Marokko: nieuwe lowbudgetluchtvaartmaatschappij in 2006 op de markt

Gestart door Idir, 18/01/2006 om 03:34:58

Samariaan

Citaat van: Idir op 25/01/2006 om 00:57:11
Citaat van: Samariaan op 24/01/2006 om 20:50:46
Dit jet4you zal waarschijnlijk alleen op t zuiden gaan vliegen aangezien het ondermeer in handen is van TIU (Arke).

Er komt een openlucht-verdrag met Europa (2006) , ik hoop echt dat maatschappijen zoals Transavia op Arif beginnen te vliegen. Als ze al maar een beetje onder die RAM prijzen gaan zitten.

Ja maar dit nieuwe maatschappaij wil zich o.a. richten op de Marokkanen die in het buitenland wonen. In die zin lijkt het me logisch dat ze dus ook naar het Noorden zullen vliegen.

Ze zullen eerst gaan vliegen tussen Parijs- Agadir/Marakech/Fes, andere EU landen volgen, maar verwacht geen Rif-bestemmingen :(

delightone

het valt me op dat die vliegtuig die op de site staat heel erg amateuristisch is gemaakt lijkt net of ze met paint ff de kleuren er op hebben gezet kijk vooral naar die marokkaanse vlag dus ik moet het eerst nog maar eens zien voor ik het geloof

Samariaan

Citaat van: delightone op 14/02/2006 om 23:46:25
het valt me op dat die vliegtuig die op de site staat heel erg amateuristisch is gemaakt lijkt net of ze met paint ff de kleuren er op hebben gezet kijk vooral naar die marokkaanse vlag dus ik moet het eerst nog maar eens zien voor ik het geloof

Geloof je het nu?