Adil Ramzi: ( Negatief over Noorderlingen )

Gestart door E3ber_Tastite, 05/03/2006 om 02:00:18

Dobry Den

Citaat van: Amazighbruidje op 24/04/2006 om 12:26:02
We zijn allemaal Imazighen, we hoeven het Zuiden of het Noorden niet telkens af te kraken, dus;)

Dat moet je ons niet vertellen, maar aan je toppertjes Ramzi en Radia.

Camaron'N'IstIgliwa

Somethin' I dun understand on Ramzi ...
-------------------------------------------------------------------------------------------
Ramzi wil Europees of naar Duitsland
R.Bouchlarhem

(www.theatlaslions.com) FC Utrecht-trainer Foeke Booy meldde na de verloren wedstrijd tegen FC Twente dat Adil Ramzi volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk niet meer voor de club uit de Domstad zal spelen.
"Adil heeft de hoop gevestigd op een club die Europees voetbal speelt, dat doet Utrecht niet", liet Booy weten tegenover The Football Box. "Ramzi heeft bovendien al meerdere malen aangegeven in zijn loopbaan graag eens in Duitsland te willen spelen".

De Marokkaanse middenvelder zou graag Europees voetbal willen spelen. Eerder deze week gaf hij nog aan open te staan voor een langer verblijf in de Galgenwaard, maar na de uitschakeling voor UEFA Cup-voetbal lijkt een vertrek van Ramzi niet onvermijdbaar.

Op dit moment speelt Ramzi op huurbasis voor FC Utrecht, maar staat nog onder contract bij AZ. Volgens trainer Foeke Booy is de kans op een definitieve overname erg klein

Hadou

Citaat van: Funkamazigh op 27/04/2006 om 20:35:57
---------------------------------------------------------------------------
Ramzi wants to play for a club that reached a UEFA cup finals. FC Utrecht faild to get a place in the uefa cup finals next season. Or he wants to move to a club outside of The Netherlands. He prefers  for a club in Germany.
He is on rent playing for FC Utrecht. But he has a contract by FC Twente Enschede. He can stay at FC Utrecht. The caoch Foeke de Booy wants him to stay. But now he can not count on him.

Camaron'N'IstIgliwa

Citaat van: Hadou op 28/04/2006 om 01:41:04
Citaat van: Funkamazigh op 27/04/2006 om 20:35:57
---------------------------------------------------------------------------
Ramzi wants to play for a club that reached a UEFA cup finals. FC Utrecht faild to get a place in the uefa cup finals next season. Or he wants to move to a club outside of The Netherlands. He prefers  for a club in Germany.
He is on rent playing for FC Utrecht. But he has a contract by FC Twente Enschede. He can stay at FC Utrecht. The caoch Foeke de Booy wants him to stay. But now he can not count on him.

Thanks Da'Hadou! :)
Seems like this time Ramzi's talking football and only football. I ain't a supporter of his game, though I think he's among the best dutch moroccan topscorers regarding his statistics.

madridino

Citaat van: E3ber_Tastite op 05/03/2006 om 02:00:18
Je komt van onder Casablanca, daar komen de beweeglijke, technische Marokkaanse voetballers vandaan.
"Het was bij ons zo bloedheet, dat je niet allerlei explosieve dingen kon doen. Wij speelden meer in één tempo, met veel balcontacten. Wij genieten van het voetbal. Een paar acties per wedstrijd is te weinig voor ons. Uit het koelere noorden van Marokko komen wel veel 'momentenvoetballers'. Dat zijn sowieso heel andere mensen dan de Marokkanen uit het midden en zuiden van het land. Zuidelijke Marokkanen zijn warmer. Als het klikt met een vreemde, dan stellen we ons helemaal open. Wij zijn vrolijk, lachen veel. Marokkanen uit het noorden zijn meer op zichzelf. Toen die mensen in de jaren zeventig naar Nederland gingen om als gastarbeider te werken, bleven ze in hun eigen kringetje hangen. Ze hebben niet geprobeerd te integreren. Wij Zuid-Marokkanen willen dat juist wel. Het zuidelijke deel is ook vrijer, meer ontwikkeld, dankzij het toerisme. Als ik terugga naar Marokko en praat met mijn broer, dan zitten we op hetzelfde niveau. De 'gastarbeiders' leven in feite nog in de jaren zeventig. Ze komen van het traditionele platteland en houden hun lage niveau vast. Hun kinderen zitten in twee verschillende werelden. Op school is het modern, thuis moeten ze terugschakelen. Sommigen raken de weg kwijt, criminaliseren of radicaliseren. Slechts een klein deel integreert volledig en maakt carrière. Marokko heeft een negatief imago gekregen. Daar baal ik van. Eigenlijk zouden alle Nederlanders eens naar Marokko moeten gaan om te zien hoe wij echt zijn, dat wij wel degelijk modern en open zijn. Ik ben nu nog vrijgezel, maar richt me echt niet alleen op moslimmeisjes. Nederlands, Surinaams, Marokkaans; alles is welkom. Zolang ze mijn godsdienst respecteert, is er geen enkel probleem. Ze hoeft zich echt niet te bekeren. Ik ben een moderne man."

