Islamitische landen boycotten Denemarken

Gestart door ameziane, 29/01/2006 om 17:18:20

MBTiza

Mara en Milou

Kleffie en beffie van de afgelopen dagen, Mara heeft het overgenomen..

mara

Milou

Citaat van: mOcRo_zInA_17 op 01/02/2006 om 13:47:17
Mara en Milou

Doen we expres, zodat jij je op je nieuwe baan kan focussen.

mara

ik ben pleitos, heb een cursus... :)

MBTiza

Citaat van: Milou op 01/02/2006 om 14:10:40
Mara en Milou

nieuwe baan scuks, iedereen kan op m'n scherm meekijken..focked up...

Milou

Citaat van: mOcRo_zInA_17 op 01/02/2006 om 14:17:26
Citaat van: Milou op 01/02/2006 om 14:10:40
Mara en Milou

nieuwe baan scuks, iedereen kan op m'n scherm meekijken..focked up...

Take care, alles went behalve een....

Milou

MBTiza

miss.F.

Citaat van: @lcf op 31/01/2006 om 21:18:54
wat daar op die site gebeurt is niet echt sjofel, ik denk dat er tegen zo'n achterlijk site makkelijk stappen te ondernemen zijn.  Je hoeft maar 1 ding te doen en dat is groeperen. Keiharde klacht neerlegge... die gastjes krijgen een  vrije doorgang van justitie. als een marokkaan of turk iets schrijft over een of andere media-geile "politicus" wordt ie gelijka chter tralies gezet. Is dit nou geen nazi-regime gericht tegen moslims of is dit de zogenaamde "vrijheden" van het westen?

doe er dan wat aan Jonas!

Timarzgha

assalaam
Ik heb er gemengde gevoelens bij deze acties.
Ten eerste zijn de burgers uit zich zelf overgegaan tot boycot van de producten en is dat een hele goede signaal aan de buitenwereld.
Aan de andere kant zit ik met vraagtekens waarom men niets onderneemt tegen landen die een echte gevaar vormen voor de islam, en deze met wapens bestrijden.
Al met al denk ik dat het politiek gewoon een arabische stuntje is om hen imago in de islamitische wereld wat op te poetsen.
Meer en meer is duidelijk dat de arabische leiders ongelovigen zijn en het word ook steeds vaker in het openbaar gezegd.
Ook de vrees voor het opkoment islam-gevoel en islamitische partijen baren hen zorgen en de denen die economisch toch niets voorstellen komen als geroepen.
Ga niet mee in die arabische onzin en wees geduldig opdat dat het enige goede remedie is tegen dergelijk uitschot die zulke beledigingen doen.
Wees een goede gelovige en bewaar de rust en geduld, wij moeten als moslims ophouden met het ''te snel opgefocked zijn''

Memma

Citaat van: Timarzgha op 01/02/2006 om 17:11:33
assalaam
Ik heb er gemengde gevoelens bij deze acties.
Ten eerste zijn de burgers uit zich zelf overgegaan tot boycot van de producten en is dat een hele goede signaal aan de buitenwereld.
Aan de andere kant zit ik met vraagtekens waarom men niets onderneemt tegen landen die een echte gevaar vormen voor de islam, en deze met wapens bestrijden.
Al met al denk ik dat het politiek gewoon een arabische stuntje is om hen imago in de islamitische wereld wat op te poetsen.
Meer en meer is duidelijk dat de arabische leiders ongelovigen zijn en het word ook steeds vake in het openbaar gezegd.
Ook de vrees voor het opkoment islam-gevoel en islamitische partijen baren hen zorgen en de denen die economisch toch niets voorstellen komen als geroepen.

Zit wel wat in. Uiteindelijk zijn inderdaad de burgers overgaan tot het boycotten. En dat de overheden hier opeens aan meedoen komt absoluut niet geloofwaardig over. Waarom nu opeens wel voor de islam ''opkomen''. Maar toen Irak en Afghanistan werden aangevallen niks doen. Dit is inderdaad weer een poging van o.a. Saudi-Arabie om zijn imago op te poetsen tegenover molsims in de wereld. En het is ze nog ook gelukt, moslims danken de Saudische overheid voor deze actie. Nou, van mij mogen die aan obesitas-lijdende zakken in hun boycot stikken.