Adil Ramzi: ( Negatief over Noorderlingen )

Gestart door E3ber_Tastite, 05/03/2006 om 02:00:18

Izwan

We moeten onze realiseren dat dit jochie niet namens het zuiden of midden Marokko praat. Hij heeft alleen bevestigd dat hij en zijn omgeving besmet zijn door vooroordelen die Rmakhzan bewust heeft gecreëerd om zijn verwaarlozing en onderdrukking van het noorden te rechtvaardigen en verdeeldheid binnen de Marokkaanse samenleving te creëren.
Deze slijmbaal is net zo erg als slijmbalen die uit Arif zijn gekomen.

Azjdhiedh

zoals iedereen weet is adil ramzi mislukt in de voetballerij, terwijl iedere normale voetballer een stijgende lijn laat zien, gaat ramzi heel hard neerwaarts.
en zoals het een echte aghabi betaamt kan hij het niet hebben dat anderen het beter doen, en geeft hij dus af op anderen, en probeert al likkend bij de nederlandse media zichzelf op te werken (a la Hirsi ali).

Tamza

Citaat van: Maysa op 05/03/2006 om 16:07:30
Deze uitgescheten publieksgeile drol verdient uberhaupt geen greintje aandacht, ook negatieve aandacht is uit den boze. Ik zou mijn geld niet eens verspillen aan een wedstrijd waaraan hij zou deelnemen. De tekst op dat spandoek zou hem toch niets doen, hij is immers een moderne Marokkaan.
Bovendien weet ik niet of hij in het bezit is van genoeg hersencellen om de tekst (en) te kunnen begrijpen. Het interview (en de hoge dunk die hij heeft vanzichzelf) getuigt al van zeer geringe kennis van zaken!

azul.....

Weet je a utcma, je hebt gelijk.

Isefrawen

ik heb een klacht ingediend over zijn generaliserende opmerkingen over mijn ouders en de stigmatisering t.o.v. de "Noordelingen" terwijl hij hier nog niet eens is opgegroeid en totaal niet weet wat de mensen hier zoal hebben meegemaakt. Daarnaast spreekt hij in een wijvorm, alsof alle "Zuiderlingen" zo over Imazighen uit het noorden denken. Al met al, hij is aan het discrimeneren en zijn persoontje als "moderne man" aan het ophemelen. Let ook eens op zijn uitspraak: "wij zijn niet allemaal achtergesteld" wat dus suggereert dat de Zuiderlingen beter ontwikkeld zijn dan de meeste Riffijnen in Nederland.

Je kunt bij FC Utrecht een klacht indienen, zij zullen daar serieus naar kijken heb ik vandaag begrepen van FC Utrecht.

Tamza

Ik vroeg me net nog af: waar is Jonas ennegh

;D

Ik heb zin in Adil Ramzi-bashen

Isefrawen

Citaat van: Tamza op 06/03/2006 om 21:17:44
Ik vroeg me net nog af: waar is Jonas ennegh

;D

Ik heb zin in Adil Ramzi-bashen

;D

miss.F.

Citaat van: E3ber_Tastite op 05/03/2006 om 02:00:18
Je komt van onder Casablanca, daar komen de beweeglijke, technische Marokkaanse voetballers vandaan.
"Het was bij ons zo bloedheet, dat je niet allerlei explosieve dingen kon doen. Wij speelden meer in één tempo, met veel balcontacten. Wij genieten van het voetbal. Een paar acties per wedstrijd is te weinig voor ons. Uit het koelere noorden van Marokko komen wel veel 'momentenvoetballers'. Dat zijn sowieso heel andere mensen dan de Marokkanen uit het midden en zuiden van het land. Zuidelijke Marokkanen zijn warmer. Als het klikt met een vreemde, dan stellen we ons helemaal open. Wij zijn vrolijk, lachen veel. Marokkanen uit het noorden zijn meer op zichzelf. Toen die mensen in de jaren zeventig naar Nederland gingen om als gastarbeider te werken, bleven ze in hun eigen kringetje hangen. Ze hebben niet geprobeerd te integreren. Wij Zuid-Marokkanen willen dat juist wel. Het zuidelijke deel is ook vrijer, meer ontwikkeld, dankzij het toerisme. Als ik terugga naar Marokko en praat met mijn broer, dan zitten we op hetzelfde niveau. De 'gastarbeiders' leven in feite nog in de jaren zeventig. Ze komen van het traditionele platteland en houden hun lage niveau vast. Hun kinderen zitten in twee verschillende werelden. Op school is het modern, thuis moeten ze terugschakelen. Sommigen raken de weg kwijt, criminaliseren of radicaliseren. Slechts een klein deel integreert volledig en maakt carrière. Marokko heeft een negatief imago gekregen. Daar baal ik van. Eigenlijk zouden alle Nederlanders eens naar Marokko moeten gaan om te zien hoe wij echt zijn, dat wij wel degelijk modern en open zijn. Ik ben nu nog vrijgezel, maar richt me echt niet alleen op moslimmeisjes. Nederlands, Surinaams, Marokkaans; alles is welkom. Zolang ze mijn godsdienst respecteert, is er geen enkel probleem. Ze hoeft zich echt niet te bekeren. Ik ben een moderne man."

