Islamitische landen boycotten Denemarken

Gestart door ameziane, 29/01/2006 om 17:18:20

*-RiFFijn0s-*

Citaat van: SmartSexyCool op 17/02/2006 om 15:05:20

Dat meen je niet; geloof jij dit echt? :P
Als het in de koran staat wel ja.....hmmmm alleen de gedachtes al ;D

Timarzgha

Citaat van: *Riffijnos* op 17/02/2006 om 15:01:31
72 maagden ???   hahaha

Ik neem al genoegen met 2 maagden. Maak van de overige 70 maagden, maar 70 sportwagens van :P

72 maagden, dus ieder man heeft er 72 tot beschikking in de hemel? :) 

Timarzgha, kun je mij de citaat even geven uit de koran, waar het in staat?
Bijvoorbaat dank.

Adio

het staat in de hadith, uit de verzameling van tirmidhi a tawmat ''The least [reward] for the people of Heaven is 80,000 servants and 72 wives, over which stands a dome of pearls, aquamarine and ruby"
Ik probeer onze scheick te overtuigen van het feit dat het nergens in de koran staat bij naam.
Daar is sprake van een ''gezelschap van gelijken'' dus slechten met slechten, ouden met ouden, vrouwen met vrouwen etc etc.
Dat is mijn interpetatie a tawmat en geen opgegeilde interpetaties van oversexste mannen die op aarde tekort komen ;)

ameziane

Citaat van: dora op 17/02/2006 om 15:00:10
Citaat van: HADOU op 15/02/2006 om 00:07:27

De minister president van Denemarken Rasmussen heeft in verband met de valentijndag zijn pak , haar en gezicht besmeurt met rode verf; 
snap de link tussen valentijn en rode verf niet ::)
Dat is humor van Haddou...

Maar zou die foto echt zijn? Ik heb niet gehoord dat hij ergens aangevallen is.

SmartSexyCool

Citaat van: *Riffijnos* op 17/02/2006 om 15:08:01
Citaat van: SmartSexyCool op 17/02/2006 om 15:05:20

Dat meen je niet; geloof jij dit echt? :P
Als het in de koran staat wel ja.....hmmmm alleen de gedachtes al ;D

In het verleden en in de loop der eeuwen heeft de MENS zijn eigen manipulatieve draai gegeven aan de heilige Koran; daar zal hij zwaar voor boeten.

Mensen, met een religie worden geen "deals" gesloten, dat is het werk van de mens, de ware duivel.

*-RiFFijn0s-*

Citaat van: Timarzgha op 17/02/2006 om 15:08:41
het staat in de hadith, uit de verzameling van tirmidhi a tawmat ''The least [reward] for the people of Heaven is 80,000 servants and 72 wives, over which stands a dome of pearls, aquamarine and ruby"
???

Daar is sprake van een ''gezelschap van gelijken'' dus slechten met slechten, ouden met ouden, vrouwen met vrouwen etc etc.
Sinds wanneer is er plek voor slechte mensen? Ik neem aan dat slechte mensen de hemel niet inkomen, of wel dan?

Dat is mijn interpetatie a tawmat en geen opgegeilde interpetaties van oversexste mannen die op aarde tekort komen ;)
Ieder zn eige interpetatie a thawmat :)

Timarzgha

Citaat van: *Riffijnos* op 17/02/2006 om 15:14:37
???

Sinds wanneer is er plek voor slechte mensen? Ik neem aan dat slechte mensen de hemel niet inkomen, of wel dan?

Ieder zn eige interpetatie a thawmat :)
Riffijnos als je mij iets vraagt zal je vrijwel altijd mijn visie(interpetatie) voorgeschoteld krijgen, je kunt er mee doen wat je wilt a thawmat.

Op het eerste reageer je verbaast, het hoeft niet want het staat er echt in boeken als ''Al Bidaya Walnihaya'' en in hadith sahieh tirmidhi nummer 2562(sunan-tirmidhi)

De slechten zullen geen paradijs kennen, ik gaf een voorbeeld aan van groeperingen.
de slechten kennen hun eigen groep ook, in de hel wel te verstaan.
Het gaat om de interpetatie van ''gezelschap van gelijken'', je bent vrij het op eigen manier te interpeteren de mijne heb ik al aangegeven, s-tiesier :)

ameziane

De eerste fatwa is binnen...

Beloning op hoofd Deense cartoonist

Uitgegeven: 17 februari 2006 15:01
Laatst gewijzigd: 17 februari 2006 15:11

AMSTERDAM - Een Pakistaanse imam, Mohammed Yousaf Qureshi, heeft vrijdag een beloning van 1,5 miljoen roepie (21.000 euro) plus een auto uitgeloofd voor degene die de tekenaar van de omstreden spotprenten van de profeet Mohammed vermoordt. Hij leek niet te weten dat de tekeningen zijn gemaakt door twaalf verschillende cartoonisten.
http://www.nu.nl/news/677233/21/Beloning_op_hoofd_Deense_cartoonist.html

Hadou

Citaat van: ameziane op 17/02/2006 om 15:09:28
Citaat van: dora op 17/02/2006 om 15:00:10
Citaat van: HADOU op 15/02/2006 om 00:07:27

De minister president van Denemarken Rasmussen heeft in verband met de valentijndag zijn pak , haar en gezicht besmeurt met rode verf; 
snap de link tussen valentijn en rode verf niet ::)

Dat is humor van Haddou...

Maar zou die foto echt zijn? Ik heb niet gehoord dat hij ergens aangevallen is.

