Moelaymoe7end wie ken deze liedje?

Gestart door rif-boe3iash, 09/01/2006 om 21:41:22

rif-boe3iash

Ik zou graag een liedje willen e mensen,het word gezongen over de tarig van Moelaymoe7end,ook zeer een goeie strijder voor de rif gebergte toen... Ik ken een stukje ervan het gaat vervolgens zo :

Aya Moelaymoe7end emzehed tamaqrant emzehed tamaqrant

Er boemarakien soe mezjan soe ma9rant.. soem mezjan soe ma9rant


Nou maak rif-boe3iash blij ;)

Zi-hoceima


rif-boe3iash

#2
iewa sjek kun je wat voor me regelen me weloe?


rif-boe3iash

#4
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee bent een ssssssssssccccccccchhhhhhaaaaatttttttttttt jongen dankje wel ;)

Dat word luisteren voor rif-boe3iash

Zi-hoceima

Citaat van: rif-boe3iash19 op 09/01/2006 om 21:55:16
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee bent een ssssssssssccccccccchhhhhhaaaaatttttttttttt jongen dankje well ;)

Dat word luister voor rif-boe3iash

eh hoelang woon je in nl??

rif-boe3iash


bouaouiouach

Citaat van: rif-boe3iash19 op 09/01/2006 om 21:41:22
Ik zou graag een liedje willen e mensen,het word gezongen over de tarig van Moelaymoe7end,ook zeer een goeie strijder voor de rif gebergte toen... Ik ken een stukje ervan het gaat vervolgens zo :

Aya Moelaymoe7end emzehed tamaqrant emzehed tamaqrant

Er boemarakien soe mezjan soe ma9rant.. soem mezjan soe ma9rant


Nou maak rif-boe3iash blij ;)


azul marra
a ya moelay moehand is door verschilende zangers gezongen, en de beste versie vind ik zelf die van "ayawen",
hier zijn "ayawen" met a molay mohand.
http://s5.yousendit.com/d.aspx?id=20KDTHGDUK6572FDMXLE9HX1FW
dwenni netta   mohammed

Sa3ieD

Mulay Mu7and is gewoon Abdelkrim el Khattabi, voor de mensen die dit niet wisten. Hij stond / staat bij de iriefieyen gewoon bekend als Mulay Mu7and. Zo wordt hij dan ook gewoon genoemd door zijn tijdgenoten.

Moraina

Weer iets geleerd. Ik dacht altijd dat Moulay Mohend vader van Abdelkrim was.

rif-boe3iash

#10
HHmmm idd weer wat geleerd.. Dacht juist dat hij een rechte hand was van Abdelkrim el Khattabi ;)

Blijkt gewoon dezelfde persoon te zijn iewa efhem e Rif-boe3iash

morobiacho

azul ayethma. het nummer dat je zoekt is inderdaad van ayawen....volgens mij van bouarfa ayawen, .....dus  bij deze.