Bescherm Joden en vermoord Imazighen

Gestart door Aqsil, 03/05/2004 om 22:08:47

ayuda

#60
Wat een onzinverhalen hier direct boven. We zijn weer in het stadium van de complottheorie en ontkenning holocaust beland blijkbaar.

In de meeste staten mochten joden geen wapen dragen. Dat is wat lastig als soldaat.

Sannoe

#61

CiteerWat een onzinverhalen hier direct boven. We zijn weer in het stadium van de complottheorie en ontkenning holocaust beland blijkbaar.

In de meeste staten mochten joden geen wapen dragen. Dat is wat lastig als soldaat.

Ten eerste ben je de eerste die tot nu toe is begonnen over de holocaust!!!!!!!!!
Ten tweede is het alleen maar interessanter voor de discussie als je het niet mee eens bent. Maar dan verwacht ik enige toegevoegde waarde. Waarom zijn de joden altijd weggejaagd en vervolgd? en waarom mochten zij geen wapens dragen volgens jou. Ik zou het graag willen weten.

mullah omar

#62
laten we het gewoon op houden zoals het is= een goeie jood is een in stukken gesnede eropgespuugde eropgepiste jood die nog verbrand is ook nog!!!

Yidir__

#63

Citeerlaten we het gewoon op houden zoals het is= een goeie jood is een in stukken gesnede eropgespuugde eropgepiste jood die nog verbrand is ook nog!!!


Azul,

Nee, neem ons niet mee in je goedkope puber gedrag.

D wenni netta,
Yidir

AFRA

#64
dit topic is onrechtvaardig.

iedere mens heeft er recht op om te leven.

Masja

#65

Citeerlaten we het gewoon op houden zoals het is= een goeie jood is een in stukken gesnede eropgespuugde eropgepiste jood die nog verbrand is ook nog!!!

erg slim ben je niet!

Sannoe

#66

Citeerlaten we het gewoon op houden zoals het is= een goeie jood is een in stukken gesnede eropgespuugde eropgepiste jood die nog verbrand is ook nog!!!

Deze uitspraak moet je puur voor je eigen rekening nemen. Wij proberen enkel te achterhalen waarom Imazighen de oorlog zijn ingejaagd, terwijl de joden zijn beschermd.  

Masja

joden beschermd?  weet je wel wat je zegt?
tegen de tijd dat de "bevrijders" kwamen , inclusief de Imazighen ,in naam v. la france bovendien,waren de meeste joden al vergast en uitgemoord !
in naam v.dat hypocriete frankrijk ja, (denk aan vichy bewind) die de joden al selekteerden voor de kampen,vóórdat mr. hitler amper was binnengevallen
ze waren dus totaal niet beschermd en werden bovendien overal geweigerd en teruggestuurd naar hun bled (zeg maar gerust: hel)
nl. ,  toen ze de kans nog hadden rond 1939 en ervóór, probeerden veel joden nog te ontkomen aan de "slachtingen"

Sannoe

#68
Ja ja, ik weet goed wat ik zeg. Met de beschermming bedoel ik niet de joden in Europa. Maar de Marokkaanse joden en Imazighen in deze oorlog zoals de topic is begonnen.

mullah omar

#69
joden hebben ook het recht om te leven , daar ben ik mee eens,  maar geen jood die voor een israelishe staat is, want in de torah, de joodse boek, wordt gezegd dat god geen joodse land wil hebben. de joden mogen overal wonen maar god wil geen joodse staat hebben.  zelfs hun eigen geloof zegt dat!!  dus als iemand  zich joods noemt en hij is voor een israelishe staat dan wil hij tegen de wil van god een staat hebben!!wallah ik lieg niet, zelfs hun eiegn boek zegt dat israel niet mag bestaan!! dat zou een straf van god zijn , want vroeger was er een joodse dorpje vol met joden , en god gaf ze elke dag te eten , dat viel letterlijk uit de lucht! tog nog zeiden   de israelishe volk( israel was als eerste bewoond door de muslims maar later kwamen er nog joden erbij)  dat god niet bestaat, dat zou de ereden zijn voor die straf van god jegens de joden!!Dus als een jood zegt dat hij wel een israelishe staat wil, dan wil het tegten de wil van god, dus dat is god VS jood!!   en zoiets kunnen we  niet tolereren  zo iemand moet gewoon afgeslacht worden!!!

mullah omar

#70
dus  hamas   hamas  alle joden aan het gas!!!

Masja

#71
de orthodoxe joden zijn het daar ook mee eens wat jij zegt, de zionisten niet, zo simpel is dat

Masja

#72
ga zelf aan het gas

Dora

#73

Citeerde orthodoxe joden zijn het daar ook mee eens wat jij zegt, de zionisten niet, zo simpel is dat
weet je ik ben nu een beetje verward  > die term zionist >> op NMo 2 weken geleden was er een jochie die beweerde dat hij een zionistische jood was >> maar dat betekende niet dat hij onrechtvaardig was....en hij was er trots op >> begrijp er niets meer van >> kan iemand mij precies de defintie geven van een zionist!!

Samariaan

#74

Citeerweet je ik ben nu een beetje verward  > die term zionist >> op NMo 2 weken geleden was er een jochie die beweerde dat hij een zionistische jood was >> maar dat betekende niet dat hij onrechtvaardig was....en hij was er trots op >> begrijp er niets meer van >> kan iemand mij precies de defintie geven van een zionist!!

ok een kleine poging, maar ik denk dat ayuda dit beter weet.
In het Zionisme staat een eigen staat centraal, waar joden vrij kunnen leven en doen wat ze willen, ook terugkeer naar het beloofde land staat centraal. Dit betekend echter niet een religieuze staat, zoals de Ortodoxen willen.

Veel van de Orthodoxen zijn het niet eens bijvoorbeeld hoe het er aan toe gaat in Israel, en ze verschuwen de gewelddadige wijze waarop de staat is gesticht.