Hoofdmenu

Firdaws Thaziri in Agadir

Gestart door SmartSexyCool, 20/02/2006 om 12:55:31

MBTiza

Citaat van: SmartSexyCool op 20/02/2006 om 13:51:39
Citaat van: MbTizi op 20/02/2006 om 13:48:33
ja joh knuffel maar raak zou ik zeggen

Is goed voor je ;)

ik kom niet uit een zoen-knuffel familie...itt tot mijn vrouw..als zij bij haar zusjes, ouders en broertjes van haar vader is, ze knuffelen en zoenen...haha wij niet...

SmartSexyCool

Citaat van: MbTizi op 20/02/2006 om 13:55:30
Citaat van: SmartSexyCool op 20/02/2006 om 13:51:39
Citaat van: MbTizi op 20/02/2006 om 13:48:33
ja joh knuffel maar raak zou ik zeggen

Is goed voor je ;)

ik kom niet uit een zoen-knuffel familie...itt tot mijn vrouw..als zij bij haar zusjes, ouders en broertjes van haar vader is, ze knuffelen en zoenen...haha wij niet...

Aha...je hebt dus niet zoveel liefde in je jeugd gehad. Zoenen is voor mij iets anders dan knuffelen, dus dat doe ik niet zo snel met iedereen, behalve dan met mijn familie,  mensen die heel erg speciaal voor me zijn en mijn manneke ;D

Knuffelen is voor mij een vriendschappelijke manier om je genegenheid te uiten, komt er zoenen bij, dan krijgt het gelijk weer een andere wending. Maar dan hangt het er weer vanaf, op de wangen, het voorhoofd of op de mond; het laatste doe ik alleen met mijn man ;D

MBTiza

nee zoenen dan heb ik het over de wangen en voorhoofd met haar zusjes/ouders/broertjes van haar vader..


SmartSexyCool

Citaat van: MbTizi op 20/02/2006 om 14:05:41
nee zoenen dan heb ik het over de wangen en voorhoofd met haar zusjes/ouders/broertjes van haar vader..



Duhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..;)

athsaynou

Citaat van: SmartSexyCool op 20/02/2006 om 12:55:31


Dit was tijdens het Timitar festival in Agadir afgelopen zomer. Ze heeft genoten van haar optreden en haar Soussi-fans ;D Ik heb nog een aantal foto's waar we samen op staan, maar die ga ik lekker niet plaatsen ;D

Echt een Top vrouw Thaziri! Wat ik echt top vond van haar ze trad op bij  de televisie zender 2M gewoon met het lied Ayaralla Buya en het publiek zong gewoon lekker mee. Naat mijn weten niet veel zangers die daar hebben opgetreden in het riffijns.

Izouran

#20
Idd, top vrouw. Ook heeft ze altijd leuke kleding.

Memma

Citaat van: SmartSexyCool op 20/02/2006 om 12:55:31






Dit was tijdens het Timitar festival in Agadir afgelopen zomer. Ze heeft genoten van haar optreden en haar Soussi-fans ;D Ik heb nog een aantal foto's waar we samen op staan, maar die ga ik lekker niet plaatsen ;D

Ik heb haar concert afgelopen zomer ook bijgewoond tijdens het Timitar festival. Misschien heb ik je gezien :D
Was eerst niet van plan te gaan maar na haar te hebben gehoord op 2M ben ik toch wel gegaan en heb er achteraf absoluut geen spijt van gehad. Top artieste.

Welke optredens heb je nog meer bijgewoond op het festival?

SmartSexyCool

Citaat van: Zouzinha op 20/02/2006 om 18:01:12
Citaat van: SmartSexyCool op 20/02/2006 om 12:55:31






Dit was tijdens het Timitar festival in Agadir afgelopen zomer. Ze heeft genoten van haar optreden en haar Soussi-fans ;D Ik heb nog een aantal foto's waar we samen op staan, maar die ga ik lekker niet plaatsen ;D

Ik heb haar concert afgelopen zomer ook bijgewoond tijdens het Timitar festival. Misschien heb ik je gezien :D
Was eerst niet van plan te gaan maar na haar te hebben gehoord op 2M ben ik toch wel gegaan en heb er achteraf absoluut geen spijt van gehad. Top artieste.

Welke optredens heb je nog meer bijgewoond op het festival?

Bijna allemaal...En heb je een beetje gechillt in Agadir ;D

Memma

Ik heb bijna niks van Agadir gezien. Ik ben samen met een kennis uit Imi n tanout alleen speciaal voor dat festival naar Agadir gegaan.
Dit jaar zal ik denk ik wel Agadir bezoeken en het gemiste inhalen. Agadir lijkt me ook wel een leuke stad. :D

SmartSexyCool

Citaat van: Zouzinha op 21/02/2006 om 14:12:30
Ik heb bijna niks van Agadir gezien. Ik ben samen met een kennis uit Imi n tanout alleen speciaal voor dat festival naar Agadir gegaan.
Dit jaar zal ik denk ik wel Agadir bezoeken en het gemiste inhalen. Agadir lijkt me ook wel een leuke stad. :D

Ben jij ook een Soussia ;D

athsaynou

Firdaws Thaziri om te downloaden



Firdaws Thaziri Album:

http://rapidshare.de/files/13798292/Firdaws_Thaziri.rar.html

Geniet evan ;)

Memma