verkiezings campagne in het Tamazight

Gestart door Bades, 02/03/2006 om 02:48:26

mara

Citaat van: tfoe_Xe_l3arabi op 02/03/2006 om 15:49:26
Citaat van: mara op 02/03/2006 om 15:38:01
Als er iemand poep (kleine letters!) praat, dan ben jij het wel! Maar ga gerust je gang hoor en val mij er niet mee lastig, ja! Tfoe...

het enige van mijn hele reactie dat je ziet is het woord poep. heb je niet te antwoorden op de rest?

ze zeggen nog wel eens: soort zoekt soort.
Alles wat je zei is immers poep, vandaar ;D Ga je nog iets zinnigs vertellen ??? Denk niet dat je daartoe in staat bent...

Bades

Moussa

Beste mensen, ik weet heus wel dat het voor degenen die niet kunnen lezen sowieso nutteloos is om een folder in het Tamazight te maken. Maar vergeet ook de symbolische waarde niet, het is niet alleen het Nederlands en het Arabisch, maar ook Tamazight dat er nu bijstaat. Heel veel mensen hebben ontzettend enthousiast gereageerd, vooral als ik het ga voorlezen. Dan zie ik ze echt opfleuren en denken "onze taal is ook dus ook wat waard" en daar doe ik het voor. En beste Samadie, je hoeft echt niet op mij te stemmen omdat ik een Amazigh ben, ik zou liever willen dat je kijkt naar de verkiezingsprogramma's en aan de hand daarvan beslist welke partij het best bij je past.   Azul.

Izwan

Beste Moussa, ik ga ervan uit dat jij met verkiezings campagne bezig ben en niet alleen met symbolische waarde van Tamazight. De vraag blijft wat heeft je politiek partij voor Imazighen te bieden om op jullie te stemmen?

ayned_m

azul Imazighen,

Ammu igha neqqim neccin, ijjen i tet wennedni hahahhrid d cultuur, rid d politiek rid d ca nnedni .
waar gaat deze verhaaltje over? over moussan of poep of verkizingen ? kies maar een , open een nieuwe topic dan kunnen wij het allemaal volgen, toch?
Moussa heeft recht op alle talen van de wereld als hij dat wilt, maar zoals  hij zei ,kijk naar het programma niet naar de taal. Hij heeft tamazight gebruikt om de Imazighen met hun taal aan te spreken. Wat is nou de probleem als ik het vargen mag .
Inna Hassan tibarint

Array nnegh ifagh                   War yefrigh amenni
nesfarghit s ufus nnegh           war ne3dir amuni .

Succes Moussa

azul

Malika1980

Azul,
Complimenten hoor voor onze taxichauffeur, Ik vind het een geweldig initiatief om in ieder geval te laten zien dat er TAMAZIGH in NL is.
Wat ik jammer vind is dat je op de lijst staat van een verkeerde partij-)
PVDA distancieert zich steeds richting de rechter kant van de politieke spectrum en dat is jammer.
Ik ga niet op je stemmen maar wens je veel stemmen toe.

grt,

groenebriefjes

Citaat van: ayned_m op 03/03/2006 om 10:59:03
azul Imazighen,

Ammu igha neqqim neccin, ijjen i tet wennedni hahahhrid d cultuur, rid d politiek rid d ca nnedni .
waar gaat deze verhaaltje over? over moussan of poep of verkizingen ? kies maar een , open een nieuwe topic dan kunnen wij het allemaal volgen, toch?
Moussa heeft recht op alle talen van de wereld als hij dat wilt, maar zoals  hij zei ,kijk naar het programma niet naar de taal. Hij heeft tamazight gebruikt om de Imazighen met hun taal aan te spreken. Wat is nou de probleem als ik het vargen mag .
Inna Hassan tibarint

Succes Moussa

azul
Hahaha ik moet altijd lachen om jou opmerkingen ;D

Bades

azul Imazighen,

Inna Hassan tibarint

Succes Moussa

azul

wellah ila! wie poep praat moet maar naar een andere topic!;)

mamesh isina ayned :"tfoe_Xe_l3arabi'' ;D

SAMADIE

BESTE moussa, ik vindt het goed van jou, maar mn vraag is gewoon, waarom zou ik op jou moeten stemen, dat heb ik nog niet gelezen. behalf dat je in het tmazigt je campange voert wat heb je verder te bieden, want anders ben jij gewoon de zoeveelste beroepsalochtoon. kijk als ik jou goed begrijp moet wij op jou stemen. omdat jj de folder in thmazigt uitbrengt ??

SAMADIE

sorry maar ik krijg het gevoel dat ik op deze man moet gaan stemen omdat hij de folder in thmazgt uit brengt

azul Imazighen,

Inna Hassan tibarint

Succes Moussa

azul

Izwan

azul Imazighen,

Inna Hassan tibarint

Succes Moussa

azul
Niemand heeft gezegd dat Moussa geen recht heeft om folder in het Tamazight te maken. Je kunt niet naar zijn programma kijken als hij geen programma heeft geplaatst.
Verder wenst iederen hem succes, maar daar gaat het niet om.

ameziane

Citaat van: SAMADIE op 04/03/2006 om 15:06:54
BESTE moussa, ik vindt het goed van jou, maar mn vraag is gewoon, waarom zou ik op jou moeten stemen, dat heb ik nog niet gelezen. behalf dat je in het tmazigt je campange voert wat heb je verder te bieden, want anders ben jij gewoon de zoeveelste beroepsalochtoon. kijk als ik jou goed begrijp moet wij op jou stemen. omdat jj de folder in thmazigt uitbrengt ??
Hij heeft duidelijk gezegd dat je op basis van een verkiezingsprogramma van een partij moet stemmen. Dus als je Haarlem woont en de PvdA is jouw partij, dan kan het geen kwaad een voorkeurstem op hem uit te brengen.

SAMADIE

does ik moet op hem stemmen omdat hij een amazigh is. zegt dat dan. does ook al bakt hij er niks van?

als hij hier niet eens kan overtuigen hoe wil hij dat doen in de GR  tijdens debatten met mensen die hem gaan aanvallen ?

SAMADIE

en daarbij bij de PVDA, is er in het verleden gebleken spreken ze altijd over kut marokanen, dat staat gewoon in hun stukken. moussa. wat  is jou doel in de GR wat wil jij gaan veranderen in harlem?

ameziane

Citaat van: SAMADIE op 06/03/2006 om 10:30:36
does ik moet op hem stemmen omdat hij een amazigh is. zegt dat dan. does ook al bakt hij er niks van?

als hij hier niet eens kan overtuigen hoe wil hij dat doen in de GR  tijdens debatten met mensen die hem gaan aanvallen ?
Ik zou zeggen stem op hem en volg hem kritisch, je kunt pas na afloop een oordeel vellen.