Hoofdmenu

Lezing in Thamazight

Gestart door nour, 30/11/2003 om 16:53:08

nour

Velen van jullie zullen mijn post aangrijpen met het argument je mag geen reclame maken op deze website.  Maar ik kon het niet laten deze link met jullie te delen, een lezing in het Thamazight voor de mensen die iets over de islaam willen weten.  Er zullen nog vele life lezingen plaatsvinden inscha Allah in het thamazight in Nederland. Alhamdolilah hebben wij onder de Imazighen veel Islamitische geleerden. Die willen we graag uitnodigen om een mooie lezing aan ons te geven.

Ik vraag jullie vriendelijk, niet te snel te reageren, maar luister gewoon wat deze goede man zegt. Ik wil met mijn post GEEEEN reactie uitlokken, ik wil hier geen discussie uitlokken. Ik wil jullie alleen op de hoogte brengen van deze link.  

ga naar http://www.islaam-online.nl   selecteer in de linker kolom    lezingen in Thamazight


je moet wel Realplayer hebben

cinderella

#1
nour.....ben nu op die site...alleen ik hoor niets....?

nour

#2

Citeernour.....ben nu op die site...alleen ik hoor niets....?

Linker kolom, klikken op de logo van "lezing in thamazight"    je moet wel  Real player hebben.

realplayer kun je gratis downloaden   bij   www.real.com  


cinderella

#3

CiteerLinker kolom, klikken op de logo van "lezing in thamazight"    je moet wel  Real player hebben.

realplayer kun je gratis downloaden   bij   www.real.com  



ja nour, ik heb realplayer..en mijn speakers staan ook nog eens aan...maar ik hoor echt niets...?

nour

#4

Citeerja nour, ik heb realplayer..en mijn speakers staan ook nog eens aan...maar ik hoor echt niets...?

Sorry dan weet ik het niet, want ik zit nu op dit moment zelf te luisteren erna....

probeer eens de andere linken op diezelfde pagina zoals de quran recitaties, als die niet werken, dan ligt het echt aan je pc...denk ik...

Masja

#5
bij mij werkt het wel, mischien moet je het geluid wat harder zetten, of even geduldig wachten tot de realplayer klaar is, duurt even als je pc wat ouder is!

succes melia

nour

#6

Citeerbij mij werkt het wel, mischien moet je het geluid wat harder zetten, of even geduldig wachten tot de realplayer klaar is, duurt even als je pc wat ouder is!

succes melia

Masja  versta je het dan ??  je ben toch geen thamazight !!  of wel !!

cinderella

#7

Citeerbij mij werkt het wel, mischien moet je het geluid wat harder zetten, of even geduldig wachten tot de realplayer klaar is, duurt even als je pc wat ouder is!

succes melia

mijn pc is maar 2 maanden oud??

cinderella

#8
EINDELIJK!!!!!!!!!!

Masja

#9
gelukt??

cinderella

Citeergelukt??

jahhh, maar versta jij het ook??

Masja

#11
nee, maar de klanken trekken me aan

cinderella

#12

Citeernee, maar de klanken trekken me aan

pufff hahaha...

Masja

#13
puff...??  ja, je begrijpt het mischien niet, geeft niets hoor

Idir

Azul marra,

Ben net wezen kijken (en luisteren) op de genoemde site, maar het heeft geen indruk op mij gemaakt. Ik vind het weinig van een lezig hebben en bovendien had hij vele woorden in het T'mazight kunnen zeggen i.p.v. Arabisch of Spaans. Deze beste man beheerst zijn eigen taal te slecht om een lezing daar in te geven. Kortom het is niks!!

 Â