was macrinus een amazigh?

Gestart door AFRA, 18/05/2004 om 18:09:28

AFRA

was hij een amazigh?

Arrows

mischien moet je ee oujia bord gaan kopen en zijn geest oproepen en het hem zelf even vragen...zijn wel veel vragen  van  "was blabla ook een amazigh?"

AFRA

Citeermischien moet je ee oujia bord gaan kopen en zijn geest oproepen en het hem zelf even vragen...zijn wel veel vragen  van  "was blabla ook een amazigh?"

ik heb macrinus geschreven. maar jij schreef blablabla.

geest oproepen. wat voor een antwoord.
als jij geen antwoord kan geven, dan moet jij niet zo schrijven. doe als een mens !!

Samariaan

Citeermischien moet je ee oujia bord gaan kopen en zijn geest oproepen en het hem zelf even vragen...zijn wel veel vragen  van  "was blabla ook een amazigh?"

haha of wachten tot de tijdmachine wordt uitgevonden. Maar wie is Marcinus nou weer?

Massugrada

sorry hoor, Afra....maar ik moet Arrows gelijk geven.

Het is algemeen bekend dat al die mensen die jij opgenoemt hebt Imazighen zijn.
Dat moet je gewoon aannemen. En niet gaan graven want je komt toch niets tot ontdekking.

Massugrada

Macrinus de Moor was inderdaad een Amazigh uit Marokko.

Arrows

Citeerik heb macrinus geschreven. maar jij schreef blablabla.

geest oproepen. wat voor een antwoord.
als jij geen antwoord kan geven, dan moet jij niet zo schrijven. doe als een mens !!
met blabla bedoelde ik dat er meerdere topic zijn geopend met zo'n vraag en in plaats van blabla moet je een naam zien!

verder vind ik het goed van je dat  je nieuwsgierig bent...was meer als grap bedoeld...maar dan betekend niet dat ik onmenselijk bezig ben hoor...maar ja

Massugrada

AFRA

Citeersorry hoor, Afra....maar ik moet Arrows gelijk geven.

Het is algemeen bekend dat al die mensen die jij opgenoemt hebt Imazighen zijn.
Dat moet je gewoon aannemen. En niet gaan graven want je komt toch niets tot ontdekking.

je exuses zijn niet aanvaard.
wie zei dat het onomstreden dat macrinus een amazigh was.

als ik niet met vragen zou beginnen, waarom zal ik met je discussieren, ik zou gewoon een boek schrijven.

ik ga geen slecht woord laten lezen. maar oppassen.

AFRA

Citeerhttp://www.nomismatike.hpg.ig.com.br/ImpRomano/DinSeveros/Macrinus.html

dit link dient nergens toe, het is zelfs onleesbaar voor mij.

ik zeg het jou mijloenen malen , geef me geen links.

AFRA

Massugrada

ik ben die topic gestart

AFRA

Citeerik ben die topic gestart

?