Islamitische landen boycotten Denemarken

Gestart door ameziane, 29/01/2006 om 17:18:20

Memma

Citaat van: Timarzgha op 07/02/2006 om 20:10:27
Citaat van: Thadbath op 07/02/2006 om 19:54:51
ik kreeg net dit mailtje.....:

Beste mensen,

Onderstaande tekst kunt u doormailen, moge ALLAH swt u belonen.

Beste moslim broeders en zusters,

Bij deze roepen wij u allen op om op zaterdag 11 februari om 13.00 uur aanwezig te zijn op de Dam in Amsterdam bij een demonstratie tegen de belediging van onze profeet en onze godsdienst.

Imiddels hebben onze broeders en zusters voor meer vernedering van onze geduldige profeet gezorgd dan die cartoons.
Demonstreren nu is denk ik nutteloos,daar  inmiddels de actie en de goede bedoelingen al lang gekaapt door handjevol woestelingen.
Demonstraties zal slechts avverrechts werken en in de kaarten van mensen die maar al te graag uit zijn op het beledigen van de moslims.

En eerlijk gezegd heb ik ook een voorgevoel dat er ook bij deze demonstratie weer wat snotapen aanwezig zullen zijn om rotzooi te trappen en de Islam in een nog kwader daglicht zullen zetten. Alsof het nóg kwader kan....

Timarzgha

Ik zit dan weer met een dubbel gevoel dat onze broeders en zusters elders mij bezorgd hebben.
Aan de ene kant zou ik heel graag willen deelnemen.
Aan de andere kant wil ik absoluut geen deel uitmaken van de huidige waanzin en de waanzinnigen uit het oosten.
Ik zou eerder dan uit protest tegen deze beschamende vertoning van onze mensen, thuis blijven.
Onze profeet saws, staat ver boven een paar tekeningen en persoonlijke beledigingen moeten aangekaart worden bij de juiste instanties.
demonstreren oke en heel terecht als ook de rechterlijke instanties geen omkijken hebben naar de moslim-zaak, maar de manier van uiting is iets, om als moslims voor te schamen.
En ik schaam me, zo erg dat ik niet zal meelopen !

Izwan

Citaat van: Tamza op 07/02/2006 om 19:28:08
Nieuwsbrief van imam Haselhoef:

Maar ik zou moslims ook willen aanraden om maar gewoon weer Deense producten te kopen, daar vele Denen ook ongelukkig zijn met de kinderlijke provocatie en slechte smaak van de spotprent tekenaars, maar hiervan wel de rekening moeten betalen, terwijl het niet hun schuld is.

< Koran: En de dienaren van de Barmhartige zijn zij, die zachtmoedig op aarde wandelen en als de onwetenden hen aanspreken, zeggen zij: 'vrede'. "(25:64). >

Je kom bij me onbetrouwbaar meneer Haselhoef. Ik hoor je niet piepen als de rijke landen de arme landen Boycotten.
Je mag van me alle die rotzooi van Denen van opvreten.

Izwan

Citaat van: Timarzgha op 07/02/2006 om 20:32:23
Ik zit dan weer met een dubbel gevoel dat onze broeders en zusters elders mij bezorgd hebben.
Aan de ene kant zou ik heel graag willen deelnemen.
Aan de andere kant wil ik absoluut geen deel uitmaken van de huidige waanzin en de waanzinnigen uit het oosten.
Ik zou eerder dan uit protest tegen deze beschamende vertoning van onze mensen, thuis blijven.
Onze profeet saws, staat ver boven een paar tekeningen en persoonlijke beledigingen moeten aangekaart worden bij de juiste instanties.
demonstreren oke en heel terecht als ook de rechterlijke instanties geen omkijken hebben naar de moslim-zaak, maar de manier van uiting is iets, om als moslims voor te schamen.
En ik schaam me, zo erg dat ik niet zal meelopen !

Dit heeft niets te maken met hoe andere moslims hun woed hebben geuit. Mensen gaan demonstreren omdat ze zich beledigd en gekwetst hebben gevoeld.

Izwan

Citaat van: Debouz op 07/02/2006 om 14:54:11
Citaat van: Izwan op 07/02/2006 om 00:14:16
Citaat van: Debouz op 06/02/2006 om 10:42:41
Citaat van: ***** op 05/02/2006 om 21:28:13
Ben benieuwd of de Joden nu het kantoor van de AEL gaan affikken.
Moet kunnen toch?

de joden gaan zeker en vast niet de arabieren na-apen, zij zullen een andere weg kiezen om hun slag binnen te halen: de juridische weg.
Als AEL kantoren in Israël had, waren ze waarschijnlijk door raketten in de lucht gevlogen.

