Adil Ramzi: ( Negatief over Noorderlingen )

Gestart door E3ber_Tastite, 05/03/2006 om 02:00:18

Tamza

Misschien moet de Riffijnse aanhang tijdens voetbalwedstrijden met spankdoeken wapperen om hem goed te laten weten hoe wij over hem denken.

Teksten als  'iwa hoe was de seks met je coach voor je wedstrijd'

..........

te veel eer voor die snotneus!
maar vraag me wel af wat wij riffijnen nou moeten vinden of voelen van die herhaaldelijke aanvallen op ons door die zogenaamde zuiderlingen?
dat ze niet eenheid als uitgangspunt hebben is duidelijk maar wat zou dan de beste reactie vanuit de riffijnse bevolking moeten wezen op deze herhaaldelijke aanvallen?

Hadou

die Ramzi zal nooit meer (veilig) in de Hoog Catharijne wandelen vanaf vandaag.

..........

Citaat van: Hadou op 05/03/2006 om 15:34:10
die Ramzi zal nooit meer (veilig) in de Hoog Catharijne wandelen vanaf vandaag.
hij is niet de enige, die zuiderlingen hebben hun tagna alweer verkocht aan mensen die uit zijn op verdeeldheid zo lijkt het
het ligt veel breder dan slechts deze verwijfde snotneus

Hadou

iwa eerlijk zeg ik een ding: wij waren altijd naief, we beschouwden die Ighabiyen als broeders in de islam, wij vertrouwden ze onze tegoeden enz. terwijl zij nooit zo over ons dachten of denken.
Als een agharbie blut en machteloos is , komt hij bij een Ariffie slijmen, totdat hij / zij kapitaal en de weg weet, dan komt hij/ zij nooit in de buurt van ons..

..........

Citaat van: Hadou op 05/03/2006 om 15:43:05
iwa eerlijk zeg ik een ding: wij waren altijd naief, we beschouwden die Ighabiyen als broeders in de islam, wij vertrouwden ze onze tegoeden enz. terwijl zij nooit zo over ons dachten of denken.
Als een agharbie blut en machteloos is , komt hij bij een Ariffie slijmen, totdat hij / zij kapitaal en de weg weet, dan komt hij/ zij nooit in de buurt van ons..
dus we stoten onze hoofden weer (ezels maw)
maar goed nu is het zo dat het niet igharbien zijn maar een andere volk die we op cultuur gebied tot broeders verklaarden
Ik zeg eerlijk en dat is dat wij lering moeten trekken uit de geschiedennis want eens een verrader altijd verrader
Rif zou zich moeten dinstancieren van die zuiderlijke wijven en zic h moeten richten op eigen cultuur en gebied
wij noordelingen springen telkens van de ene ravijn in het andere, van de ene val lopen we in het andere
eerst dan die igharbien en nu de zuiderlingen waarschijnlijk in dienst van....
Dat krijg je als je weigerd te leren van de geschiedennis maar liever meelopen als uitgangspunt hebt
verraad zou ons niet onbekend mogen zijn, die zuiderlingen gaan voor zich zelf en wij zouden dat ook moeten doen

Maysa

Citaat van: Tamza op 05/03/2006 om 15:09:38
Misschien moet de Riffijnse aanhang tijdens voetbalwedstrijden met spankdoeken wapperen om hem goed te laten weten hoe wij over hem denken.

Teksten als  'iwa hoe was de seks met je coach voor je wedstrijd'

Deze uitgescheten publieksgeile drol verdient uberhaupt geen greintje aandacht, ook negatieve aandacht is uit den boze. Ik zou mijn geld niet eens verspillen aan een wedstrijd waaraan hij zou deelnemen. De tekst op dat spandoek zou hem toch niets doen, hij is immers een moderne Marokkaan.
Bovendien weet ik niet of hij in het bezit is van genoeg hersencellen om de tekst (en) te kunnen begrijpen. Het interview (en de hoge dunk die hij heeft vanzichzelf) getuigt al van zeer geringe kennis van zaken!

azul.....

