Hoofdmenu

berber maar arabisch

Gestart door Gekkemocromeid, 24/01/2006 om 18:12:23

Gekkemocromeid

Ewa ik ben berber MaAR IK SPREEK MEER ARABISCH IK vindt oke maar als ik vragen mag wat vinden jullie van een berber die meer arabisch spreekt :)

abrid

Wat vind je er zelf van als ik vragen mag.

allasian

Je bent niet de enige,mocromeid. Zijn er veel berbers in de omgeving waarin je leeft/bent opgegroeid of nog steeds aan het  opgroeien bent ? Zo niet,dan is dat ook meteen de reden waarom jij zo bent.
Waarom vraag je wat we er van moeten vinden ? Sinds wanneer is wat anderen over jou denken zo belangrijk ? Ben je geïnteresseerd in Tamazight,dan ben je welkom.

rif-boe3iash

Citaat van: allasian op 24/01/2006 om 21:54:43
Je bent niet de enige,mocromeid. Zijn er veel berbers in de omgeving waarin je leeft/bent opgegroeid of nog steeds aan het  opgroeien bent ? Zo niet,dan is dat ook meteen de reden waarom jij zo bent.
Waarom vraag je wat we er van moeten vinden ? Sinds wanneer is wat anderen over jou denken zo belangrijk ? Ben je geïnteresseerd in Tamazight,dan ben je welkom.

Zo niet dan donder je maar op!

Inuit

Citaat van: rif-boe3iash19 op 24/01/2006 om 22:30:05
Zo niet dan donder je maar op!
foeiii....niet zo agressief heh :)

rif-boe3iash

Citaat van: Inuit op 24/01/2006 om 22:34:18
Citaat van: rif-boe3iash19 op 24/01/2006 om 22:30:05
Zo niet dan donder je maar op!
foeiii....niet zo agressief heh :)

Esqa sjek ;D
Trouwens inuit ik heb gisteren toch met een bek open moeten slapen joh... etfa3 erhem voor straks weer

Inuit

Citaat van: rif-boe3iash19 op 24/01/2006 om 22:47:55
Esqa sjek ;D
Trouwens inuit ik heb gisteren toch met een bek open moeten slapen joh... etfa3 erhem voor straks weer
je weet dat uit een onderzoek is gebleken dat een mens in z'n leven meerdere spinnen opeet die tijdens z'n slaap een wandelingetje in de mond maken, waarschijnlijk heb jij gisteren alles ingehaald ;D

rif-boe3iash

Citaat van: Inuit op 24/01/2006 om 23:02:07
Citaat van: rif-boe3iash19 op 24/01/2006 om 22:47:55
Esqa sjek ;D
Trouwens inuit ik heb gisteren toch met een bek open moeten slapen joh... etfa3 erhem voor straks weer
je weet dat uit een onderzoek is gebleken dat een mens in z'n leven meerdere spinnen opeet die tijdens z'n slaap een wandelingetje in de mond maken, waarschijnlijk heb jij gisteren alles ingehaald ;D

OOh ik ben toch al naar de wc gegaan ;D haha

Azjdhiedh

Citaat van: Gekkemocromeid op 24/01/2006 om 18:12:23
Hey wat vinden jullie vandit ik ben 100% berber maar ik spreek weinig berbers maar ik spreek vaak arabisch zo ben ik op gegroeid met dearabische taal tewrwijl mijn ouders enso wel berbers spreken

schaam je, je al? zo niet, begin er dan direct mee.

rif-boe3iash

#9
Citaat van: Uchan is3oeyoen op 24/01/2006 om 23:12:45
Citaat van: Gekkemocromeid op 24/01/2006 om 18:12:23
Hey wat vinden jullie vandit ik ben 100% berber maar ik spreek weinig berbers maar ik spreek vaak arabisch zo ben ik op gegroeid met dearabische taal tewrwijl mijn ouders enso wel berbers spreken

schaam je, je al? zo niet, begin er dan direct mee.

Ik heb geleerd niet zo agressief zijn toch inuit ;D dus foeiii sjek !

Azjdhiedh

het is mijn dierlijk instinct....so don't blame me!

fattoma

ik ben berbers maar toch arabisch..? weet je waar je zo'n topic moet plaatsen chem?? ergens op www.arab.com

daar zullen ze er misschien nog blij mee zijn..

niet negatief bedoeld,maar jou topic moest zo heten arabisch maar toch BERBERSS...

ik ben toch hier opgegroeid en praat haast alleen nederlands...maar toch spreek ik vloeiend berbers,nederlands engels.

nighem..chem tamazight..ben je niet trots.ewa bezoek die die site bye bye yeh le3mar

fattoma

Citaat van: fattoma op 24/01/2006 om 23:27:10
ik ben berbers maar toch arabisch..? weet je waar je zo'n topic moet plaatsen chem?? ergens op www.arab.com

daar zullen ze er misschien nog blij mee zijn..

niet negatief bedoeld,maar jou topic moest zo heten arabisch maar toch BERBERSS...

ik ben toch hier opgegroeid en praat haast alleen nederlands...maar toch spreek ik vloeiend berbers,nederlands engels. what the fuck maakt het uit waar je naar toe verhuist.je komt gewoon uit de bergen klaar. wees blij en trots amihettawenna

nighem..chem tamazight..ben je niet trots?.ewa bezoek die die site bye bye yeh le3mar



ohh dit is wat ik ervan vindt  heheheheh

Klatta

Citaat van: fattoma op 24/01/2006 om 23:27:10
ik ben berbers maar toch arabisch..? weet je waar je zo'n topic moet plaatsen chem?? ergens op www.arab.com

daar zullen ze er misschien nog blij mee zijn..

niet negatief bedoeld,maar jou topic moest zo heten arabisch maar toch BERBERSS...

ik ben toch hier opgegroeid en praat haast alleen nederlands...maar toch spreek ik vloeiend berbers,nederlands engels.

nighem..chem tamazight..ben je niet trots.ewa bezoek die die site bye bye yeh le3mar

waarom zo hard..
eigenlijk kan ze er toch niks aan doen dat haar ouders haar alleen in het darija hebben opgevoed.

fattoma

nee..dat zeg ik toch ook niet..

ewa safi ze moet gewoon zeggen ik wil bekeren klaar.dan leren we haar paar woordjes en zinnen in het tamazight