Turken

Gestart door mocro_side, 18/05/2004 om 16:26:30

mocro_side

#30

CiteerShit he, moet ik nou op een 11 jarige kindje gaan reageren. Ik doe het toch maar niet, aangezien deze minkukkels het niet waard zijn om woorden aan vies te maken.
nou als ik 20 jaar uod ben dan ben ik meer waard dan je hele familie want dan ben ik een topvoetbaler

Yugurthen

#31

Citeernou als ik 20 jaar uod ben dan ben ik meer waard dan je hele familie want dan ben ik een topvoetbaler






dus je voelt je eigen suprieur dat ben je niet je bent maar een mens en respecteer een ander.

Samariaan

#32
Waar gaat dit nou weer over. Kan dit niet beter worden gedaan in de babbelhoek?


Fatiha19

#33

Citeerdus je voelt je eigen suprieur dat ben je niet je bent maar een mens en respecteer een ander.

hey jullie gaan gewoon door ... ewa saffi ophouden mensen .. wollah dit is kinderachtig ... heb respect man ..

wa sidi baba ya mensen waar ze mee bezig zijn ..., als die jongen van 11 jullie iriteerd reageer dan niet.. je weet
dat ze dan anders gewoon door blijven gaan...

snap dat eens een keer a mens

mocro_side

#34

Citeerje voelt je lekker ik ga meer verdienden dan wat jij in je hele leefen verdient






dus je voelt je eigen suprieur dat ben je niet je bent maar een mens en respecteer een ander.

Massugrada

#35

Citeer

ik lach me hier te pletter.....een 11jarige jongen heeft het forum overgenomen.

Massugrada

#36
mocroside..........wil je de NEXT Zidane worden?

Yugurthen

#37

Citeermocroside..........wil je de NEXT Zidane worden?




dat wordt hij niet zijn echo is te groot.

Fatiha19

#38
ewa saffffffiiiiiiiiii

Yugurthen

#39
ik hou ermee op!!!!!!!!

Arrows

#40
goh gaan we turken er ook nog eens bij betrekken...laat hun ook even in hun waarde...

Fatiha19

#41

Citeergoh gaan we turken er ook nog eens bij betrekken...laat hun ook even in hun waarde...

'ja man wollahila ...baz behda wollah niet meer normaal ...

imzourenlady

#42

Citeerze hebben bijna het hele noord afrika bezet en de arabieren zelf. zoek naar " het ottomaanse rijk"

http://www.google.be/search?q=het+ottomaanse+rijk&ie=UTF-8&hl=nl&meta=

doe normaal!!!

salaam,

ja klop dat zij 'het ottomaanse rijk' hadden maar zij hebben het verpest!!!!!!!!!!

Masja

#43

Citeerdat wordt hij niet zijn echo is te groot.

hahahaha   dat is een goeie!!

Sannoe

#44
Allemaal bedankt voor de drie interessante pagina's in dit mooie vak geschiedenis!!!!! Wat een onzin allemaal. Amazigh.nl is aan het doodbloeden en de beheerders liggen diep te snurken. Er worden hier en daar belangrijke topics geopend. Helaas wordt er al snel van het onderwerp afgeweken in nietszeggende reacties. Amazigh.nl lijkt een speltuin te zijn geworden en beste Admin: nog dieper slapen!!!!!!!