Hele interview: http://www.fc-utrecht.nl/actueel/inDeMedia/index.html

Laat die lelijkerd maar lullen, wij moeten hem niet zo belangrijk maken.

gizzo

Al die vieze sloebers en zwervers in Nador komen uit de zelfde wijk als die vieze f.....r van Ramzi. Wat gaat hij zeggen over iriffien.

gizzo

taghalaitenbatabuz

Als de noorderlingen er niet waren was hij nu vast een bastaard van een franse soldaat.

rifman-59

Citaat van: E3ber_Tastite op 05/03/2006 om 02:00:18
Je komt van onder Casablanca, daar komen de beweeglijke, technische Marokkaanse voetballers vandaan.
"Het was bij ons zo bloedheet, dat je niet allerlei explosieve dingen kon doen. Wij speelden meer in één tempo, met veel balcontacten. Wij genieten van het voetbal. Een paar acties per wedstrijd is te weinig voor ons. Uit het koelere noorden van Marokko komen wel veel 'momentenvoetballers'. Dat zijn sowieso heel andere mensen dan de Marokkanen uit het midden en zuiden van het land. Zuidelijke Marokkanen zijn warmer. Als het klikt met een vreemde, dan stellen we ons helemaal open. Wij zijn vrolijk, lachen veel. Marokkanen uit het noorden zijn meer op zichzelf. Toen die mensen in de jaren zeventig naar Nederland gingen om als gastarbeider te werken, bleven ze in hun eigen kringetje hangen. Ze hebben niet geprobeerd te integreren. Wij Zuid-Marokkanen willen dat juist wel. Het zuidelijke deel is ook vrijer, meer ontwikkeld, dankzij het toerisme. Als ik terugga naar Marokko en praat met mijn broer, dan zitten we op hetzelfde niveau. De 'gastarbeiders' leven in feite nog in de jaren zeventig. Ze komen van het traditionele platteland en houden hun lage niveau vast. Hun kinderen zitten in twee verschillende werelden. Op school is het modern, thuis moeten ze terugschakelen. Sommigen raken de weg kwijt, criminaliseren of radicaliseren. Slechts een klein deel integreert volledig en maakt carrière. Marokko heeft een negatief imago gekregen. Daar baal ik van. Eigenlijk zouden alle Nederlanders eens naar Marokko moeten gaan om te zien hoe wij echt zijn, dat wij wel degelijk modern en open zijn. Ik ben nu nog vrijgezel, maar richt me echt niet alleen op moslimmeisjes. Nederlands, Surinaams, Marokkaans; alles is welkom. Zolang ze mijn godsdienst respecteert, is er geen enkel probleem. Ze hoeft zich echt niet te bekeren. Ik ben een moderne man."

Hele interview: http://www.fc-utrecht.nl/actueel/inDeMedia/index.html

wat hebben deze mongolen tegen iriffiyen, begin jaren negentig heeft khalid sekkah (atleet) ook zoiets gezegd over ons. de eerste de beste kans die ze krijgen halen ze flink uit. wat mij betreft verdient hij een kopstoot a la zidane.