Islamitische landen boycotten Denemarken

Gestart door ameziane, 29/01/2006 om 17:18:20

Dora

Citaat van: m'Izran op 06/02/2006 om 13:27:16
Citaat van: dora op 06/02/2006 om 13:26:22
Citaat van: m'Izran op 06/02/2006 om 13:25:50
Citaat van: dora op 06/02/2006 om 13:24:25

dat een tuthola tekeningen maakt vind ik niet erg..maar door te provocieren door de profeet op een string af te beelden vind ik echt niet kunnen..

Ik vind dat je jezelf hier tegenspreekt, het mag wel getekend worden maar owhhwee op een string kan niet.

een string die aan je reet zit is inderdaad iets "te ver"..

maar de profeet tekenen, ondanks je niet weet hoe die eruit ziet mag wel. Over seksuele dingen mag gepraat worden ook binnen de Islam.

wat heeft dit met sexuele dingen te maken??? ::)

zoals ik al zei; de profeet tekenen vind ik lang niet zo erg..tenslotte gaat het over niet moslims...maar door m op een string af te drukken vind ik niet kunnen...

Dora

Citaat van: mara op 06/02/2006 om 13:27:12
Laten we niet vergeten wat hij allemaal naar zijn hoofd geslingert kreeg, desondanks was hij genadevol. Tja dat kan alleen de profeet (der profeten) zijn!
precies..

miss.F.

de fatsoensnormen zijn wat dit betreft allang overschreden en ik vind het dan ook niet meer dan terecht, dat moslims dit aankaarten.

Dora

Citaat van: miss.F. op 06/02/2006 om 13:34:47
de fatsoensnormen zijn wat dit betreft allang overschreden en ik vind het dan ook niet meer dan terecht, dat moslims dit aankaarten.

op een nette manier ja...zoals het ons is opgedragen..

athsaynou

Precies.

miss.F.

Citaat van: dora op 06/02/2006 om 13:35:25

wat is die 'nette' manier volgens jou dan en volgens de geschriften?

athsaynou

Citaat van: dora op 06/02/2006 om 13:29:33
Citaat van: m'Izran op 06/02/2006 om 13:27:16
Citaat van: dora op 06/02/2006 om 13:26:22
Citaat van: m'Izran op 06/02/2006 om 13:25:50
Citaat van: dora op 06/02/2006 om 13:24:25

dat een tuthola tekeningen maakt vind ik niet erg..maar door te provocieren door de profeet op een string af te beelden vind ik echt niet kunnen..

Ik vind dat je jezelf hier tegenspreekt, het mag wel getekend worden maar owhhwee op een string kan niet.

een string die aan je reet zit is inderdaad iets "te ver"..

maar de profeet tekenen, ondanks je niet weet hoe die eruit ziet mag wel. Over seksuele dingen mag gepraat worden ook binnen de Islam.

wat heeft dit met sexuele dingen te maken??? ::)

zoals ik al zei; de profeet tekenen vind ik lang niet zo erg..tenslotte gaat het over niet moslims...maar door m op een string af te drukken vind ik niet kunnen...

Desondanks spreek je jezelf tegen, dus je beschouwt de tekeningen als de werkelijke Profeet Mohamed (vzmh)! (maar het is toch maar een tekening en verzinsel van niet moslims) wat jij niet erg vind. Maar op een string kan dat niet. Hoezo (het si toch maar een tekening)

Milou

Citaat van: miss.F. op 06/02/2006 om 13:40:05

In iedergeval niet zoals Abu JahJah zei op tv in een discussie met een arabist.
Hij liet er geen gras over groeien en vond dat de moslims hard moesten terugslaan.
Het ontbrak hem zeker aan nuances..

Dora

Citeer

Desondanks spreek je jezelf tegen, dus je beschouwt de tekeningen als de werkelijke Profeet Mohamed (vzmh)! (maar het is toch maar een tekening en verzinsel van niet moslims) wat jij niet erg vind. Maar op een string kan dat niet. Hoezo (het si toch maar een tekening)

kijk als jij niet wil begrijpen ondanks pogingen aan mijn kant om het je uit te leggen is jouw probleem...

er is een jongerenkoraan uitgekomen die ook tekeningen van verschillende profeten heeft gemaakt..sommigen waren overstuurd door de tekeningen, maar ik vond het juist goed.
zo ook nu..een tekening vind ik niet erg..maar een profeet op een string afbeelden vind ik niet kunnen..

heel simpel...zo moeilijk is het tog niet om te begrijpen???

mara

Citaat van: dora op 06/02/2006 om 14:07:55

Citeer

er is een jongerenkoraan uitgekomen die ook tekeningen van verschillende profeten heeft gemaakt.
welke profeten allemaal?

Dora

rasoul sws heeft ze genegeerd en is standvastig...mensen werden in die tijd gemarteld en zelfs vermoord...je hebt verschillende hadieths die aangeven dat rasoul sws heel geduldig bleef en aangaf dat Allah swt vergeeft maar ook straft...en niet wij..

je mag best in opstand komen hoor...je mag je stem laten horen..maar vlaggen verbranden??..kom op zeg

Dora

Citaat van: mara op 06/02/2006 om 14:09:20

Citeer

er is een jongerenkoraan uitgekomen die ook tekeningen van verschillende profeten heeft gemaakt.
welke profeten allemaal?

bestel m en lees maar door

http://www.aidainternational.nl/beeldende%20kunst/portret/Senad%20Alic/Kinderkoran.html

Dora

Citaat van: Milou op 06/02/2006 om 13:48:59

In iedergeval niet zoals Abu JahJah zei op tv in een discussie met een arabist.
Hij liet er geen gras over groeien en vond dat de moslims hard moesten terugslaan.
Het ontbrak hem zeker aan nuances..

precies ;)

athsaynou

Citeer

kijk als jij niet wil begrijpen ondanks pogingen aan mijn kant om het je uit te leggen is jouw probleem...

er is een jongerenkoraan uitgekomen die ook tekeningen van verschillende profeten heeft gemaakt..sommigen waren overstuurd door de tekeningen, maar ik vond het juist goed.
zo ook nu..een tekening vind ik niet erg..maar een profeet op een string afbeelden vind ik niet kunnen..

heel simpel...zo moeilijk is het tog niet om te begrijpen???

Oke een simpele vraag dan.Waarom vind je het op een string niet kunnen? omdat  ie in ej reet zit?

Dora