Steeds meer Marokkanen verruilen NL voor België ....

Gestart door Idir, 24/01/2006 om 11:37:02

Izouran

Citaat van: Cyber_Junk op 26/01/2006 om 15:28:21
Citaat van: Samariaan op 26/01/2006 om 15:22:25
Belgie en vooral brussel ziet er van de buitenkant uit als een hele leuke plek om in te wonen. Misschien moet je sommige boerendorpen mijden, maar dat kun je beter in NL ook doen.

brussel lijkt mij ook heel leuk om te wonen, lijkt net klein-marokko

Brussel is verschrikkelijk.

Citaat van: Idir op 24/01/2006 om 11:39:20

Ook onze Ayned gaat ons verlaten :

Mustapha Ayned is theatermaker in Nederland. Beter gezegd: Was theatermaker in Nederland, want binnenkort verruilt hij zijn tweede thuis voor een nieuw bestaan in Frankrijk. NIO hield een afscheidsinterview met een man teleurgesteld in integratiebeleid en het maatschappelijke klimaat in Nederland.

Luister een radio interview met Ayned :

http://www.nioweb.nl/?waxtrapp=oetnwCsHnHQgbCtbCAM

Mmm. Belgie is dus ook niet meer zo gezellig blijkbaar, gezien de trieste gebeurtenissen van de laatste weken (in elkaar slaan Afrikanen) en vanavond de dood van de Afrikaanse vrouw en haar oppaskind door die enge racistische Gothic.
Zijn er nog fijne landen?

Sa3ieD

Citaat van: ***** op 11/05/2006 om 22:08:47
Mmm. Belgie is dus ook niet meer zo gezellig blijkbaar, gezien de trieste gebeurtenissen van de laatste weken (in elkaar slaan Afrikanen) en vanavond de dood van de Afrikaanse vrouw en haar oppaskind door die enge racistische Gothic.
Zijn er nog fijne landen?
Ja een onbewoond eiland

Sa3ieD

Citaat van: ***** op 11/05/2006 om 22:18:11
Doe mij er maar zo eentje.
Achteraan sluiten autochtoontje, wij hanteren een streng toelatingsbeleid voor westerlingen als het gaat om het toekennen van een onbewoond eiland. ;-)

Sa3ieD

Citaat van: ***** op 11/05/2006 om 22:21:00
Somebody stop me!!
Nog geweld willen gebruiken ook, je komt er nu helemaal niet meer in mevrouwtje. Terug naar dat vervuilde luidruchtige westen van je!