Islamitische landen boycotten Denemarken

Gestart door ameziane, 29/01/2006 om 17:18:20

MBTiza

Citaat van: ameziane op 30/01/2006 om 15:44:35
Citaat van: Zouzinha op 29/01/2006 om 18:36:19
Alleen vind ik ook dat sommige moslims wel erg lange tenen hebben, vrijwel alle kritiek op het geloof van de kant van de niet-moslims is niet geaccepteerd. .
Misschien heeft Verdonk toch gelijk toen ze zei dat de Moslims over een gering incasseringsvermogen beschikken.

maar dat is toch ook zo...

Isefrawen

Citaat van: Cyber_Junk op 30/01/2006 om 15:46:13
Alleen vind ik ook dat sommige moslims wel erg lange tenen hebben, vrijwel alle kritiek op het geloof van de kant van de niet-moslims is niet geaccepteerd. .
Misschien heeft Verdonk toch gelijk toen ze zei dat de Moslims over een gering incasseringsvermogen beschikken.

Als moslim mag je soweerso geen kritiek hebben op je geloof. Je mag niet twijfelen aan het woord van allah.

MBTiza

Citaat van: @lcf op 30/01/2006 om 15:47:07
Citaat van: Cyber_Junk op 30/01/2006 om 15:46:13

Als moslim mag je soweerso geen kritiek hebben op je geloof. Je mag niet twijfelen aan het woord van allah.

en als je te veel doorvraagt dan krijg je antwoorden als, het is gewoon zo en je moet het gewoon zo nemen!

Inuit

Citaat van: @lcf op 30/01/2006 om 15:10:25
De Deens industrie lijdt onder Moslim-boycot, ze hebben de krant gevraagd excuses te maken.
http://www.elsevier.nl/nieuws/buitenland/nieuwsbericht/asp/artnr/84239/index.html
zie ook een van de gewraakte "spot-cartoons"
uiteraard, de elsevier
in een kapitalistische wereld als deze is een boycot zo'n beetje het meest krachtige wapen. dus eerlijk gezegd ben ik niet verbaasd.

athsaynou

Hoe bedoel, je als je vragen hebt ga ernaar opzoek.
Je kiest zelf voor het geloof.

Eenuh Verdonk mag oprotten, met moslims hebben een lagere incasseringsvermogen!

Inuit

Citaat van: m'Izran op 30/01/2006 om 15:50:34
Hoe bedoel, je als je vragen hebt ga ernaar opzoek.
Je kiest zelf voor het geloof.
amen!

ik raak soms geiriteerd van mensen die doen alsof de islaam je ervan weerhoudt om na te denken over je religie. profeet Mohammed (vzmh) heeft er nog op gehamerd om na te denken en niet blind het geloof van je ouders over te nemen.
en overigens als een geleerde een mening ergens over heeft, dan impliceert het niet dat hij het ook per definitie bij het rechte eind heeft. alleen God is alwetend.

ameziane

Rel om Mohammed-cartoon escaleert

Uitgegeven: 30 januari 2006 15:24
Laatst gewijzigd: 30 januari 2006 15:34

KOPENHAGEN - Denemarken heeft maandag een negatief reisadvies afgegeven voor Saudi-Arabië en toeristen gewaarschuwd voorzichtig te zijn in het Midden-Oosten.

Tegelijkertijd bestormden woedende Palestijnen een kantoor van de Europese Unie in de Gazastrook en waarschuwden ze Denen en Noren niet naar de Palestijnse gebieden te komen
http://www.nu.nl/news/665279/21/Rel_om_Mohammed-cartoon_escaleert.html

Memma

Zijn jullie zelf ook van plan Deense producten te boycotten als protest tegen de spotprenten?

MBTiza

Citaat van: Zouzinha op 30/01/2006 om 16:46:05
Zijn jullie zelf ook van plan Deense producten te boycotten als protest tegen de spotprenten?

ik eet geen krakkertjes enzo...maar gebruik als het goed is alleen duitse producten van de Aldi

Hadou

Ik boycot voorlopig deense vrouwen....
aldus Sheik Oliezeik!!

mara

welk product consumeren wij nou dagelijks dat uit denemarken komt?

Isefrawen

nederland heeft ook een aantal "Moslimhaters". ayaantje, theo van gogh noemde alle marokkanen een steleltje ordinaire geytenneuqers en had al eerder de profeet uitgemaakt voor een pedofiel. pimmetje noemde de islam een achterlijke cultuur... waarom wordt nederland niet geboycot? omdat een paar arabische leiders met een kort lintje geen belangen in Denemarken hebben?

Izwan

Het is een geweldige actie. Het verhaal over vrijheid van meningsuiting en of incasseringsvermogen van moslims is niet meer geloofwaardig.
Wie haalt de zenders uit de lucht weg, wie verbiedt boeken die ze niet aanstaat, wie verbant Imams en politiek vluchtelingen uit Europa omdat ze andere mening hebben.

Samariaan

Vorig jaar waren er een serie uitspraken van religieuse leiders van de Southern Baptist Church die Mohammed saws aanvielen - meest controversiele was een uitspraak van een religieus leider daar die op nationale televisie (60min) de Profeet saws ook met een terrorist vergeleek. Het was toen nagenoeg alleen Iran die hier sterk bezwaar tegen maakte.  http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/2304179.stm

voor mij wordt dit boycot pas echt geloofwaardig wanneer ze bijvoorbeeld Noorse bedrijven gaan weren die zich bezighouden met gaswinning e.d.

athsaynou

Citaat van: Izwan op 30/01/2006 om 17:17:19
Het is een geweldige actie. Het verhaal over vrijheid van meningsuiting en of incasseringsvermogen van moslims is niet meer geloofwaardig.
Wie haalt de zenders uit de lucht weg, wie verbiedt boeken die ze niet aanstaat, wie verbant Imams en politiek vluchtelingen uit Europa omdat ze andere mening hebben.

Europ, Nederland!