doordat joodse bulldozers huizen platmaken??hoeveel kinderen gaan er dood alleeen al door ziektes omdat er geen medicijnen ingevoert mag worden van israel??hoeveel muslims gaan er dood in israel zelf, dat nooit op nieuws komt??




ik snap niet dat jij kan zeggen dat israel voor de israelieten is!! en 3 zinnen later ga jij over de profeet praten!!  weet je wat dat betekent waar jij mee bezig bent?? dat betekent kufr!! ook wel vertaald in het nl ongeloovige reactie!!  als iemand dat doet is hij geen muslim!!  kan hij net zo goed varkensvlees gaan eten en alcohol drinken!!    


ik raad je aan om staqfurrilah te zeggen en jouw god    jouw heer   de allemachtige om vergiffenis te vragen!!!!!

mullah omar

#81
hulk?? wat praat jij onzinman!!

In de Thora staat dat Israël het beloofde land van de Joden is. Bovendien een Israëliër hoef niet gelovig te zijn. Er zijn mensen uit Israël die niet geloven in god of in de Thora. Israëliërs gelovigen of niet hebben allemaal het recht in hun land.


jij egt dat in de torah staat dat israel het beloofde land van de joden is??  wat jij nu praat staat in de bijbel de nieuwe testament  en niet de torah!!  de torah is het oude testament !!  ik raad je aan om eerst de torah te gaan bestuderen en de bijbel en de quraan( want dat ben jij als muslim verplicht om informatie op te doen) voordat je onzin gaat uitkraamen en de mensen hier op de verkeerde been zet met je onnozele informatie!!!!

mullah omar

#82
hulk?? wat praat jij onzinman!!

 JIJ ZEGT:      In de Thora staat dat Israël het beloofde land van de Joden is. Bovendien een Israëliër hoef niet gelovig te zijn. Er zijn mensen uit Israël die niet geloven in god of in de Thora. Israëliërs gelovigen of niet hebben allemaal het recht in hun land.


jij egt dat in de torah staat dat israel het beloofde land van de joden is??  wat jij nu praat staat in de bijbel de nieuwe testament  en niet de torah!!  de torah is het oude testament !!  ik raad je aan om eerst de torah te gaan bestuderen en de bijbel en de quraan( want dat ben jij als muslim verplicht om informatie op te doen) voordat je onzin gaat uitkraamen en de mensen hier op de verkeerde been zet met je onnozele informatie!!!!

mullah omar

#83
SUBHAAN ALLAH!!!

ighes

#84

CiteerAls ik koning/leider van een land was had ik ze ook niet uitgeleverd!

Als ik koning was had ik de Joden niet uitgeleverd maar de Arabieren.

Maroccaan

#85

Citeerjij zegt dat je  je in de arabishe manier van de islam niet moet verdiepen??  en al quds dan?? de heilige plek jeruzalem?? de tweede belangrijkste plek van de islam?? moeten we ook gaan toekijken hoe mekka later wordt veroverd?? als we al toekijken hoe de joden al quds in hun macht hebben en de moslims niet kunnen bidden, hoe kan je dan ooit denken dat wij muslims gaan vechten als de joden mekka willen afpakken?? ze hebben al de tweede belangrijkste plek voor de muslimien in hun handen!! dus nu is het tijd voor de jihad en punt uit!! de 2e belangrijkste plek op aarde!! in mijn ogen hoe de arabieren vechten in tchechenie in afganisten in somalie in sudan  in libanon in pakistan  in india     dat is gewoon de beste manier!!en als de europeanen en amerikanen zeggen dat het terroristish is  , daar heb ik scheit aan. want als het in hun nadeel is dan zeggen ze dat natuurlijk! ze gaan heus niet zeggen als het in hun nadeel is dat die manier goed is! DENK NA   al quds!! jeruzalem is de @E belangrijkste plaats voor ons muslimien!!!
Dit is dan de tactiek van de arabieren.
Islam erbij betrekken om hun doel te bereiken

Met aanslagen plegen bereik je helemaal niets jongen.

Mag ik je vragen wat jij onder jihad verstaat?

Masja

#86
mr. le administrateur!!!   ce site devient ridicule,toujours L'Islam!!!!