Islam Democraten (ID) gemeenteraadsverkiezingen

Gestart door islamdemocraten, 01/03/2006 om 14:27:27



Dora

verw8 niet te veel...denk niet dat ze veel kans maken..

Moussa


Izwan

Leuk initiatief. Jammer dat ik niet in Denhaag woon, anders had op hen gestemd. Afgelopen jaren heb ik geleerd dat geen enkel gevestigd politiek partij principes heeft en mensen als gelijkwaardig zien ongeacht hun levensovertuigingen. Alle politiek partijen hebben moslims in de steek gelaten. Geen een partij die durf voor de belangen van deze groep op te komen. Sterker nog, veel politieke partijen gebruiken moslims als zondebok om meer zieltjes te winnen. Als deze partij veel stemmen gaan winnen, zullen sommige politieke partijen ongetwijfeld andere houding t.o.v. Moslims nemen.

..........

Ik kan niet anders dan weinig van deze groep verwachten
Niet omdat zij of hun gedachten zo slecht zijn maar eerder omdat veel van waar zij voor staan onhaalbaar is
Zo verdeeld als de moslims zijn, kan één partij nooit allen vertegenwoordigen
Ik zie het nut er eigenlijk niet van in, want hoeveel christenen vertegenwoordigd bv het CDA?

abrid

Goed initiatief. Éen van hen is een Arifi (Agzenay). Die daar in het midden 2de van links. Een bekende.

Er zit van alles in Turk, Koerd,Aghabi,Arifie, Asurinami etc . Bindmiddel is Islam en niet Arabisch zoals bij AEL het geval is.

Dora

Citaat van: abrid op 06/03/2006 om 12:17:52
Goed initiatief. Éen van hen is een Arifi (Agzenay). Die daar in het midden 2de van links. Een bekende.

Er zit van alles in Turk, Koerd,Aghabi,Arifie, Asurinami etc . Bindmiddel is Islam en niet Arabisch zoals bij AEL het geval is.

soooo hee nu ga ik eg wel op ze stemmen ::)..

dit mengelmoesje had zich moeten verenigen met groenlinks of de pvda ofzo....hadden ze veel meer kans gemaakt

MBTiza

Nummer vijf op de lijst is een een hele goede vriend (ook een soortgenoot) van mij, dus ik ga op hen stemmen! De PVDA wou m maar al te graag op hun lijst hebben!

En Moussa, de PVDA is een lachertje hier in Den Haag, ze hebben honderden miljoenen uitgegeven aan die klotetunnel en dat alleen maar omdat het een prestigestrijd was geworden...PVDA.in Den Haag, twee zionisten aan het hoofd, wethouder Pierre Heijnen een Jood die pro-israel is en hetzelfde geldt voor Deetman.

mara


MBTiza

Citaat van: abrid op 06/03/2006 om 12:17:52
Goed initiatief. Éen van hen is een Arifi (Agzenay). Die daar in het midden 2de van links. Een bekende.

Er zit van alles in Turk, Koerd,Aghabi,Arifie, Asurinami etc . Bindmiddel is Islam en niet Arabisch zoals bij AEL het geval is.

Is weer een neef van een vriend van mij, die Khoulani, inderdaad een aghzennay uit Ikaroughen.

Nr 5 is een Awaygher uit Aith Abdallah.

MBTiza


mara

#12
Citaat van: MbTizi op 06/03/2006 om 14:24:06
Citaat van: mara op 06/03/2006 om 14:22:44
Citaat van: MbTizi op 06/03/2006 om 14:21:14
hetzelfde geldt voor Deetman.
Was Deetman niet lid van het CDA ???


??? is wel een pro-israel jood.
Noem 1 politicus die lid is van de coalitie der armoeden (cda ;D )  die niet pro-israel is ???

abrid

Citaat van: wadayitseda3 op 06/03/2006 om 14:25:45
Citaat van: MbTizi op 06/03/2006 om 14:24:06
Citaat van: mara op 06/03/2006 om 14:22:44
Citaat van: MbTizi op 06/03/2006 om 14:21:14
hetzelfde geldt voor Deetman.
Was Deetman niet lid van het CDA ???


??? is wel een pro-israel jood.
Noem 1 politicus die lid is van de coalitie der armoeden (cda ;D )  die niet pro-israel is ???

Volgens mij Driss van Agt. Die is duidelijk voor een Palestijnse staat.

Sa3ieD

Citaat van: abrid op 07/03/2006 om 12:52:35
Citaat van: wadayitseda3 op 06/03/2006 om 14:25:45
Citaat van: MbTizi op 06/03/2006 om 14:24:06
Citaat van: mara op 06/03/2006 om 14:22:44
Citaat van: MbTizi op 06/03/2006 om 14:21:14
hetzelfde geldt voor Deetman.
Was Deetman niet lid van het CDA ???


??? is wel een pro-israel jood.
Noem 1 politicus die lid is van de coalitie der armoeden (cda ;D )  die niet pro-israel is ???

Volgens mij Driss van Agt. Die is duidelijk voor een Palestijnse staat.
Dat was toch pas later toen hij niet meer in de politiek actief was. Toen hij mp was was hij erg pro israel.