Hele interview: http://www.fc-utrecht.nl/actueel/inDeMedia/index.html

wat een lulletje is dat zeg, met zijn uitspraken!

Y.assine

Je komt van onder Casablanca, daar komen de beweeglijke, technische Marokkaanse voetballers vandaan.
"Het was bij ons zo bloedheet, dat je niet allerlei explosieve dingen kon doen. Wij speelden meer in één tempo, met veel balcontacten. Wij genieten van het voetbal. Een paar acties per wedstrijd is te weinig voor ons. Uit het koelere noorden van Marokko komen wel veel 'momentenvoetballers'. Dat zijn sowieso heel andere mensen dan de Marokkanen uit het midden en zuiden van het land. Zuidelijke Marokkanen zijn warmer. Als het klikt met een vreemde, dan stellen we ons helemaal open. Wij zijn vrolijk, lachen veel. Marokkanen uit het noorden zijn meer op zichzelf. Toen die mensen in de jaren zeventig naar Nederland gingen om als gastarbeider te werken, bleven ze in hun eigen kringetje hangen. Ze hebben niet geprobeerd te integreren. Wij Zuid-Marokkanen willen dat juist wel. Het zuidelijke deel is ook vrijer, meer ontwikkeld, dankzij het toerisme. Als ik terugga naar Marokko en praat met mijn broer, dan zitten we op hetzelfde niveau. De 'gastarbeiders' leven in feite nog in de jaren zeventig. Ze komen van het traditionele platteland en houden hun lage niveau vast. Hun kinderen zitten in twee verschillende werelden. Op school is het modern, thuis moeten ze terugschakelen. Sommigen raken de weg kwijt, criminaliseren of radicaliseren. Slechts een klein deel integreert volledig en maakt carrière. Marokko heeft een negatief imago gekregen. Daar baal ik van. Eigenlijk zouden alle Nederlanders eens naar Marokko moeten gaan om te zien hoe wij echt zijn, dat wij wel degelijk modern en open zijn. Ik ben nu nog vrijgezel, maar richt me echt niet alleen op moslimmeisjes. Nederlands, Surinaams, Marokkaans; alles is welkom. Zolang ze mijn godsdienst respecteert, is er geen enkel probleem. Ze hoeft zich echt niet te bekeren. Ik ben een moderne man."

Wat een idioot. Lef heeft ie zeker. Tfou...

MBTiza

Citaat van: Ramzi_Ametic op 05/03/2006 om 02:00:18
Eigenlijk zouden alle Nederlanders eens naar Marokko moeten gaan om te zien hoe wij echt zijn, dat wij wel degelijk modern en open zijn.

Hollanders gaan ook naar Marokko om door jonge gastjes  in Marrakech verwend te worden en te verwennen!

miss.F.

Citaat van: MbTizi op 07/03/2006 om 15:47:48
Eigenlijk zouden alle Nederlanders eens naar Marokko moeten gaan om te zien hoe wij echt zijn, dat wij wel degelijk modern en open zijn.

Hollanders gaan ook naar Marokko om door jonge gastjes  in Marrakech verwend te worden en te verwennen!

dr zijn deze week 3 nederlanders in de gevangenis gestopt omdat ze een dergelijk reisje zijn gaan maken. Dat heeft ministerie van BuZa inmiddels toegegeven, viezerikken

Azjdhiedh

Citaat van: MbTizi op 07/03/2006 om 15:47:48

nee joh dat is niet waar!

deze hollanders leren de zuiderlingen de technische kneepjes :D

Dobry Den

Verklaart waarom hij op Riffijnse dames geilt

alhoceima187

Izouran

Zo iemand wil je gewoon schieten, shit joh
Wie geeft hem het recht om zo scheef over Imazighen te spreken. Tering heey.
En niet eens te spreken over hoe die zichzelf aan het verkopen is.
Die brief moet echt geschreven worden, geen verontschuldigen gewoon juridische stappen nemen.

mara

Citaat van: Izouran op 09/03/2006 om 18:43:47
geen verontschuldigen gewoon juridische stappen nemen.
Op basis van wat wil je hem juridisch aanpakken ???