verkiezings campagne in het Tamazight

Gestart door Bades, 02/03/2006 om 02:48:26

Moussa

Erg goed dat jullie zo kritisch zijn. Ik sta voor de PvdA in Haarlem, dat wil zeggen dat ik de standpunten van mijn partij onderschrijf. Zo sta ik volledig achter het principe 'de sterkste schouders, de zwaarste lasten'. Daarnaast heb ik een aantal punten die ik zelf zou willen realiseren. Ik zou graag willen dat de 'Marokko-week' die in het kader van 400 jaar Nederland-Marokko is georganiseerd, een jaarlijks terugkerend evenement wordt. Op deze manier kunnen Haarlemmers op een positieve manier kennis met de Marokkaanse cultuur maken en zal de Marokkaanse gemeenschap zich meer bij de stad betrokken voelen. Ik heb er persoonlijk voor gezorgd dat in ons verkiezingsprogramma kwam te staan dat de gemeente beginnende ondernemers moet steunen. Verder vind ik dat inburgeringscursussen ook in de wijk gegeven moeten worden, nu is er maar 1 lokatie waar dat kan. Als laatste punt wil ik me graag inzetten om de politiek wat toegankelijker en minder saai te maken, zo wil ik een soort 'kijkdag' organiseren zodat mensen op een leuke manier een keer kennis met de gemeentelijke politiek kunnen maken.  GA DINSDAG 7 MAART STEMMEN! Azul

beestje

Citaat van: Moussa op 06/03/2006 om 19:57:31
Erg goed dat jullie zo kritisch zijn. Ik sta voor de PvdA in Haarlem, dat wil zeggen dat ik de standpunten van mijn partij onderschrijf. Zo sta ik volledig achter het principe \'de sterkste schouders, de zwaarste lasten\'. Daarnaast heb ik een aantal punten die ik zelf zou willen realiseren. Ik zou graag willen dat de \'Marokko-week\' die in het kader van 400 jaar Nederland-Marokko is georganiseerd, een jaarlijks terugkerend evenement wordt. Op deze manier kunnen Haarlemmers op een positieve manier kennis met de Marokkaanse cultuur maken en zal de Marokkaanse gemeenschap zich meer bij de stad betrokken voelen. Ik heb er persoonlijk voor gezorgd dat in ons verkiezingsprogramma kwam te staan dat de gemeente beginnende ondernemers moet steunen. Verder vind ik dat inburgeringscursussen ook in de wijk gegeven moeten worden, nu is er maar 1 lokatie waar dat kan. Als laatste punt wil ik me graag inzetten om de politiek wat toegankelijker en minder saai te maken, zo wil ik een soort \'kijkdag\' organiseren zodat mensen op een leuke manier een keer kennis met de gemeentelijke politiek kunnen maken.  GA DINSDAG 7 MAART STEMMEN! Azul

Dan moeten we zeker nog meer belastingen gaan betalen zodat jij van die leuke dagjes kunt organiseren

Moussa

Nee hoor, er worden nu al teveel leuke dagjes georganiseerd waar  niet de juiste mensen op afkomen. Niet meer geld, maar het geld beter besteden dus.

Moussa

Ga vandaag stemmen, je hebt tot 21 uur de tijd. Neem je stembiljet en je identiteitsbewijs mee en ga stemmen. In je plaats mag je op elk stembureau stemmen!

abrid

Citaat van: Moussa op 07/03/2006 om 12:27:01
Ga vandaag stemmen, je hebt tot 21 uur de tijd. Neem je stembiljet en je identiteitsbewijs mee en ga stemmen. In je plaats mag je op elk stembureau stemmen!

En Moussa hoe is het in Haarlem afgelopen?

Moussa

We hebben drie zetels winst weten te boeken, dat betekent dat we nu met 11 zetels de grootste partij van Haarlem gebleven zijn. Ik persoonlijk heb via een groot aantal voorkeursstemmen direct toegang tot de Raad weten te krijgen. Ik wil iedereen die op mij gestemd heeft en die de afgelopen weken met mij meegeleefd heeft hartelijk bedanken. De Marokkaanse gemeenschap heeft dit keer van zich laten horen. Ik ben trots op jullie! En nu op naar het echte werk.

Tamza

Gefeliciteerd, Moussa! Blijf scherp in de politiek.

Moussa

Bedankt, ik ga mijn best, maar jullie moeten mij natuurlijk ook scherp houden.

alhoceima187

Netjes ah Moussa !! ik wens je veel succes in de Haarlemse politiek....s6 ajamdoeker

..........

#39
je kunt om diverse redenen op een mede amazigh stemmen
Een chinese burgemeester(cda) gaf een stemadvies voor een andere chinees (vvd), al was het maar als protest
Protest dat er over zijn volk gepraat word en niet met zijn volk, over de chinezen er talrijk zijn in de maatschappij maar nihil in de politiek
Ik vind zelf dat je moet kijken naar de standpunten, maar als deze gelijk zijn met de anderen dan zou de voorkeur moeten gaan naar mensen met de zelfde afkomst
Zo houd je de vertegenwoordiging in stand of bevorder je deze en moedig je anderen aan ook deel te nemen, want begrijp dat veel marokaanse nederlanders geen deel nemen omdat zij bij voorbaat zich kansloos achten!
Het gaat om meer dan slechts een partij steunen je steund onze mensen in het algemeen en uiteindelijk dient het onze zaak
De integratie is dan ook pas gelukt als wij actief vertegenwoordigd worden op politiek vlak, daarom ook veel succes aan alle marokaanse nederlanders op alle lijsten!

Bades

Citaat van: Moussa op 08/03/2006 om 13:53:28
We hebben drie zetels winst weten te boeken, dat betekent dat we nu met 11 zetels de grootste partij van Haarlem gebleven zijn. Ik persoonlijk heb via een groot aantal voorkeursstemmen direct toegang tot de Raad weten te krijgen. Ik wil iedereen die op mij gestemd heeft en die de afgelopen weken met mij meegeleefd heeft hartelijk bedanken. De Marokkaanse gemeenschap heeft dit keer van zich laten horen. Ik ben trots op jullie! En nu op naar het echte werk.

ben blij voor je. ;)

top

SAMADIE

HEY MOUSSA,ik wens je suc6. en goed gedaan

mouslati

Citaat van: Moussa op 08/03/2006 om 13:53:28
We hebben drie zetels winst weten te boeken, dat betekent dat we nu met 11 zetels de grootste partij van Haarlem gebleven zijn. Ik persoonlijk heb via een groot aantal voorkeursstemmen direct toegang tot de Raad weten te krijgen. Ik wil iedereen die op mij gestemd heeft en die de afgelopen weken met mij meegeleefd heeft hartelijk bedanken. De Marokkaanse gemeenschap heeft dit keer van zich laten horen. Ik ben trots op jullie! En nu op naar het echte werk.

Gefeliciteerd!! Hartstikke goed

En idd nu naar het echte werk, zorg dat je met je zetel in de raad invloed kunt uitoefenen op waar de burger ECHT mee geholpen is.