de ideale slavin

Gestart door Massugrada, 15/05/2004 om 13:03:22

Dora

#30

CiteerArabieren hebben ook Fes en Casablanca, Oujda, Marrakesch bezet?
arabieren hebben heel NOORD AFRIKA bezet mister...

Yugurthen

goed gezegd alleen dan moetje het wel als een streek beschouwen en niet als afgevallige streekje. bedoeld voor badrtje

Dora

#32

CiteerBeztten de Hollanders Frysland? Nee het is onderdeel van Nederland. De Rif is een streek IN MAROKKO.
wat is dit nou weer voor vergelijking?? >> is een amerikaan een amerkiaan?? >> neeeeee het is een engls man/spaans/frans/portugees die het hebben af gepakt van de indianen...net als arabieren van heel N afrika...een fries is een hollander met een andere dialect...thats it!!

Badrtje

#33

Citeerarabieren hebben heel NOORD AFRIKA bezet mister...

Er wonen daar Arabieren. Anders formuleren.

E3ber_Tastite

#34
oowhahahah, hij dacht dat Tamazgha een stad was ofzo. Nee vriend, Tamazgha betekent Noord-Afrika. Omdat het gebied toebehoort tot de Imazighen.

Dora

#35

CiteerEr wonen daar Arabieren. Anders formuleren.
wonen??..waahahahaha...dus als je mensen daar onderdrukt > mensen het land afpakt en het verminkt...door de orginele taal/cultuur te verbuigen naar het "arabisch" dan woon je daar...??...*vreemd*...

Badrtje

#36

Citeerwonen??..waahahahaha...dus als je mensen daar onderdrukt > mensen het land afpakt en het verminkt...door de orginele taal/cultuur te verbuigen naar het "arabisch" dan woon je daar...??...*vreemd*...

Hadden jullie liever gehad dat jullie bomen en gewassen aanbaden? Goden maken uit steen en die aanbidden
Dus achterlijk blijven net als de Arabieren voordat de Islam kwam?

Dora

CiteerHadden jullie liever gehad dat jullie bomen en gewassen aanbaden? Goden maken uit steen en die aanbidden
Dus achterlijk blijven net als de Arabieren voordat de Islam kwam?
o dus islam is de reden waarom jullie landen af hebben gepakt >> hier krijgen jullie hasanaat voor??...ben zeer blij met de islam alhamdoellah wa nachakrouh> wallakien het onderdrukken is geen regel in de islam...wist je dat er in de tijd van de profeet sws verschillende stammen waren > met ieder zijn dialect >>> maar de profeet heeft alle dialecten laten bestaan en niet "weg geveegt" omdat de verzen alleen in de dialect van de Quraish zijn geopenbaard...

en waarom doet de arabische nationalist dat hedendaags wel dan??

E3ber_Tastite

#38
Kijk dat bedoelde ik net met die arabieren die de Islam gebruiken als het maar even goed uitkomt.

Massugrada

#39

Massugrada

#40
potverdomme, ik word ziek van al die gasten en gastinnen die hier hun islam komen promoten.......rot een eind op....jullie hinderen de gene die zich met passie wijden aan historie en cultuur van de Imazighen.

Maroccaan

#41

CiteerHadden jullie liever gehad dat jullie bomen en gewassen aanbaden? Goden maken uit steen en die aanbidden
Dus achterlijk blijven net als de Arabieren voordat de Islam kwam?
Ten eerste was het Allah die ons de islam bracht en niet de arabieren.

Ik ben daarom Allah dankbaar en niet de arabier.

Weet je, een jaar of vijf geleden stond ik op het punt om naar Pakistaan te reizen en me daar voor minimaal 6 maanden te vestigen voor godsdienst les dat is althans wat zij mij wijs wilden maken als dat zover was gekomen.
Ik heb toen ook hier  les genomen en woonde vaak Arabische bijeenkomsten van mensen uit saudie Arabia, Qatar, Arabische Emiraten , Engeland, Frankrijk, Indonesie, Marokko en Pakistaan. Het doel was waarschijnlijk om klaar gestoomd te worden voor het Arabische doel namelijk camp Alqaeda. Als dat zover was gekomen dan was ik waarschijnlijk ook betrokken geraakt bij de aanlagen die we nu te zien krijgen of de oorlog in Afghanistan. want het uiteindelijke doel van die training is brainwashing om in naam van de islam voor de Arabische zaak te vechten.

abrid

#42
De President heeft gesproken.

Het gaat de mens alleen maar om macht en hebzucht. Daar doet ie alles voor incl. misbruik godsdient om dit doel te bereiken.

Masja

#43
right!!