Is er iemand die de voice van Khalid Izri overtreft?

Gestart door ADiel, 17/02/2006 om 22:24:10

ADiel

Citaat van: MbTizi op 18/02/2006 om 23:18:10
Citaat van: mimo7 op 18/02/2006 om 19:05:43
Weet je wie Khalid Izri echt wel overtreft..niemand anders dan de enige echte ...

Sellam Ariffie punt!!!

bah...shitmuziek van de eerste orde...die vent heeft niets maar dan ook niets..geen mooie stem, stomme nummers.

Oke, jouw mening. Maar laat is iets horen wat geen shitmuziek =, en een hele mooie stem heeft, ff lachen. ;P

allasian

Citaat van: MbTizi op 18/02/2006 om 23:25:46
schijnt nu in roosendaal te zitten ofzo?
Dan zal tie wel bij Buya zijn. (een cafe,waar hij vroeger gewerkt heeft).

MBTiza

Citaat van: allasian op 18/02/2006 om 23:30:30
Citaat van: MbTizi op 18/02/2006 om 23:25:46
schijnt nu in roosendaal te zitten ofzo?
Dan zal tie wel bij Buya zijn. (een cafe,waar hij vroeger gewerkt heeft).

die cafe daar bij de molenstraat toch..heeft ie niet bij cafe bar azul gewerkt?

allasian

Citaat van: MbTizi op 18/02/2006 om 23:31:50
die cafe daar bij de molenstraat toch..heeft ie niet bij cafe bar azul gewerkt?
Misschien ook ,maar Buya zit daar ook vlakbij. Stationstraat om prec. te zijn

MBTiza

ja ik weet...ben daar weleens geweest bij noorderlight...de eerste keer toen ik daar kwam dacht ik whow bouya azul whow man, die bouya ook van dezelfde eigenaar als azul?

ADiel

Citaat van: allasian op 18/02/2006 om 23:24:11
Fikri Tisakrine alias Joven,heeft een hele goeie stem. Was in het begin een veelbelovende artiest maar nu hoor je niks meer over hem.

Die komt mij bekend voor, heb je misschien n nummer van hem, die je kan plaatsen?

MBTiza

zo goed is ie niet, ik vind zijn tiqessisien beter..

Isefrawen


Er is geen enkele artiest die op vocaal gebied Khalid Izri kan verslaan,  hij is de  beste qua stem!
Persoonlijk vind ik hem ook op muzikaal gebied de beste! Tifridjaas kan hem evenaren als hij zijn muziek professioneel laat masteren. Vooraslnog blijft izri de beste, voor nu dan...

allasian

Citaat van: MbTizi op 18/02/2006 om 23:38:49
ja ik weet...ben daar weleens geweest bij noorderlight...de eerste keer toen ik daar kwam dacht ik whow bouya azul whow man, die bouya ook van dezelfde eigenaar als azul?
Ja dezelfde eigenaar,milionaire AmarAntonio.

MBTiza

Citaat van: Cheick_Hamuda op 18/02/2006 om 23:42:02

Er is geen enkele artiest die op vocaal gebied Khalid Izri kan verslaan,  hij is de  beste qua stem!
Persoonlijk vind ik hem ook op muzikaal gebied de beste! Tifridjaas kan hem evenaren als hij zijn muziek professioneel laat masteren. Vooraslnog blijft izri de beste, voor nu dan...

vind ik ook!

MBTiza

Citaat van: allasian op 18/02/2006 om 23:42:34
Citaat van: MbTizi op 18/02/2006 om 23:38:49
ja ik weet...ben daar weleens geweest bij noorderlight...de eerste keer toen ik daar kwam dacht ik whow bouya azul whow man, die bouya ook van dezelfde eigenaar als azul?
Ja dezelfde eigenaar,milionaire AmarAntonio.

Amar Antonio, hij heeft het boek the Aith Wayagher of the Morrocan Rif ook, die woont tegenwoordig toch in Spanje ofzo?

ADiel

Nu ik zo zit te denken. Kamal Zhimi komt denk ik wel in de buurt. Hij heeft een hele zuivere stem. Ik heb helaas geen recente muziek van deze gast. Alles wat ik van hem heb is voor een groot deel ruis.  Wat denken jullie?

Zi-hoceima


Izouran

#43
Citaat van: Donsaid op 18/02/2006 om 20:28:04
plaats dan als het mooie muziek is


delen sahwieee

Nuc ma?

Khalid Izri_Izri inu
http://s54.yousendit.com/d.aspx?id=34RZCUHOJW2SK3DY5ZWCZHILTQ

Donsaid

Citaat van: ADiel op 18/02/2006 om 20:50:21
Laat maar weten welk nummer je wilt?


GEWoon mooie RIF muziek!!!!!!!!


the hits,sanp je