Islamitische landen boycotten Denemarken

Gestart door ameziane, 29/01/2006 om 17:18:20

athsaynou

Citaat van: dora op 06/02/2006 om 14:19:25
ja

Dan erken je het verzinsel, dat het de profeet Mohamed (vzmh) is. Dan is dat me duidelijk.

Dora

Citaat van: m'Izran op 06/02/2006 om 14:21:30
ja

Dan erken je de verzinsel, dat het de profeet Mohamed (vzmh) is. Dan is dat me duidelijk.

::)

logica is hier helaas ver te zoeken..

maar ik laat het hierbij..je hebt een andere visie dan dat ik heb..

so be it

miss.F.

Zoals ik het heb begrepen hebben de islamitische landen in eerste instantie op een 'nette' manier aangegeven dat ze van dergelijke onfatsoenlijke zaken niet gediend zijn. Hierop kregen zij als opmerking: 'vrijheid van meningsuiting' Prima is dat, dan moet dat voor de wederpartij ook gelden. wat dus onder andere betekent dat een Abu Jahjah ook mag gaan tekenen

athsaynou

Citaat van: dora op 06/02/2006 om 14:25:33
Citaat van: m'Izran op 06/02/2006 om 14:21:30
ja

Dan erken je de verzinsel, dat het de profeet Mohamed (vzmh) is. Dan is dat me duidelijk.

::)

logica is hier helaas ver te zoeken..

maar ik laat het hierbij..je hebt een andere visie dan dat ik heb..

so be it

Inderdaad logica is ver te zoeken, Profeet afbeelden mag wel maar niet op een string pfff ::)

MBTiza

Jullie strindraagsters...weten jullie wel dat een string haram is als ie niet goed te zien is bij het bukken?

miss.F.

sjon, even bij het onderwerp blijven ok. Dit is een serieuze topic en zou ook op die manier benaderd moeten worden (vind ik)

Milou

Citaat van: MbTizi op 06/02/2006 om 14:46:03
Jullie strindraagsters...weten jullie wel dat een string haram is als ie niet goed te zien is bij het bukken?

ook hier ontbreekt de logica, niet meiden?

MBTiza

Citaat van: miss.F. op 06/02/2006 om 14:47:22
sjon, even bij het onderwerp blijven ok. Dit is een serieuze topic en zou ook op die manier benaderd moeten worden (vind ik)

ok miss.TopicVerkrachtsterNr1.

Milou, was als een grapje bedoeld dweeb!

Citaat van: miss.F. op 06/02/2006 om 14:27:25
Zoals ik het heb begrepen hebben de islamitische landen in eerste instantie op een 'nette' manier aangegeven dat ze van dergelijke onfatsoenlijke zaken niet gediend zijn. Hierop kregen zij als opmerking: 'vrijheid van meningsuiting' Prima is dat, dan moet dat voor de wederpartij ook gelden. wat dus onder andere betekent dat een Abu Jahjah ook mag gaan tekenen

Tuurlijk, dan moet hij wel zelf iets tekenen en dan bij voorkeur over Deense christenen ofzo. De Joden erbij halen is een beetje dom. Maar goed, dat past ook wel bij de blik van Jahjah, hij heeft domme oogjes.

Bij de Lama's werden trouwens redelijk harde grappen over Isa gemaakt. De omroep is nog niet aangevallen door woedende hordes helaas.

Izwan

Citaat van: Debouz op 06/02/2006 om 10:42:41
Citaat van: ***** op 05/02/2006 om 21:28:13
Ben benieuwd of de Joden nu het kantoor van de AEL gaan affikken.
Moet kunnen toch?

de joden gaan zeker en vast niet de arabieren na-apen, zij zullen een andere weg kiezen om hun slag binnen te halen: de juridische weg.
Als AEL kantoren in Israël had, waren ze waarschijnlijk door raketten in de lucht gevlogen.

mara

Arabische landen willen imago opvijzelen

CAIRO - Verscheidene Arabische landen hebben zaterdag in Caïro besloten een mediacampagne te beginnen om "het slechte imago van de islam" in het Westen op te vijzelen. De ministers van Informatie van de Arabische landen, die zich bij de Arabische Liga in Caïro hadden verzameld, zeiden zo'n 18,7 miljoen euro beschikbaar te stellen voor dit doel.

Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken...

Inuit

Citaat van: ***** op 06/02/2006 om 15:42:56
Bij de Lama's werden trouwens redelijk harde grappen over Isa gemaakt. De omroep is nog niet aangevallen door woedende hordes helaas.
de manier hoe een west-europeaan zijn geloof belijdt is heel anders dan menig ander in de wereld. ik zou zeggen maak maar een spotprent van Maria en toon deze op het platte land van Portugal, ik durf te wedden dat je gelyncht wordt.
misschien moeten de west-europeanen maar eens respect gaan toven voor de visie van de andersdenkenden, en eens stoppen met het schuilen achter 'vrijheid van menigsuiting'

Lâle

Inderdaad. De manier waarop er gereageerd wordt is niet goed maar heeft denk ik veel meer met cultuur en temperament te maken dan met geloof. Je ziet hoe die rederij nu in Egypte wordt bestookt, is precies hetzelfde. Wat je zei, het "Zuidelijke" temperament is gewoon erg anders dan het Westelijke. Eigenlijk reageren ze overal ter wereld anders dan wij hier, maar natuurlijk doen wij alles beter.
Waar ik me enorm aan erger is inderdaad dat geroep over vrijheid van meningsuiting terwijl dat (als ik me het goed herinner) grenzen heeft: je mag geen mensen beledigen of kwetsen!
Ook hoorde ik gisteren op de radio dat er door moslims flyers waren uitgedeeld met de eis dat Wilders die prents van zijn site zou halen. Dat werden radicale moslims genoemd. Dus zelfs als je je netjes aan de wet houdt, volgens het democratische systeem je ongenoegen uit ben je radicaal?

Dora

het is eigenlijk heel sneaky van die gasten want ze roepen allemaal dat christenen ook belachelijk zijn gemaakt door spotprentjes over jezus vzmh...men zei tegen mij..nou als zij spotten met jullie profeet dan doen jullie dat toch met jezus...niet wetend dat wij alle profeten erkennen die het jodendom en schristendom ook heeft..het zijn alleen de moslims die de profeet mohammed vzmh als profeet zien. een moslim zal nooit jezus of mozes vzm(hen) belachlijk maken nu het ook profeten van ons zijn....

*L_L wat wil je met dit nou duidelijk maken?? *

tik veel ::)

Wij hebben vast wel een profeet die jullie niet (er)kennen. Amos bijvoorbeeld, en Jeremia. De dames Debora en Ruth. Obadja, Sefanja, Maleachi.
Leef je uit!