Plaats hier muziekverzoekjes aan de leden

Gestart door mimo7, 07/01/2006 om 21:25:03

Botermes

Citaat van: franco op 25/06/2007 om 16:38:28
AZUL,

Weet iemand waar ik MEKSA ABDELKADER kan krijgen/downloaden.

                             
bij bazaar Imezran in Roosendaal is de album te verkrijgen

almanzah

Citaat van: franco op 25/06/2007 om 16:38:28
AZUL,

Weet iemand waar ik MEKSA ABDELKADER kan krijgen/downloaden.

                             

hier is een werkende  link

http://www.megaupload.com/?d=V6A6HGUB

The Franchise

Misschien niet de beste plek voor 'southern rock', maar ik ben op zoek naar een mp3 van het nummer Simple Man, van de band Lynard Skynard.

Ik heb alleen een versie kunnen vinden die abrupt eindigt en dat is lelijk want het is een geweldig nummer.



Thayouth

Citaat van: Rwezna op 25/06/2007 om 20:37:52
Hij heeft 'm ook met Ronan Keating gezongen, ook een mooie versie van het numm.

http://www.youtube.com/watch?v=_ZBfnccgNB0

Wow. Echt een prachtige versie. Ook die hele verschuiving gewoon. Cat heeft het nummer oorspronkelijk gezongen vanuit het perspectief van de zoon en hier neemt hij de rol en zienswijze van de vader op zich.

Ik ben trouwens al blij als iemand me kan vertellen waar ik dat 'I have no cannons that roar' in Nederland kan kopen. Ik wilde zelfs het album tegen betaling hierzo downloaden, maar ik heb geen credit card op dit moment, dus dat is niet gelukt. :$

Via Google heb ik ook niet bepaald een Nederlandse leverancier van deze cd kunnen vinden.



Dat eerste nummer is zo mooooi.

"Why are you so silent now? Mother, father, sister, brother, why are you so quiet now? I remember where we played, on the green fields around our house. Sunny skies filled eyes till the day the bomb came down."

(Offline)

Ik ben op zoek naar een zanger/es uit nador (dat denk ik) hun hebben een nummer het gaat ongeveer zo djis n Serwane en nog een ayouw ayouw is het refrein btje vaag maar hoop dat iemand me kan helpen (Zi-Hoceima ik verw8 van jou dat je me kan helpen a tawmat) :)

Zi-hoceima

Citaat van: (Offline) op 28/06/2007 om 20:31:04
Ik ben op zoek naar een zanger/es uit nador (dat denk ik) hun hebben een nummer het gaat ongeveer zo djis n Serwane en nog een ayouw ayouw is het refrein btje vaag maar hoop dat iemand me kan helpen (Zi-Hoceima ik verw8 van jou dat je me kan helpen a tawmat) :)

http://www.speedyshare.com/312755312.html

Clueless

IEMAND die het album van Djurdjura op ergens de 24e pagina nog eens kan plaatsen? 

Vóór vrijdag bitte. :$

Ik was vooral op zoek naar de liedjes 'Tawes', 'Uni vers elles', 'A wi cur' en 'A wi rohen'.

Mijn dankbaarheid zal onmeetbaar zijn.

Botermes

abrid issanannen gespeeld door akoestischgitaar virtuoos Lahit ahaha.

almanzah

Citaat van: Clueless op 04/07/2007 om 22:33:10
IEMAND die het album van Djurdjura op ergens de 24e pagina nog eens kan plaatsen? 

Vóór vrijdag bitte. :$

Ik was vooral op zoek naar de liedjes 'Tawes', 'Uni vers elles', 'A wi cur' en 'A wi rohen'.

Mijn dankbaarheid zal onmeetbaar zijn.


hier heb ik 3 albums van haar geplaatst

de Download link doet het nog  steeds

MO_Amazigh

weet iemand Album van Said Amazigh ?


MO_Amazigh


Izouran

Ik heb helaas niet meer van Said Amazigh.

The Franchise

Heeft iemand voor mij, van Audioslave.

Be Yourself en Like a stone.