Hadou

Irrifiyen zijn 40 jaar lang geisoleerd geweest in Marokko.
Van onderwijs ( de scholen zijn op een lange afstand gelegd, het product wat er gegeven wordt is in het vervalst arabisch, en hun kolonietaal Frans, kinderen werden mishandeld, enz) daarna wordt je nog uitgesloten tot arbeidsmarkt.
Water projecten: zijn aangelegd door Spanjaarden en de vroegere overheid weigerde onderhoud aan te plegen.
Elektriciteit: vanaf 1990 begonnen ze om de dorpen aan elektriciteitsnet aan te sluiten. ( de prijs voor een KiloWatt is duurder dan bijv. in tetouan en Casa) !!
Infrastructuur: In Rif liep een spoorlijn van Nador tot Tetouan en Sebta ( de Vroegere regimes hebben dit verwijdert)
De wegen in Rif waren laat geasfalteerd, ( en nog voorzien van een slechte kwaliteit) en 80 % van de wegen zijn onverhard.
Laat staan de gezondheidzorg. er staan enkel wat redelijke ziekenhuizen in het noorden. per provincie telt 1 van de staat, de rest zijn prive klinieken..

Maar geld en economische injecties die worden wel uit Rif mensen gehaald..

Sa3ieD

We sturen Adil Ramzi morgen een aangetekende brief waarin wij zijn excuses eisen voor die uitlatingen. Indien hij niet bereid is tot excuses volgt er een publieke actie en ondernemen wij juridische stappen.

Nadat de brief verzonden is plaats ik deze op het forum.

Hadou

Citaat van: Sa3ieD op 05/03/2006 om 16:14:10
We sturen Adil Ramzi morgen een aangetekende brief waarin wij zijn excuses eisen voor die uitlatingen. Indien hij niet bereid is tot excuses volgt er een publieke actie en ondernemen wij juridische stappen.
Goed zo!

Samariaan

Citaat van: Sa3ieD op 05/03/2006 om 16:14:10

Wat voor soort jurdische stappen moet je dan nemen? Aanklagen wegens smaad van een volk?

Memma

Heb ergens het voorgevoel dat dit weer uit de hand gaat lopen en deze domme vooroordelen bevestigd zullen worden. Negeer die Bahjaui en zijn onzin, ik neem aan dat jullie allemaal wel wat beters te doen hebben....

bouaouiouach

azul marra
ik vind een echte dom uitspraken van hem, qua het noorden dat ie achterlijk is, hij moet de politiek kanten ook vertelen dat zodemieter, wij zijn eeuwen lang door dat steletje arabieren onderdrukt, het noorden als ie werd door de spanjaarden bezet, dan het zou beter zijn dan het westen van ma.,  bv. (ceuta en melilia) hij moet dat ook vertelen als ie bewust is van de geschiedenis vooral het noorden, 500 km. aan de kust maar geen goede stadion of waar de jeugd kan zich ontwikkelen, en ik ben een voorbeeld van, klaar.
dwenni netta

athsaynou

Het is duidelijk dat hij over dingen praat waar hij totaal geen verstand van heeft!
Er zijn zat Imazighen uit het noorden (Iriffien) die het heel goed doen en cariiere maken en hebben, in de muziek, schrijvers etc te veel om op te noemen.
Deze uitspraken zeggen meer iets over hem dan over de Noordelingen zelf.
Een "moderne man": ach hij wil er zo graag bij horen.

SAMADIE

jongens adil, is zelf in een inditeit crisiS beland, hij hoort al jaren niet mee bij de marokaanse 11tal. plus ik  weet nog toen hij bij psv speelde, was een keer een item over hem bij NMO toen was hij ``goede moslim`` en nu staartje flichten orbellen, hij is gewoon een agjjooer opzoek naar aandacht, zodat hij de knugffel alochtoon bij FC utrecht wordt.