Islam Democraten (ID) gemeenteraadsverkiezingen

Gestart door islamdemocraten, 01/03/2006 om 14:27:27

Moussa

Meneer van Agt is een ex-politicus die niets meer over het CDA te vertellen heeft.

abrid

Citaat van: Sa3ieD op 07/03/2006 om 12:56:10
Citaat van: abrid op 07/03/2006 om 12:52:35
Citaat van: wadayitseda3 op 06/03/2006 om 14:25:45
Citaat van: MbTizi op 06/03/2006 om 14:24:06
Citaat van: mara op 06/03/2006 om 14:22:44
Citaat van: MbTizi op 06/03/2006 om 14:21:14
hetzelfde geldt voor Deetman.
Was Deetman niet lid van het CDA ???


??? is wel een pro-israel jood.
Noem 1 politicus die lid is van de coalitie der armoeden (cda ;D )  die niet pro-israel is ???

Volgens mij Driss van Agt. Die is duidelijk voor een Palestijnse staat.
Dat was toch pas later toen hij niet meer in de politiek actief was. Toen hij mp was was hij erg pro israel.

Dat durf ik je niet te zeggen Saied. Ik heb recent(2003) een interview van hem gezien waarin ie er voor uit kwam voor een Palestijnse staat te zijn. Mischien dat ie daarom zo weinig als boegbeeld of iets dergelijks door het CDA word gebruikt.

Zijn denkbeelden ten tijde van zijn premierschap zijn mij niet bekend.

abrid

#17
Citaat van: Moussa op 07/03/2006 om 12:57:21
Meneer van Agt is een ex-politicus die niets meer over het CDA te vertellen heeft.

En ik heb het gevoel dat men hem er liever niet bij wil hebben.

mara

Citaat van: abrid op 07/03/2006 om 13:01:47
Citaat van: Sa3ieD op 07/03/2006 om 12:56:10


Zijn denkbeelden ten tijde van zijn premierschap zijn mij niet bekend.
schijnt een grote pro-israelier te zijn geweest in 'zijn tijd', tegenwoordig is ie veel milder tov de palestijnen (nu heeft ie geen macht meer)...

ameziane

Citaat van: abrid op 07/03/2006 om 13:03:56
Citaat van: Moussa op 07/03/2006 om 12:57:21
Meneer van Agt is een ex-politicus die niets meer over het CDA te vertellen heeft.

En ik heb het gevoel dat men hem er liever niet bij wil hebben.
Klopt, hij is nogal kritisch wat betreft de CDA-leiding en vooral t.o.v. Balkenende.

Wat betreft Palestina, hij heeft een keer met zo veel woorden gezegd dat hij een verkeerd beleid voerde t.o.v. Israel.

abrid

Citaat van: MbTizi op 06/03/2006 om 14:23:20
Citaat van: abrid op 06/03/2006 om 12:17:52
Goed initiatief. Éen van hen is een Arifi (Agzenay). Die daar in het midden 2de van links. Een bekende.

Er zit van alles in Turk, Koerd,Aghabi,Arifie, Asurinami etc . Bindmiddel is Islam en niet Arabisch zoals bij AEL het geval is.

Is weer een neef van een vriend van mij, die Khoulani, inderdaad een aghzennay uit Ikaroughen.

Nr 5 is een Awaygher uit Aith Abdallah.

Hij was ook te zien op de NIO. Ik vind wel dat ie bv op de Haagse Markt Riffijnen in het Tmazight mag aanspreken kans is 85 % dat deze hem gewoon verstaan. Voor de rest zou ik op ze stemmen als ik in Den Haag zou wonen :)

MBTiza

Citaat van: abrid op 07/03/2006 om 15:44:22
Citaat van: MbTizi op 06/03/2006 om 14:23:20
Citaat van: abrid op 06/03/2006 om 12:17:52
Goed initiatief. Éen van hen is een Arifi (Agzenay). Die daar in het midden 2de van links. Een bekende.

Er zit van alles in Turk, Koerd,Aghabi,Arifie, Asurinami etc . Bindmiddel is Islam en niet Arabisch zoals bij AEL het geval is.

Is weer een neef van een vriend van mij, die Khoulani, inderdaad een aghzennay uit Ikaroughen.

Nr 5 is een Awaygher uit Aith Abdallah.

Hij was ook te zien op de NIO. Ik vind wel dat ie bv op de Haagse Markt Riffijnen in het Tmazight mag aanspreken kans is 85 % dat deze hem gewoon verstaan. Voor de rest zou ik op ze stemmen als ik in Den Haag zou wonen :)


Heb je het over die jongen uit Leidschendam of die vriend van me?

abrid

Citaat van: MbTizi op 07/03/2006 om 15:49:20
Citaat van: abrid op 07/03/2006 om 15:44:22
Citaat van: MbTizi op 06/03/2006 om 14:23:20
Citaat van: abrid op 06/03/2006 om 12:17:52
Goed initiatief. Éen van hen is een Arifi (Agzenay). Die daar in het midden 2de van links. Een bekende.

Er zit van alles in Turk, Koerd,Aghabi,Arifie, Asurinami etc . Bindmiddel is Islam en niet Arabisch zoals bij AEL het geval is.

Is weer een neef van een vriend van mij, die Khoulani, inderdaad een aghzennay uit Ikaroughen.

Nr 5 is een Awaygher uit Aith Abdallah.

Hij was ook te zien op de NIO. Ik vind wel dat ie bv op de Haagse Markt Riffijnen in het Tmazight mag aanspreken kans is 85 % dat deze hem gewoon verstaan. Voor de rest zou ik op ze stemmen als ik in Den Haag zou wonen :)


Heb je het over die jongen uit Leidschendam of die vriend van me?

Die eerste.

MBTiza

Ah ik dacht al, die andere is ook een die-hard amazigh.

abrid

Citaat van: MbTizi op 07/03/2006 om 15:55:09
Ah ik dacht al, die andere is ook een die-hard amazigh.
Dat dacht ik al. IK heb met die jongen op almuhisinin gezeten vandaag ken ik hem. Is een goeie story teller.

MBTiza

ja idd hij is een echte storyteller in het kwadraat, geeft het verhaal een ietwat ander wending! Hahaha

mara

#26
En hebben die gasten zetels behaald ::) in ieder geval toch nog 5277 stemmen gehaald...

alhoceima187

gefeliciteerd...1 zetel voor ID. Ik vind dit nog niet eens zo slecht hoor. Inchallah volgende keer wat meer

..........

Hoop niet dat zal blijken dat zij de benaming ''islam'' slechts als handelsmerk gebruiken maar dat zij ook concrete plannen en oplossingen kunnen bieden
Vooralsnog heb ik weinig van deze partij vernomen en is het meer aanwijzen waar het fout gaat zonder concrete oplossingen die op een breed draagvlak kunnen rekenen binnen de samenleving

Izwan

Citaat van: .......... op 08/03/2006 om 14:32:48
Hoop niet dat zal blijken dat zij de benaming ''islam'' slechts als handelsmerk gebruiken maar dat zij ook concrete plannen en oplossingen kunnen bieden
Vooralsnog heb ik weinig van deze partij vernomen en is het meer aanwijzen waar het fout gaat zonder concrete oplossingen die op een breed draagvlak kunnen rekenen binnen de samenleving
Gun deze mensen wat tijd om een beter oordeel te kunnen vormen. Ze zijn nog niet eens begonnen.