Beni- Abdellah

Gestart door esmaatje, 27/01/2006 om 20:19:09

aitwayaghertje


arriset

bni abdallah, het is in arabisch schiereiland

in arrif, men zegt : AIT abdallah ;-)

BniAbdellah

Ik kom uit bni abdellah,
Ik vraag me altijd af is er nog iemand anders
die daar vandaag komt
omdat ik nooit iemand tegenkom
uit bni abdellah

afgelopen jaar waren er anders wel veel nl kentekens bij regmis.

aitwayaghertje

heej
haha jaa ik kom er ook vandaan
kweenie ben dit jaar niet naar marokko geweest

tefoenest

Ik ben ook van Ait-Abdellah. Ik heb ook best veel nederlandse kentekens daar gezien. Maar bijna nooit in de char waar ik vandaan kom.

aitwayaghertje

van welke dchar kom jij??
xx

Asafu

Citaat van: arriset op 09/05/2010 om 20:50:08
bni abdallah, het is in arabisch schiereiland

in arrif, men zegt : AIT abdallah ;-)

Er zijn Ait Waryaghel en Bani Ighyaren :)

Aititeft


Ifri

Ik ben een Awayagher Half Tamassint Half Iakien

Ik heb een hekel aan de meeste auth wayagher

De aith wayagher zijn zeer erg. De zuivere goede aith wayagher zijn uitgeroeid door de Spanjaarden, Arabieren en laffe Aith Wayagher.

De Aith Wayagher die ik ken zijn gewoon extreem jaloers, extreemkoppig, exttreeem roddelelend, ze haten hun eigen familie, en concurreren dat zij doen, het is gewoon bovennatuurlijk


Zelfs Aith Wayagher-vrouwen zijn gewoon erg, zij zullen er niet voor deinzen om een vrouw dat tegen hun is goed aan te pakken zoals zwarte vrouwen dat doen op straat, erger nog, ik zie geen verschil tussen aith wayagher vrouwen en zwarte vrouwen wat kracht betreft, ze zijn in staat om zelfs een niet-Awayagher man op de grond te krijgen,


Aith Wayagher zijn allen pscychopaten en schizofrenen, ik ben zelf een Awayagher, dus ik kan er van meespreken,


Aith Wayagher zijn ook extreem aggressief tegenover zwakkeren, ze zijn ook oerdom, en ze zijn wantrouwig, en observerend en roddelend, en zijn gewoon losers geworden, de echte mannen nu dat zijn de Ikerhian