Idd. Het is humor;
( ik vind het meer storm in een glaswater) of zoiets?
De minister president van Denemarken Rasmussen is op 13 Februari j.l. met verf en andere voorwerpen beklad door zowel Linkse oppositie partijlden en moslimactivisten in zijn land.
Deze foto was internationaal te vinden in de kranten;
Zelf heb ik dat in een krant van Marokko kunnen bekijken en het verhaal er omheen lezen.

Hadou

Taliban hebben 1 miljoen Dollar voor over om de tekenaar te doden;
Een pakistani Biedt 25 duizend dollar.

In die regio zijn nog heel wat hongerige aardbevingsslachtoffers te voeden. Blijkbaar neem hij liever 1 leven met dat geld, dan dat hij er 1000 redt.
Goddeloze imam. Blijkbaar typerend voor een bepaalde stroming binnen islam.
Gewelddadig en sektarisch, heel eng. Hopelijk een kleine stroming.

Waarom vinden mensen het zo gek dat ik de buik vol heb van religie?
(ik hoor de dooddoeners al weer komen, reageer maar niet, want het zijn cliches)

Ik hoop dat God een aardbeving stuurt om hem, zijn moskee, het geld en die uitgeloofde auto te verzwelgen.

Hadou

Citaat van: ***** op 18/02/2006 om 09:30:18
In die regio zijn nog heel wat hongerige aardbevingsslachtoffers te voeden. Blijkbaar neem hij liever 1 leven met dat geld, dan dat hij er 1000 redt.
Goddeloze imam. Blijkbaar typerend voor een bepaalde stroming binnen islam.
Gewelddadig en sektarisch, heel eng. Hopelijk een kleine stroming.

Waarom vinden mensen het zo gek dat ik de buik vol heb van religie?
(ik hoor de dooddoeners al weer komen, reageer maar niet, want het zijn cliches)

Ik hoop dat God een aardbeving stuurt om hem, zijn moskee, het geld en die uitgeloofde auto te verzwelgen.
Geloof je wel in een God?

Izwan

Citaat van: ameziane op 17/02/2006 om 15:51:25
De eerste fatwa is binnen...

Beloning op hoofd Deense cartoonist

Uitgegeven: 17 februari 2006 15:01
Laatst gewijzigd: 17 februari 2006 15:11

AMSTERDAM - Een Pakistaanse imam, Mohammed Yousaf Qureshi, heeft vrijdag een beloning van 1,5 miljoen roepie (21.000 euro) plus een auto uitgeloofd voor degene die de tekenaar van de omstreden spotprenten van de profeet Mohammed vermoordt. Hij leek niet te weten dat de tekeningen zijn gemaakt door twaalf verschillende cartoonisten.
http://www.nu.nl/news/677233/21/Beloning_op_hoofd_Deense_cartoonist.html
Wat een domme actie zeg????

Izwan

Italiaanse minister treedt af om cartoons

Uitgegeven: 18 februari 2006 15:24
Laatst gewijzigd: 18 februari 2006 15:46

ROME - De Italiaanse minister Roberto Calderoli van Bestuurlijke Vernieuwing, is zaterdag onder druk van de regering afgetreden. De minister droeg T-shirts met daarop spotprenten over profeet Mohammed die in de moslimwereld tot veel beroering hebben geleid.

In Libië vielen vrijdag bij demonstraties voor het Italiaanse consulaat in Benghazi tegen de cartoons elf doden. Demonstranten raakten slaags met de politie toen zij het consulaat in brand wilden steken.

De 49-jarige Calderoli kreeg veel kritiek over zich heen toen hij vorige week een T-shirt droeg met daarop een van de gewraakte afbeeldingen. Calderoli zei zaterdag af te treden uit "verantwoordelijkheidsgevoel".

Wegens de kwestie is zaterdag ook al de Libische minister van Veiligheid zaterdag geschorst

Nu.nl

ameziane

Volgens mij is onze Monique echt aan het einde van haar Latijn, ja zelfs in de war. Als gelovige Christen vindt ze het maar goed dat een Profeet wordt belachelijk gemaakt, niet bessefende dat een volgend keer de Christenen aan de beurt kunnen zijn. Ze gaat zelfs zover om te pleiten voor afschaffing van de godsdiensten, want daar ligt alle kwaad volgens haar

Wat een cartoon-rel allemaal teweeg kan brengen bij een mens!

Izouran

Citaat van: Izwan op 18/02/2006 om 16:38:26
Italiaanse minister treedt af om cartoons

Uitgegeven: 18 februari 2006 15:24
Laatst gewijzigd: 18 februari 2006 15:46

ROME - De Italiaanse minister Roberto Calderoli van Bestuurlijke Vernieuwing, is zaterdag onder druk van de regering afgetreden. De minister droeg T-shirts met daarop spotprenten over profeet Mohammed die in de moslimwereld tot veel beroering hebben geleid.

In Libië vielen vrijdag bij demonstraties voor het Italiaanse consulaat in Benghazi tegen de cartoons elf doden. Demonstranten raakten slaags met de politie toen zij het consulaat in brand wilden steken.

De 49-jarige Calderoli kreeg veel kritiek over zich heen toen hij vorige week een T-shirt droeg met daarop een van de gewraakte afbeeldingen. Calderoli zei zaterdag af te treden uit "verantwoordelijkheidsgevoel".

Wegens de kwestie is zaterdag ook al de Libische minister van Veiligheid zaterdag geschorst

Nu.nl

Calderoli zei zaterdag af te treden uit "verantwoordelijkheidsgevoel" yegh?