Als Imazighen een kantoor hadden in S.A en ze voeren daar campagne om de arabieren uit marokko te verbannen, waren ze zeker onthoofd door verkrachters van de islam.

met "Als" is alles mogelijk ayuma.
Ik zal het anders voor je formulieren. Je schets een beeld dat joden beschaafder zijn dan moslims/arabieren. De daden van Israel laat andere beeld zien.
Je weet het toch. De moslims in europa hebben  ook keurige voor juridische weg gekozen. Helaas, deze weg biedt hun weinig mogelijkheden in vergelijking met joden.

athsaynou

'Snijd Denen in stukjes'

PARIJS - Het Islamitische Leger in Irak heeft zondag ertoe opgeroepen Denen te doden.
Ook bedreigt de aan Al Qaida gelieerde groepering landen waar de Deense spotprenten zijn herdrukt.

Ook Nederland wordt genoemd, naast Denemarken, Noorwegen, Frankrijk en Spanje.

In de via internet verspreide verklaring worden moslimstrijders opgeroepen ,,Denen te vangen en in stukken te snijden.’’ Het Islamitische Leger in Irak heeft eerder al tal van buitenlanders ontvoerd en vermoord in Irak.

AD.nl

Dit gaat me toch iets te ver en is niet legitiem!

MBTiza

tja als het vlees van het offervlees al op is!

athsaynou

Trouwens er word op verschillende marokkaanse sites opgeroepen om te demonstreren zaterdag 11 Februari.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Demonstratie zaterdag 11 februari

Beste moslim broeders en zusters,

Bij deze roepen wij u allen op om op zaterdag 11 februari om 13.00 uur aanwezig te zijn op de Dam in Amsterdam bij een demonstratie tegen de belediging van onze profeet en onze godsdienst.

De bedoeling van de demonstratie zal zijn om te tonen dat de ook de moslims in Nederland zich beledigd en vernederd voelen door de plaatsing en herplaatsing van de Deense spotprenten door o.a. De Volkskrant.

Met de demonstratie willen wij een vredige boodschap overbrengen. Namelijk dat wij als moslims ons kunnen verenigen op een vredige manier om onze stem te laten horen.

Wij willen heel graag dat u met zijn allen aanwezig zult zijn. Tijdens de demonstratie is het de bedoeling dat wij zwijgend zullen protesteren.

Wij roepen u allen op om uw verantwoorselijkheid als moslim te nemen en aanwezig te zijn zodat wij massaal een boodschap kunnen overbrengen.

Mensen die van plan zijn om voor ongeregeldheden te zorgen vragen wij uitdrukkelijk om thuis te blijven. Breng ons aub niet wederop ten schande!!!

Ons geloof is een vredelievend geloof waarin respect centraal staat. Dus ook respect voor andere religies en andermans eigendom enz.

Moge Allah ons steunen in ons voornemen, Inshaallah.

Bron: almaghribia.nl

athsaynou

Citaat van: MbTizi op 08/02/2006 om 12:43:29
rellen!

Maybe, maybe not.

Opzich vind ik het wel goed, zo maak je kenbaar dat je er niet achterstaat wat Denemarken heeft gedaan, mits het netjes/rustig blijft.

Wat vind jij?

MBTiza

iwa safi demonstreren zout op zeg, ik kreeg gisteren een sms'je waarin stond dat als ik van de profeet hield ik het sms'je naar vijf personen moest doorsturen, was naar aanleiding van denemarken en boycotten van bepaalde codes

mara

Citaat van: m'Izran op 08/02/2006 om 12:45:49
rellen!

Maybe, maybe not.

Opzich vind ik het wel goed, zo maak je kenbaar dat je er niet achterstaat wat Denemarken heeft gedaan, mits het netjes/rustig blijft.

Wat vind jij?
je spreekt jezelf  tegen: rellen kunnen nooit rustig en netjes zijn ::)

athsaynou

Citaat van: MbTizi op 08/02/2006 om 13:01:27
iwa safi demonstreren zout op zeg, ik kreeg gisteren een sms'je waarin stond dat als ik van de profeet hield ik het sms'je naar vijf personen moest doorsturen, was naar aanleiding van denemarken en boycotten van bepaalde codes

ahahha triest, daar kan ik dus echt niet tegen!

athsaynou

Citaat van: mara op 08/02/2006 om 13:03:22
Citaat van: m'Izran op 08/02/2006 om 12:45:49
rellen!

Maybe, maybe not.

Wat vind jij?
je spreekt je tegen: rellen kunnen nooit rustig en netjes zijn ::)

Het gaat om de demonstratie!