Islamitische landen boycotten Denemarken

Gestart door ameziane, 29/01/2006 om 17:18:20

Samariaan

Zou de EU ook zo ver willen gaan om producten uit SA te boycotten? Dat zou leuk zijn!

mara

welke producten komen dan uit sa?

miss.F.

Citaat van: Samariaan op 31/01/2006 om 16:29:09
Zou de EU ook zo ver willen gaan om producten uit SA te boycotten? Dat zou leuk zijn!

naen, dat product is errug geliefd hierzo

Samariaan

mara

Citaat van: Samariaan op 31/01/2006 om 16:34:46
Citaat van: mara op 31/01/2006 om 16:30:18
welke producten komen dan uit sa?

Tonnetjes vol met botergoud

naast olie uiteraard, bedoelde meer eetproducten...

Isefrawen

Lees en huiver om het vervolgens weer snel uit te kotsen: dit is de toekomst van nederland:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/011942.html#comments

mouslati

Citaat van: @lcf op 31/01/2006 om 21:08:12
Lees en huiver om het vervolgens weer snel uit te kotsen: dit is de toekomst van nederland:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/011942.html#comments

Eerlijk waar, die site doet zijn naam helemaal eer aan. Gatver wat een idioten daar pffff ik ben echt boos.

Dora

voor het eerst ben ik trots op de islamitische landen...boycotten die handel...hoop dat ze standvastig blijven en elkaar blijven steunen..

Isefrawen

wat daar op die site gebeurt is niet echt sjofel, ik denk dat er tegen zo'n achterlijk site makkelijk stappen te ondernemen zijn.  Je hoeft maar 1 ding te doen en dat is groeperen. Keiharde klacht neerlegge... die gastjes krijgen een  vrije doorgang van justitie. als een marokkaan of turk iets schrijft over een of andere media-geile "politicus" wordt ie gelijka chter tralies gezet. Is dit nou geen nazi-regime gericht tegen moslims of is dit de zogenaamde "vrijheden" van het westen?

Milou

Meesten tegen kwetsende islamcartoons

De meeste Nederlanders, 54%, vinden dat cartoonisten niet de spot mogen drijven met de islam. Dat blijkt uit een enquete van TNS-Nipo in opdracht van RTL Nieuws.

Deense krant
De aanleiding is de ophef in de moslimwereld over een aantal cartoons in een Deense krant. Daarin wordt gespot wordt met de profeet Mohammed. Arabische landen boycotten Deense producten en praten niet meer met Deense diplomaten.

athsaynou

abrid

Mensen moeten leren elkaars religie te respecteren.

Nu zal zo'n land het financieel wel voelen.

Milou

Citaat van: abrid op 01/02/2006 om 10:43:18
Mensen moeten leren elkaars religie te respecteren.

Nu zal zo'n land het financieel wel voelen.

Ik zag wel lege winkeltjes op  tv van Deense ondernemers in Saudie Arabie.

Wie niet horen wil, moet voelen!

mara

Volgens mij ging het om de volgende betoging

Milou

Citaat van: mara op 01/02/2006 om 13:21:08
Volgens mij ging het om de volgende karikaturen

Heb je goed bedacht, want het gaat inderdaad om deze tekeningen.
Thnx voor het plaatsen ervan.