Hoofdmenu

Thaqessist

Gestart door Inuit, 24/01/2006 om 12:05:36

Inuit

http://s38.yousendit.com/d.aspx?id=356TU8VP34AF23QTS399C4T7OO

Hij is leuk en dat accent van die Awayigher maakt het helemaal af :D

abrid

"Die" Aith Wayagher, is de afstand zo groot? Ik heb het over onze broeders de Aith Tuzin bv. Klinkt toch vriendelijker ;)

Ik ga het luisteren.

Inuit

Citaat van: abrid op 24/01/2006 om 12:09:00
"Die" Aith Wayagher, is de afstand zo groot? Ik heb het over onze broeders de Aith Tuzin bv. Klinkt toch vriendelijker ;)
Zo was het helemaal niet bedoeld hoor, wilde alleen aangeven dat ik het accent van Ait Wayigher grappig vind klinken, that's all.
Overigens staat er 'die Awayigher' (verwijzing naar die man die het thaqessist verteld) en niet 'die Ait Wayigher'

abrid

Citaat van: Inuit op 24/01/2006 om 12:16:21
Citaat van: abrid op 24/01/2006 om 12:09:00
"Die" Aith Wayagher, is de afstand zo groot? Ik heb het over onze broeders de Aith Tuzin bv. Klinkt toch vriendelijker ;)
Zo was het helemaal niet bedoeld hoor, wilde alleen aangeven dat ik het accent van Ait Wayigher grappig vind klinken, that's all.
Overigens staat er 'die Awayigher' (verwijzing naar die man die het thaqessist verteld) en niet 'die Ait Wayigher'

Weet ik ook wel joh. Ik ben je een beetje aan het stangen. Die UTuzin toch ;)

Inuit

Citaat van: abrid op 24/01/2006 om 12:19:39
Weet ik ook wel joh. Ik ben je een beetje aan het stangen. Die UTuzin toch ;)
;)

abrid

Dit is Farid Tuzarin n Arif. Hij is wel lachen ja. Hij schijnt in Amerika te zitten. Sinds vorig jaar. De lokale roddel van Lhusima.

Debouz

Alleen de manier waarop hij zijn theqqesisin naar voren brengt is lachend
hahaha

http://www.chat-maroc.com/nuke/html/modules.php?name=Rif_grapje

'mazam kemouc' is mijn favorite hihih...

athsaynou

hahaha ja echt die man is echt lachen joh! Echt een amzigh soms spreekt hij en dan weet ik mijn god niet wat ie zegt, pas als ik het aan mijn moeder vraag weet ik het (blijf leren)..

Ik heb een aantal van hem, als er geinteresseerden zijn, zeg me maar,..

Rbaaz